eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BulkowoZakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Bulkowo



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Bulkowo: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Bulkowo
Numer ogłoszenia: 204353 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bulkowo , ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2652056, faks 024 2652350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki dla Gminy Bulkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Koparka bezwypadkowa rok produkcji od 2000 do 2003 r.; 2) Skrzynia biegów pozwalająca na zsynchronizowaną zmianę biegów oraz wspomaganie zmiany kierunku jazdy przód/tył 3) Komplet łyżek/w tym łyżka dzielona , widły oraz skarpówka 4) Tylne ramię teleskopowe 5) Wyjście na młot udarowy 6) System redukcji wstrząsów 7) Regulacja wydajności układu hydraulicznego 8) System automatycznego samopoziomowania łyżki ładowarkowej 9) Przebieg do 7 tysięcy MTG 10) Silnik w dobrym stanie technicznym 11) Silnik Perkins czterocylindrowy 12) Zużycie paliwa do 7 l /MTG 13) Opony przód / tył zużyte, maksymalnie do 30 % 14) Napęd 4 x 4 15) Koparka w dobrym stanie wizualnym i technicznym 16) Serwis dla dostarczonego sprzętu w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego 3. Wymagania dodatkowe: 1. Pojazd musi być przygotowany na dojazd do siedziby Zamawiającego; 2. Pojazd musi posiadać aktualne badania techniczne i opłacone OC ważne min. 1 miesiąc od dnia podpisania umowy. 3. Wykonawca do oferowanego pojazdu musi załączyć: 1) Książkę pojazdu; 2) Książkę serwisu jeżeli pojazd taką posiada; 3) Aktualne zdjęcia oferowanej koparko - ładowarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank nr 47 9008 0005 0260 0026 2000 0030. 3. Wadium wnoszone w innej (dopuszczalnej formie) niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, poza ofertą, w Urzędzie Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium wykonawca składa wraz z ofertą. 4. Wadium może być wniesione w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275); 5) pieniądzu. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby wykonawca po wygraniu przetargu odmówił podpisania umowy, bądź nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) dokładne określenie przedmiotu przetargu, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych obowiązujących przepisów. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje odrzucenie oferty przez zamawiającego. 16. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • *

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że wykonawcy będący osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w zakresie ustalonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 117, poz. 1661 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8 ustawy mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2 ppkt 2) i 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) w pkt 2 ppkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 1) a), b) i ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ustawy. 2.Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany będzie do zawarcia umowy w terminie określonym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty faksem, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Umowa może być zawarta przed upływem 5 dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. 3.Warunki, na których będzie zawarta umowa określa załącznik nr 5 (Wzór umowy) do niniejszej specyfikacji. 4.Jeżeli wykonawca, którego oferta została wyłoniona w przetargu będzie uchylał się od zawarcia umowy, lub nie wniesie określonego wyżej zabezpieczenia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 5.Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. 6.Zmiany umowy nie mogą dotyczyć jej istotnych postanowień, z zastrzeżeniem pkt. 7. 7.Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków i terminów płatności, 3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 4) zmiany parametrów technicznych, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 8.Zmiany, o których mowa w ust. 7. Mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1) w zakresie pkt. 1), 2), 4) w przypadku: wystąpienia (siły wyższej), tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2) w zakresie pkt. 2) 3) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. Wykorzystania środków budżetowych, 3) w zakresie pkt 1) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 9.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 10.Odstapienie od umowy może nastąpić 1) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2) w przypadku, o którym mowa w ust.1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bulkowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, w pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.