Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Wałcz: Modernizacja Kotłowni Rejonowej KR-3 w m. Wałcz w celu redukcji zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery
Numer ogłoszenia: 204510 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Budowlanych 9/4, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585032, faks 067 2500862.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec-walcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Kotłowni Rejonowej KR-3 w m. Wałcz w celu redukcji zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa (modernizacja) kotła Wr-10 nr 1 na WR-6 zakresie: 1.Demontaż całości konstrukcji kotła Wr-10 Nr 1. 2.Montaż kotła WR-6 na zaadaptowanym istniejącym fundamencie kotła WR-10 z zastosowaniem innowacyjnego rozwiązania ścian membranowych na pokrycie ścian komory paleniskowej i ścian II-go ciągu, montaż mechanicznego układu czyszczenia pęczków konwekcyjnych za pomocą elektromechanicznych obijaków. 3.Montaż obmurza i izolacji kotła. 4.Zabudowa dodatkowej powierzchni ogrzewalnej podgrzewacza wody (ekonomizera) III-go ciągu w kanale wylotowym spalin wraz z mechanicznym układem czyszczenia pęczków konwekcyjnych za pomocą elektromechanicznych obijaków. 5.Modernizacja instalacji powietrza pierwotnego i wtórnego. 6.Dostawa i montaż odpylacza I-go ciągu. 7.Dostawa i montaż odżużlacza kotła. 8.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i AKPiA kotła. 9.Alkaliczne wygotowanie kotła, suszenie i rozruch kotła. Pomiary bilansowe oraz spalin kotła - szczegółowy zakres wykonania modernizacji kotła WR-10 na WR-6 zawiera załącznik nr 3 oraz 3A niniejszej specyfikacji. II. Zaprojektowanie, demontaż istniejącej, dostawa, montaż i uruchomienie nowej instalacji odpylania spalin kotła WR-6 z zapewnieniem emisji pyłów o stężeniu poniżej 100[mg/Nm3] w warunkach umownych przy 6[%] zawartości tlenu dla całego zakresu obciążenia kotła - szczegółowy zakres wykonania modernizacji instalacji odpylania kotła WR-6 zawiera załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji. III. Modernizacja instalacji spalin kotła WR-10 nr 2 w zakresie: 1.Zaprojektowanie, demontaż istniejącej, dostawa, montaż i uruchomienie nowej instalacji odpylania spalin kotła WR-10 Nr 2 z zapewnieniem emisji pyłów o stężeniu poniżej 100[mg/Nm3] w warunkach umownych przy 6[%] zawartości tlenu dla całego zakresu obciążenia kotła - szczegółowy zakres wykonania modernizacji instalacji odpylania kotła WR-10 Nr 2 zawiera załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji. IV.Wybudowanie instalacji sprężonego powietrza w zakresie: 1.Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie nowej instalacji sprężonego powietrza spełniającego wymogi dostawców odpylaczy workowych - szczegółowy zakres wykonania instalacji sprężonego powietrza opisany jest w załączniku nr 6..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.12.10 - Wodne kotły grzewcze 39.71.52.10 - Urządzenia centralnego ogrzewania 45.25.12.00 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni 52.25.11.43 - 52.25.11.43 45.26.26.10 - Kominy przemysłowe 53.31.11.10 - 53.31.11.10 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 70.000,00 złotych słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Pekao S.A I o/Wałcz Nr rachunku: 06 1240 3712 1111 0000 4364 7394 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium dla zadania: Modernizacja Kotłowni Rejonowej KR-3 przy ul. Budowlanych 85 w Wałczu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w tym względzie są przedsiębiorcami w rozumieniu art. 2 i art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1095 ze zmianami);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć: - wykonanie montażu i modernizacji minimum trzech kotłów węglowych o mocy min. 5 MW lub większych każdy, o wartości robót nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł netto każda, - wykonali lub przeprowadzili modernizację instalacji odpylania spalin kotłów węglowych o mocy min. 5,0MW - 3 instalacje odpylania o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł netto każda, b) udokumentują (wykazem zrealizowanych usług), iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć zaprojektowanie, wykonanie i montaż z uruchomieniem minimum 3 instalacji odpylania spalin kotłów spełniającymi warunek emisji pyłów poniżej 100[mg/Nm3] w przeliczeniu ma 6[%] tlen w spalinach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne uprawnienia, tj. min. jedną osobą, która posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu montażu lub kompleksowej modernizacji kotłów węglowych typu WR; min. jedną osobą, która posiada uprawnienia energetyczne do eksploatowania urządzeń, instalacji i sieci w nw. zakresie: - branża elektryczna Grupa 1 pkt 2,10, - branża sanitarna: Grupa 2 pkt 10, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie wymagań kwalifikacyjnych dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (kotły parowe i wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi , sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW, urządzenia, instalacje i sieci gazowe, urządzenia i instalacje i sieci energetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) dysponują lub będą dysponować personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie montażu kotłów wodnych typu WR, c) kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń) oraz aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, d) kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych oraz aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, e) kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, f) projektant (lub projektanci) - posiadający uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjnej, instalacyjnej i elektrycznej z aktualnym wpisem na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla zabezpieczenia wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 3.000.000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec-walcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA z o.o.
ul. Budowlanych 9/4
78-600 WAŁCZ
www.zec-walcz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 12:00, miejsce: ZAKŁAD ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA z o.o. ul. Budowlanych 9/4 78-600 WAŁCZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
- Dostawy produktów mleczarskich
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację budynku biurowego położonego przy ul. Dworcowej 3 w Grudziądzu na potrzeby Urzędu Gminy Grudziądz
- Rozbudowa i przebudowa Zespołu Edukacyjnego o salę gimnastyczną w miejscowości Żdżary w Gminie Nowe Miasto nad Pilicą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.