eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa BiałostockaSPZOZ/sprzęt rehabilitacyjny/10/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-24

Dąbrowa Białostocka: SPZOZ/sprzęt rehabilitacyjny/10/07
Numer ogłoszenia: 204415 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. M. C. Skłodowskiej 15, 16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7121206, fax 085 7121206 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ/sprzęt rehabilitacyjny/10/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy , którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i w SIWZ. 2) Spełnią wszystkie warunki i dostarczą wszystkie dokumenty wymagane w załaczniku nr 3 do SIWZ 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń wg zasady : spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy 2. óświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1,2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Oświadczenie o akceptacji wymagań zawartych w SIWZ dotyczących przedmiotu zamówienia i jego realizacji 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem 5. Oryginał pełnomocnictwa (lub jego poświadczona przez notariusza kopia) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 4 Oświadczenie , iż zaoferowany sprzęt posiada Świadectwo rejestracji lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu terenie RP 7. Certyfikat CE na oferowany sprzęt

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ, ul. M.C. Skłodowskiej 15; 16 - 200 Dąbrowa Białostocka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ, ul. M.C. Skłodowskiej 15; 16 - 200 Dąbrowa Białostocka Budynek Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SP ZOZ /sprzęt rehabilitacyjny/10/07.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt rehabilitacyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.