Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-26
Łomża: Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży
Numer ogłoszenia: 204489 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Łomży , ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2166282, faks 086 2166281 w. 110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomza.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży. Zakres prac obejmuje: - prace przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane, - malowanie, - instalacje sanitarne i wodnokanalizacyjne, - instalacje elektryczne, - dostawę i montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, - renowacja tarkietu, - dostawa i montaż systemu urządzeń audiowizualnych, - montaż urządzeń kontroli dostępu, - przeniesienie centrali alarmu przeciwpożarowego i punktu obserwacyjnego TV przemysłowej. Budynek przy ul. Wojska Polskiego 2 w Łomży jest budynkiem trzykondygnacyjnym podpiwniczonym. A.W zakres robót remontowo-budowlanych pomieszczeń piwnicznych o wysokości 2,31 m, pomieszczeń na I i II piętrze budynku o wysokości 3,33 m oraz dwóch klatek schodowych wchodzi: a)zeskrobanie starej farby, zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ecru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; b)wykonanie drobnych napraw ścian i sufitów; c)odkręcenie i dokonanie drobnych napraw odbojnic oraz ponowne przykręcenie; d)wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych drzwi wejściowych z korytarza do pomieszczeń biurowych w ilości 16 szt. o 10 cm z montażem belek nadprożowych dwuteowych 2x 140 mm o długości 1,40m z wykończeniem ościeży; e)dostawa i montaż 16 szt. ościeżnic prostych i 16 szt. skrzydeł drzwiowych szerokość w prześwicie 90 cm firm Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych. Za równoważne uważa się ościeżnice proste, drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; f)dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych o szerokości w prześwicie 80 cm - 8 szt. i 60 cm - 6 szt. firm Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; g)wykucie drzwi drewnianych na klatce od podwórka - 4 szt.; h)montaż drzwi aluminiowych na klatce od podwórka - 4 szt. i ściany aluminiowej z drzwiami na II piętrze na klatce głównej - 1 szt.; i)malowanie lamperii olejnych i balustrad na klatkach schodowych oraz lamperii na korytarzach w kolorze matowym w tonacji koloru ścian; j)oczyszczenie i pomalowanie ościeżnic w pomieszczeniach piwnicznych - 17 szt., na I piętrze 6 szt. i na II piętrze 8 szt. pomiędzy pokojami i do łazienek; k)czyszczenie i dwukrotne akrylowanie posadzek z tarkietu w pokojach biurowych; l)malowanie farbą ftalową grzejników radiotorowych - 65,4 m2. Załącznik nr 16 do SIWZ zawiera przedmiar robót pomieszczeń piwnicznych, I i II piętra oraz klatek schodowych, który jest dokumentem pomocniczym. Załącznik nr 17 do SIWZ zawiera rzut piwnic, Załącznik nr 18 do SIWZ rzut I pietra, Załącznik nr 19 do SIWZ rzut II pietra, a Załącznik nr 20 do SIWZ przekrój pionowy budynku. Zamawiający zastrzega sobie dobór kolorów zastosowanych farb. B.Zakres prac remontowo-budowlanych parteru został opisany w projekcie budowlanym (Załącznik nr 9 i 10 do SIWZ) i przedmiarze (Załącznik nr 13, 14 i 15 do SIWZ) opracowanego przez PROBUD Jerzy Kondrat w składzie mgr inż. Jerzy Kondrat i inż. Ireneusz Życzkowski i Janusz Jankowski oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 11 i 12 do SIWZ). W zakres robót remontowo-budowlanych na parterze budynku wchodzi: B.1. Przebudowa łazienek z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, w tym: a)skucie glazury i terakoty; b)demontaż skrzydeł drzwiowych i rozebranie ścianek działowych oraz muru komina na korytarzu. c)demontaż urządzeń sanitarnych i elektrycznych; d)budowa ścianek działowych na stelażach stalowych z karton-gipsu z wypełnieniem wełną mineralną ze wzmocnieniami pod urządzenia sanitarne; e)wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i wyposażenie łazienek w urządzenia sanitarne, uchwyty dla niepełnosprawnych; f)wykonanie instalacji elektrycznej i wyposażenie łazienek w oprawy i osprzęt elektryczny; g)ułożenie glazury, gresu na posadzkach w pomieszczeniach sanitarnych, socjalnym i korytarzu przylegającym; h)montaż ościeżnic prostych i drzwi płytowych np. Porta lub Pol Skone lub DRE lub równoważnych do pomieszczeń z korytarza. