Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-15
Gorzów Wielkopolski: Usługa bieżącej konserwacji Sali 205 w siedzibie
Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 204312 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7115210, faks 95 7115380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bieżącej konserwacji Sali 205 w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącej konserwacji Sali 205 w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim.Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem Ogólnych zasad wykonywania usług w budynku Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.07.2012 r.Wymagany okres gwarancji na wykonane usługi wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w tej dokumentacji. Przyjęte w dokumentacji nazwy handlowe mają na celu wskazanie standardów jakościowych i nie są nakazem ich stosowania. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich równoważności z wyrobami podanymi w dokumentacji. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy przeprowadzili wizję lokalną w budynku. Termin dokonania wizji lokalnej należy ustalić z Kierownikiem Oddziału Administracyjnego w Biurze Gospodarczym, Panem Bogdanem Kiepurą pod numerem telefonu 95 7115 320, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Następujące elementy ujęte odpowiednio w dokumentacji projektowej (zał. nr 1) nie podlegają realizacji w niniejszym zamówieniu. Punkt 7.3 w następującym zakresie :montaż godła narodowego na szkle,wykonanie stołów konferencyjnych,montaż projektora multimedialnego przez firmę wyspecjalizowaną,lokalizacja istniejących urządzeń RTV HI-FI w projektowanej szafie montaż rolet okiennych w kolorze grafitowym - czarnym, Punkt 8.8 Godło. Punkt 8.10 Stoły Konferencyjne. Punkt 8.11 Krzesła Konferencyjne. Punkt 8.12 Rolety wewnętrzne. Punkt 8.13 w zakresie :montaż projektora. Zakres zmian w dokumentacji projektowej obejmuje: Punkt 7.3 zapis montaż ekranów multimedialnych , z czego jeden będzie zawierać tło i logo Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego zamienić na montaż jednego ekranu multimedialnego wg rysunku, Punkt 7.3 zapis wykonanie obudowy grzejnika z płyty MDF w kolorze białym zamienić na wykonanie obudowy grzejnika z blachy trapezowej perforowanej. Dodatkowo: Przed wylaniem posadzki i położeniem wykładziny ustalić z inwestorem termin montażu zaworów odcinających w instalacji CO kaloryferów w sali 205 przez innego wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa bieżącej konserwacji Sali 205 w siedzibie Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim o wielkości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umownych w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane dokumentacji projektowej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wskutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza, także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, także możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonania usług uzupełniających. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie stawki podatku od towarów i usług w przypadku jej ustawowej zmiany. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Sprawy sporne wynikłe w związku z wykonaniem umowy, rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66 - 400 Gorzów Wlkp.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Jagiellończyka 8, 66 - 400 Gorzów Wlkp.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania Instytucji Certyfikującej oraz Instytucji Pośredniczących w Certyfikacji w 2012 r. nr PO PT. 03.01.00-00-269/12..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń/awarii w bud. i nieruch. w zasobie SP, w gospod. ZMSP zlokalizowanych na terenie Os. Akademickiego Przyjaźń w W-wie, w zakresie branży ogólnobudowlanej w roku 2025.
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.