To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-16
Brodnica: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na na pakiety asortymentowe - sprawa nr 4/2013
Numer ogłoszenia: 20431 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17667 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na na pakiety asortymentowe - sprawa nr 4/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Obłożenia 1 (CPV 33.19.00.00-8); 2) Pakiet nr 2 - Odzież operacyjna 1 (CPV 33.19.90.00- 1); 3) Pakiet nr 3 - Rękawice chirurgiczne(CPV 33.14.14.20-0); 4) Pakiet nr 4 - Rękawice diagnostyczne (CPV 33.14.14.20-0); 5) Pakiet nr 5 - Strzykawki, igły, kaniule (CPV 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6) 6) Pakiet nr 6 - Materiały eksploatacyjne i wymienialne do aparatury medycznej (CPV 33.19.00.00 - 8) 7) Pakiet nr 7 - Dreny, cewniki (CPV 33.14.12.00-2); 8) Pakiet nr 8 - Dezynfekcja 1 (CPV 33.63.16.00-8); 9) Pakiet nr 9 - Dezynfekcja 2 (CPV 33.63.16.00-8); 10) Pakiet nr 10 - Dezynfekcja 3 (CPV 33.63.16.00-8); 11) Pakiet nr 11 - Dezynfekcja 4 (CPV 33.63.16.00-8); 12) Pakiet nr 12 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8); 13) Pakiet nr 13 - Przyrząd do wielokrotnego pobierania i wstrzykiwania płynów typu Spike (CPV 33.14.16.24 -0); 14) Pakiet nr 14 - Probówki, wyroby ze szkła i inne produkty laboratoryjne (CPV 33.79.30.00-5); 15) Pakiet nr 15 - Pipety automatyczne i końcówki do pipet (CPV 38.43.70.00-7); 16) Pakiet nr 16 - Odzież operacyjna 2 (CPV 33.19.90.00- 1); 17) Pakiet nr 17 - Siatka opatrunkowa (CPV 33.14.11.00-1); 18) Pakiet nr 18 - Opatrunki specjalistyczne (CPV 33.14.11.11-1); 19) Pakiet nr 19 - Obłożenia 2 (CPV 33.19.00.00-8) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent. 4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki 33.63.19.00 - 33.63.19.00 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - Obłożenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
- Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o.o., ul. Moniuszki 14, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57166,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47526,09
Oferta z najniższą ceną: 47526,09 / Oferta z najwyższą ceną: 59663,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - Odzież operacyjna 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
- Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o.o., ul. Moniuszki 14, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44374,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38847,60
Oferta z najniższą ceną: 38847,60 / Oferta z najwyższą ceną: 42043,32
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3 - Rękawice chirurgiczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13616,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4401,22
Oferta z najniższą ceną: 4401,22 / Oferta z najwyższą ceną: 8201,09
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4 - Rękawice diagnostyczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o., ul. Legionów 59a, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32961,60
Oferta z najniższą ceną: 32961,60 / Oferta z najwyższą ceną: 46526,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5 - Strzykawki, igły, kaniule.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81905,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61995,58
Oferta z najniższą ceną: 61995,58 / Oferta z najwyższą ceną: 78415,08
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6 - Materiały eksploatacyjne i wymienialne do aparatury medycznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SORIMEX Sp. z o.o. sp. k., ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6197,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6321,61
Oferta z najniższą ceną: 6321,61 / Oferta z najwyższą ceną: 7614,88
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7 - Dreny, cewniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15308,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16228,75
Oferta z najniższą ceną: 16228,75 / Oferta z najwyższą ceną: 45371,32
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8 - Dezynfekcja 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25431,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29098,42
Oferta z najniższą ceną: 29098,42 / Oferta z najwyższą ceną: 29098,42
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9 - Dezynfekcja 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123649,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 115261,63
Oferta z najniższą ceną: 115261,63 / Oferta z najwyższą ceną: 115261,63
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10 - Dezynfekcja 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET - CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18828,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17524,41
Oferta z najniższą ceną: 17524,41 / Oferta z najwyższą ceną: 26555,58
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12 - Drobne artykuły medyczne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego CENTROWET - CEZAL Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21370,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25632,64
Oferta z najniższą ceną: 15128,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38430,11
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet nr 13 - Przyrząd do wielokrotnego pobierania i wstrzykiwania płynów typu Spike
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VYGON Polska Sp. z o.o., ul. Francuska 39/6, 03-905 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3375,00
Oferta z najniższą ceną: 3375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7290,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet nr 14 - Probówki, wyroby ze szkła i inne produkty laboratoryjne.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Profilab S.C. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek - Żychlińska, ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13210,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5030,94
Oferta z najniższą ceną: 5030,94 / Oferta z najwyższą ceną: 6325,68
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet nr 15 - Pipety automatyczne i końcówki do pipet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Profilab S.C. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek - Żychlińska, ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2025,00
Oferta z najniższą ceną: 2025,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2025,00
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16 - Odzież operacyjna 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32394,60
Oferta z najniższą ceną: 32394,60 / Oferta z najwyższą ceną: 32394,60
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Pakiet nr 17 - Siatka opatrunkowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o.o., ul. Moniuszki 14, 95- 20 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4546,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1759,43
Oferta z najniższą ceną: 1759,43 / Oferta z najwyższą ceną: 2640,91
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Pakiet nr 18 - Opatrunki specjalistyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- Paul Hartmann Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3119,04
Oferta z najniższą ceną: 3119,04 / Oferta z najwyższą ceną: 11620,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Brodnicy
- Rozbudowa monitoringu miejskiego w Brodnicy
- Prowadzenie punktu interwencji kryzysowej na rzecz Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica" (II postępowanie)
- Utworzenie zielonych przystanków na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Koncepcja rozwoju społeczności energetycznej w Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych urządzeń do diagnostyki, terapii i treningu funkcjonalnego dla kierunków Fizjoterapia i Kosmetologia
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7424/I/2024
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do zabiegów artroskopowych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.