eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSW w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Zielona Góra: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSW w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu
Numer ogłoszenia: 204358 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150388 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527700, faks 68 4527702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratorium SP ZOZ MSW w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do laboratorium SP ZOZ MSW w Zielonej Górze wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego. Zapisy wspólne dotyczące wszystkich części zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się przez okres 24 miesięcy sukcesywnie (zamówieniami częściowymi określanymi według potrzeb Zamawiającego) sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu materiały eksploatacyjne o właściwościach, ilościach, w opakowaniach i za cenę określoną w ofercie, a Zamawiający zobowiązuje się te materiały eksploatacyjne odbierać i płacić należne wynagrodzenie. Przedmiot umowy obejmuje również dzierżawę sprzętu medycznego - laboratoryjnego. * w zależności od części zamówienia Ilości wskazane w SIWZ oraz określone w załącznikach do SIWZ (formularzach cenowych) są wielkościami szacunkowymi przyjętymi na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącymi zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, aczkolwiek nie może ona przekroczyć w/w wartości maksymalnej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości będących przedmiotem zamówienia - dostawy będą zredukowane do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup co najmniej 50 % produktów przewidzianych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W pozostałym zakresie Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia finansowe w stosunku do Zamawiającego. Termin ważności sprzedanych i dostarczanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótsza niż 6 miesięcy od dnia ich dostarczenia Zamawiającemu (podpisania protokołu odbioru dostawy). Urządzenia / materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do stosowania i obrotu w służbie zdrowia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej (poprzez właściwe oznakowanie opakowań numerem świadectwa rejestracji) oraz stosowne informacje w języku polskim dotyczące sposobu używania, aplikowania, okresu przydatności oraz bieżącej produkcji z roku dostawy. Informacja winna też określać warunki użytkowania, przechowywania oraz stosowania środków ostrożności i bezpieczeństwa. W zakresie urządzeń / materiałów eksploatacyjnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. zamienników, będącego tożsamym produktem w kontekście obowiązującego standardu technicznego, użytkowego i ilościowego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego urządzenia / materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się urządzenia / materiały eksploatacyjne o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (wskazano parametry minimalne). Należy do oferty dołączyć opis urządzenia / produktu równoważnego zawierający jego nazwę, producenta (symbol lub inne określenie), przeznaczenie i parametry. Dopuszczalne jest zaoferowanie produktów w opakowaniach jednostkowych pakowanych inaczej niż zostało to opisane w SIWZ pod warunkiem prawidłowego przeliczenia przez Wykonawcę swojej oferty odpowiednio do ilości określonych w postępowaniu. W przypadku oferowanych urządzeń i materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga wpisania nazw producentów tych elementów. Dostawy będą się odbywać w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych, a dla 1 części zamówienia - zgodnie z harmonogramem (chyba, że wykonawca wskaże w ofercie krótszy termin wykonania zamówienia) od dnia złożenia zamówienia w ilościach określonych w w/w zamówieniu, transportem wykonawcy, do Laboratorium Analitycznego SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 15.00. Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień wolny od pracy, wtedy zamówienie musi być zrealizowane w następny dzień roboczy z wyłączeniem soboty. Produkty pozostawione poza Laboratorium Analitycznym SP ZOZ MSW w Zielonej Górze uważa się za niedostarczone zgodnie z umową. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę do magazynu Laboratorium Analitycznego SP ZOZ MSW w Zielonej Górze transportem Wykonawcy odpowiadającym rygorom sanitarnym i zapewniającym wymaganą jakość przewożonych produktów. Transport i rozładowanie produktów do laboratorium lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego będzie się odbywało na koszt Wykonawcy. Produkty muszą być w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach z oznaczeniem z bieżącej produkcji zabezpieczonych przed dostępem osób trzecich. Zamówienia będą składane telefonicznie, faksem lub e-mailem. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na sprzedane i dostarczone produkty - 6 miesięcy od daty dokonania dostawy. Dzierżawione urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia, zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca ma obowiązek dokonać rozmieszczenia, instalacji oraz konfiguracji dzierżawionych urządzeń według wskazań Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przeszkolić pracowników Zamawiającego z obsługi w/w urządzeń. Do szkolenia Wykonawca zapewni we własnym zakresie bezpłatne materiały eksploatacyjne. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje urządzeń w języku polskim. Dzierżawione urządzenia powinny posiadać oprogramowanie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza urządzenia z oprogramowaniem angielskim, z zastrzeżeniem dostarczenia instrukcji do oprogramowania w języku polskim. W okresie trwania umowy Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis i naprawy dzierżawionych urządzeń oraz wymianę zużytych / niedziałających części urządzenia. Na okres serwisów / napraw / wymiany części Wykonawca zapewni urządzenia zastępcze i przeszkoli w zakresie ich obsługi pracowników Zamawiającego chyba, że nie zachodzi taka potrzeba. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie - nie mniej niż 24 godziny. Dzierżawione urządzenia będą podłączone do sytemu informatycznego Zamawiającego i w związku z tym muszą być w pełni kompatybilne z tym systemem. Zamawiający posiada następujący system: KS-SOLAB. W przypadku braku kompatybilności urządzeń Wykonawców z systemem Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zestawu komputerowego niezbędnego do korzystania z dzierżawionych urządzeń. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za dostarczony zestaw komputerowy. Miejsca realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Zielonej Górze ul. Wazów 42 - Laboratorium Analityczne Czas trwania umowy: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa odczynników serologicznych i krwinek wzorcowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARMATOR Sp. z o.o., ul. Szosa Bydgoska 56, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10948,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8200,66

  • Oferta z najniższą ceną: 8200,66 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,66

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sysmex Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38321,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40557,60

  • Oferta z najniższą ceną: 40557,60 / Oferta z najwyższą ceną: 40557,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego, probówek, pojemników i akcesoriów laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lidia Zajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska, ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25613,86

  • Oferta z najniższą ceną: 25613,86 / Oferta z najwyższą ceną: 25613,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lidia Zajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska, ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65583,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71109,42

  • Oferta z najniższą ceną: 71109,42 / Oferta z najwyższą ceną: 71109,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dzierżawa analizatora jonoselektywnego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lidia Zajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska, ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19262,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19867,32

  • Oferta z najniższą ceną: 19867,32 / Oferta z najwyższą ceną: 23625,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dzierżawa półautomatycznego czytnika pasków do oceny właściwości fizyko - chemicznych moczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lidia Zajkowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo Usługowe LIMARCO Lidia Zajkowska, ul. Przemysłowa 8, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16624,94

  • Oferta z najniższą ceną: 16624,94 / Oferta z najwyższą ceną: 16624,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa odczynników serologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Hędrzak prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MEDAN Andrzej Hędrzak, ul. A. Korczoka 32, 44-103 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1487,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2173,25

  • Oferta z najniższą ceną: 2173,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2173,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dzierżawa koagulometru wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bio-Ksel Sp. z o.o., ul. Kaliowa 3, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15471,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16761,60

  • Oferta z najniższą ceną: 16761,60 / Oferta z najwyższą ceną: 16761,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o., ul. Postępu 21b, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310618,09

  • Oferta z najniższą ceną: 310618,09 / Oferta z najwyższą ceną: 310618,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.