Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Gostyń: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej (CPV 74223000 - 1) dla obszaru gminy Krobia oraz gminy Poniec.
Numer ogłoszenia: 204394 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752519, fax 065 5725475.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej (CPV 74223000 - 1) dla obszaru gminy Krobia oraz gminy Poniec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inwentaryzacja osnowy poziomej I, II i III klasy oraz trwale stabilizowanej osnowy pomiarowej wraz z opracowaniem projektu aktualizacji osnowy III klasy dla obszaru gmin Krobia i Poniec.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, jeżeli z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru albo z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Odpis powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym, będącym do dyspozycji wykonawcy, umożliwiającym wykonanie niniejszego zamówienia, a także osobami zdolnymi do wykonania zadania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, jeżeli do oferty zostanie załączone oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 21 sierpnia 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami). 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, jeżeli będzie to wynikało z załączonej do oferty: a) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.1661 ze zmianami). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 5. Odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, która dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.1661 ze zmianami). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie ze strony wykonawcy oraz podwykonawców wraz z danymi określonymi we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 (wypełnić części A i B załącznika nr 5). 10. Wykaz wykonanych przez wykonawcę lub wskazanego podwykonawcę w ostatnich trzech latach (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem nazwy zadania, wartości, numeru KERG oraz obszaru opracowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykaz potencjału technicznego (w tym stacje robocze z programem GEO-INFO, program do kalibracji i obsługi plików rastrowych) będącego do dyspozycji oferenta i umożliwiającego wykonanie niniejszego zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.podgik.gostyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pok.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:00, miejsce: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256, pok.30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej (CPV 74233000 - 1) dla obszaru gminy Krobia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej dla obszaru gminy Krobia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej (CPV 74233000 - 1) dla obszaru gminy Poniec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja osnowy szczegółowej poziomej II i III klasy oraz osnowy pomiarowej dla obszaru gminy Poniec.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Przebudowa i rozbudowa remizy OSP oraz świetlicy wiejskiej w Daleszynie
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- "Opracowanie dokumentacji na przebudowę dróg gminnych"
- Serwisowo-okresowe przeglądy techniczne stoiska badawczego Seal Rig
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.