To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-11
Chojna: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie z podziałem na 6 zadań w ramach projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej pn. Pomóż mi a będę miał równy start
Numer ogłoszenia: 204436 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154056 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie z podziałem na 6 zadań w ramach projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej pn. Pomóż mi a będę miał równy start.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie w podziale na 6 zadań: Zadanie 1: Dostawa - artykuły spożywcze suche, przyprawy i przetwory owocowo-warzywne ( zał. nr 1 do formularza ofertowego) Zadanie 2: Dostawa - produkty mleczarskie, jaja (zał. nr 2 do formularza ofertowego)Zadanie 3: Dostawa - pieczywo (zał. nr 3 do formularza ofertowego) Zadanie 4: Dostawa - mięso wieprzowe, wołowe, drobiowe i ich przetwory (zał. nr 4 do formularza ofertowego)Zadanie 5: Dostawa - warzywa, owoce i kiszonki (zał. nr 5 do formularza ofertowego)Zadanie 6: Dostawa - mrożonki, ryby mrożone (zał. nr 6 do formularza ofertowego) 2. Istotą zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do stołówki szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, będących załącznikami do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby terminy przydatności do spożycia produktów będących przedmiotem zamówienia nie był przekroczony. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości oraz zobowiązuje się, że termin przydatności do spożycia znajdujący się na każdym opakowaniu jednostkowym danego asortymentu w chwili dostawy nie będzie krótszy niż ? terminu przydatności określonego przez producenta. 4.Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w szczegółowych formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1- 6) będących integralną częścią umowy od (dnia podpisania umowy) do dnia 31 sierpnia 2015r. 5. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku 6. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym środkiem transportu, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów obejmować będzie także rozładunek do magazynu Zamawiającego. 7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj.: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr w 2 w Chojnie, Gimnazjum w Chojnie, Przedszkola Miejskiego w Chojnie. 8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 9. Wykonawca na koniec tygodnia dostaw (piątek) wystawi fakturę VAT za dostarczone artykuły, stosując nazewnictwo produktów, które użyte było w szczegółowej formularzach cenowych, załączniki do oferty nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, W przypadku gdy ostatni dzień tygodnia jest dniem świątecznym to fakturę należy wystawić na ostatni dzień roboczy przed ostatnim dniem tygodnia dostaw. 10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń . 11. Każdorazowa dostawa zamówionego towaru winna zawierać: a) informacje w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje o dostarczonym artykule oraz b) instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania dostarczonego towaru. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów w stosunku do ilości określonych w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. 13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w ciągu jednej godziny na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, towarów w pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów oznakowanych etykietą z nazwą handlową produktu, jego składem surowcowym, z handlowym dokumentem identyfikacyjnym, opakowanych zgodnie z wymogami HACCP. 17. Wykonawca gwarantuje w zakresie załadunku i transportowania, że będzie stosował środki transportu umożliwiające transport zgodnie z przepisami i warunkami higieny, wymogami sanitarnymi i przepisami HACCP. 18. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136. poz. 914 ze zm.) 19. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru. 20. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 21. Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia: 1) były pozbawione: obcych posmaków, zapachów, oślizgłości, nalotów pleśni, zazielenienia (w przypadku mięsa), barwy szarozielonej (w przypadku wędlin), występowanie gruczołów, fragmentów kości, nalotów pleśni, zacieków tłuszczu i galarety pod osłonką, pęknięć osłonki i wycieki farszu, składników produkcji pozaklasowych lub z chrząstkami, ścięgnami itp., objawów obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzylegania osłonki do wędlin itp. 2) terminy przydatności do spożycia nie były przekroczone . Wykonawca udziela gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości oraz zobowiązuje się, że termin przydatności do spożycia znajdujący się na każdym opakowaniu jednostkowym danego asortymentu w chwili dostawy nie będzie krótszy niż ? terminu przydatności określonego przez producenta. 22. Zamawiający w zakresie zadania nr 4, tj: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego oraz ich przetworów wymaga, aby: 1) były świeże i pierwszej jakości 2) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), 3) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny, 4) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, 5) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. 6)mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. 23. W przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie niezgodności z etykietą produktu Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonanych badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych dostarczonych produktów w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 24. W przypadku wystąpienia zatruć pokarmowych spowodowanych złą jakością dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszelakie koszty dotyczące leczenia i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych. 25. Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy w ciągu 30 dni licząc od daty złożenia faktury, sporządzonej w oparciu o ceny jednostkowe brutto i nazewnictwo produktów określonych w kolumnie drugiej szczegółowych formularzy cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do formularza ofertowego. 26. Faktury za dostawy będą wystawione na poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Chojna oddzielnie zgodnie z nazwami poszczególnych jednostek.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.00.00.00 - 01.00.00.00 18.80.00.00 - Obuwie 15.42.00.00 - Rafinowane oleje i tłuszcze 01.21.20.00 - 01.21.20.00 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 01.12.10.00 - 01.12.10.00 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.11.00.00 - Mięso 15.11.90.00 - Mięsa różne 15.11.11.00 - Wołowina 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.20.00 - Drób 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.13.11.30 - Wędliny 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej pn. Pomóż mi a będę miał równy start.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1: Dostawa - artykuły spożywcze suche, przyprawy i przetwory owocowo-warzywne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HARSIO BELLMAR, ul. S. Wyszyńskiego 38, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154213,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92325,86
Oferta z najniższą ceną: 92325,86 / Oferta z najwyższą ceną: 102690,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2: Dostawa - produkty mleczarskie, jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA OBROTU TOWAROWEGO PRZEMYSŁU MLECZARSKIEGO
- Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego 15-959 Białystok., ul.Handlowa 4, 15-959 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64775,09
Oferta z najniższą ceną: 64775,09 / Oferta z najwyższą ceną: 70359,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4: Dostawa - mięso wieprzowe, wołowe, drobiowe i ich przetwory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BISSA Sp. z o.o., ul. Usługowa 6A, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234055,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203425,06
Oferta z najniższą ceną: 203425,06 / Oferta z najwyższą ceną: 211011,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5: Dostawa - warzywa, owoce i kiszonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HANDEL HURTOWY Dariusz Łukasiewicz, ul. Myśliborska 1 A, 66-432 Baczyna, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 123087,90
Oferta z najniższą ceną: 123087,90 / Oferta z najwyższą ceną: 128936,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6: Dostawa - mrożonki, ryby mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HARSiO BELLMAR, ul. S. Wyszyńskiego 38, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87546,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83942,79
Oferta z najniższą ceną: 83942,79 / Oferta z najwyższą ceną: 84108,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHOJNA
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.