eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakosławiceREMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI BIECHÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-29

Pakosławice: REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI BIECHÓW
Numer ogłoszenia: 204327 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pakosławice, Pakosławice 1, 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4357614, fax 077 4357614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI BIECHÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont dróg wewnętrznych w miejscowości Biechów ( działki nr 13/32, 13/41, 13/72, 101/2, 101/3, 101/11, 101/20, 101/44, 101/53, 101/62, 101/71, 101/80, 101/81, 101/84, 101/87, 101/90, 101/93, 101/96, 101/115, 101/116, 101/118, 101/131) Roboty polegać będą na : 1. Wykonanie korytowania. 2. Wykonanie podbudowy drogi. 3. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. Zakres robót: 1. Mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I - IV głębok. 20 cm 27.0 x 3.5 +30 x 4.5 2. Mechanicznym wykonaniu koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I - IV za każde dalsze 5 cm głębok. dodatek za dalsze 20 cm krotność = 4 27.0 x 3.5 + 30 x 4.5 3. Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. drogi - grub. Warstwy po zag. 10 cm 229.5 4. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych gr. 25 cm mieszanka 0 - 61,5 mm 229.5 5. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 280.0 x 3.0 + 12.2 x 21.0 +80.0 x 3.5 + 125.0 x 3.1 6. Wykonanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - śr. grub. Warstwy po zagęszcz. do 10 cm analogia wyrównanie mieszanką 0-31,5 mm 10.0 7. Oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych 1950.0 - 229.5 8. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne 176.0 9. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna) analogia beton asfaltowy 1950.0 10. Ręczne plantowanie poboczy - analogia wyrównanie poboczy mieszanką 0-31,5 mm średnia grubość warstwy 10 cm wraz z zagęszczeniem 405.0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki, którzy : 5.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1. Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (minimum jedna robota budowlana o podobnym charakterze obejmująca wykonanie budowy dróg) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 2. Kierownik robót z aktualnymi uprawnieniami drogowymi zrzeszony w Izbie Zawodowej, 3. Niezbędne narzędzi i urządzenia jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia. 5.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie art.22 ust.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Formularz oferty (na załączonym druku załącznik nr 1 ) 6.2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Cenę oferty należy obliczyć metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem: zestawienia materiałów wraz z cenami, zestawienia cen sprzętu, robocizny i składników cenotwórczych przy zachowaniu następujących założeń: 6.2.1. zakres robót, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem robót określonym w przedmiarze robót, wyszczególnionym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ 6.2.2. cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty składowania gruzu na wysypisku, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, wykonania dokumentacji powykonawczej oraz inne koszty wynikające z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 6.2.3. nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty) 6.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy 6.3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. 6.3.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.3.3. Wykazu sprzętu jakim dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia. 6.3.4. Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualne kopie uprawnień drogowych kierownika robót z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) 6.3.5. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie 6.3.6. wykazu robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni ( minimum jedna robota budowlana o podobnym charakterze obejmująca budowę dróg) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót związanych z wykonaniem nawierzchni bitumicznych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. 6.3.7. dokumentów potwierdzających, że roboty związane z wykonaniem budowy nawierzchni z betonu asfaltowego były wykonane z należytą starannością (max 5 szt.) np. referencje 6.3.8. oświadczenie art. 22 ust.1 § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów ...(Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 19 maja 2006r.) określa jakie dokumenty składają wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. § 2 ust.3 określa, że Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pakosławice 48-314 Pakosławice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Pakosławice 48-314 Pakosławice pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.