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; i)zeskrobanie starej farby z sufitów i zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi kolor biały; j)dwukrotne szpachlowanie ścian, zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ecru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; B.2 Podział pokoju ścianą działową z montażem lustra weneckiego i przebudową instalacji elektrycznej i instalacji c.o., w tym: a)montaż ściany działowej na stelażu stalowym z podwójnej płyty kartonowo- gipsowej obustronnie opłytowanej; b)zaizolowanie połączeń, szpachlowanie i malowanie ścian pomieszczeń; c)montaż lustra weneckiego; d)wykonanie instalacji elektrycznej i audiowizualnej; e)wykonanie przebudowy instalacji c.o.; f)wykonanie przekucia otworu drzwiowego z korytarza ze wzmocnieniem nadproża; g)wykucie ościeżnic i poszerzenie drzwi z montażem belek nadprożowych dwuteowych z wykończeniem ościeży - drzwi wejściowe z korytarza do pomieszczeń biurowych; h)dostawa i montaż ościeżnic prostych i skrzydeł drzwiowych Porta lub Pol- Skone lub DRE lub równoważnych do pomieszczeń z korytarza. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota, dodatkowo drzwi do łazienek wyposażone w blokadę i tuleje wentylacyjne; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; B.3.Wyposażenie w urządzenia i sprzęt audiowizualny pomieszczeń do przeprowadzenia czynności procesowych z udziałem małoletnich świadków, zwane dalej przyjaznym pokojem przesłuchań ,który będzie jednocześnie pełnił miejsce przesłuchań osób w sprawach o przestępstwa popełnione z użyciem przemocy lub groźby bezprawnej (art.185a -185c kpk), w tym: a)dostawa i montaż urządzeń technicznych; b)uruchomienie systemu audiowizualnego (nagranie dźwięku, obrazu na twardym dysku lub pamięci zewnętrznej ,kopiowanie na nośnik DVD); c)przeszkolenie personelu z obsługi; Prace należy wykonać zgodnie z Projektem część elektryczna . B.4 Montaż urządzeń kontroli dostępu na poszczególne kondygnacje (zamki elektromagnetyczne otwierane na szyfr i przeniesienie centrali alarmu pożarowego i punktu obserwacyjnego TV przemysłowej z I piętra na parter. Prace należy wykonać zgodnie z Projektem część elektryczna. B.5 Wykonanie prac remontowych w pozostałych pomieszczeniach, w tym: a)zeskrobanie starej farby, drobne naprawy i zagruntowanie powierzchni pod dwukrotne malowanie ścian farbami lateksowymi kolor jasny (krem, piaskowy, ekru) i sufitów farbami emulsyjnymi kolor biały; b)wykucie ościeżnic i poszerzenie otworów drzwiowych z montażem belek nadprożowych z wykonaniem ościeży - drzwi wejściowe z korytarza do pomieszczeń biurowych, c)dostawa i montaż ościeżnic prostych i skrzydeł drzwiowych Porta lub Pol-Skone lub DRE lub równoważne do pomieszczeń biurowych. Za równoważne uważa się drzwi pełne pokryte laminatem CPL 0,2 mm z zamkiem, wkładką i klamką, wzmocnione płytą wiórową otworową do pomieszczeń biurowych w kolorze orzech lub wiśnia złota; Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym wybór koloru drzwi i ościeżnic przed ich montażem; d)malowanie lamperii olejnych na korytarzu w kolorze matowym w tonacji ściany; e)czyszczenie i dwukrotne akrylowanie posadzek z tarkietu w pokojach biurowych, a w pokoju nr 8 wymiana posadzki z tarkietu; f)malowanie farbą ftalową grzejników radiotorowych. Zamawiający zastrzega sobie dobór kolorów zastosowanych farb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.12.00 - 45.42.12.00 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do 10.10.2014 r. do godz. 1000. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj przez 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 4, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w NBP Nr 70 1010 1049 0012 8313 9120 0000 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 113, poz. 759 z 2010r. z późn. zm. ). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z czego jedna o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto (słownie osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto), a druga o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Osoba wyznaczona do kierowania robotami musi posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami - przynajmniej po 1 osobie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Łomży Budynek C pok. 17 ul. Dworna 16 18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Łomży Budynek C pok. 17 ul. Dworna 16 18-400 Łomża.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawy margaryny, oleju spożywczego oraz jaj kurzych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Zakupy inwestycyjne na potrzeby MOSiR - Modernizacja Letniego Parku Zabaw MOSiR Łomża
- Dostawy oleju napędowego dla Zakładu Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
- Dostawa oprogramowania z usługami wdrożenia dla Gminy Łomża w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Łomża"
- dostawa diet przemysłowych dla pacjentów Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży
- Realizacja zajęć kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez instruktora hipoterapii z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole, z miasta Łomża w ramach zadań WOKRO
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Goźlice
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.