Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Gdańsk: Usługi konserwacyjno-porządkowe dla Oddziału TVP S.A. w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 204510 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, Oddział w Gdańsku , ul. Czyżewskiego 42, 80-336 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 5228400, faks 58 5544575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjno-porządkowe dla Oddziału TVP S.A. w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno-porządkowe dla Oddziału TVP S.A. w Gdańsku w następującym zakresie: 1) Wykonywanie codziennych przeglądów obiektów Zamawiającego w szczególności dróg komunikacyjnych, parkingów, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń ogólnodostępnych takich jak garaże, hole, w celu stwierdzenia ewentualnych awarii, usterek. 2) Naprawianie awarii, usterek stwierdzonych podczas dokonanych przeglądów. 3) Naprawianie innych awarii, usterek zgłoszonych przez pracowników Zamawiającego w pomieszczeniach biurowych, technicznych, sanitarnych. 4) Dokonywanie przeglądów instalacji sanitarnych, hydraulicznych oraz instalacji grzewczej w budynkach i na terenie Zamawiającego, a w przypadku wystąpienia awarii dokonywanie napraw lub wymiany uszkodzonych elementów wyżej wymienionych instalacji. 5) Oczyszczanie studzienek ściekowych oraz kratek spustowych zainstalowanych przy rurach odprowadzających z budynków wody opadowe. 6) Wykonywanie prac remontowych w pomieszczeniach Zamawiającego, w tym przygotowanie pomieszczeń, wyniesienie mebli, wygładzanie ścian, malowanie, wymiana wykładzin, prace porządkowe po remoncie, ustawianie mebli. Szacunkowa liczba pomieszczeń do remontu w ciągu roku kalendarzowego - do 5 (do 150m2). 7) Organizowanie stanowisk pracy, w tym przenoszenie mebli, wyposażenia pomieszczeń, dokumentacji. 8) Naprawianie uszkodzeń występujących w wyposażeniu stanowisk pracy. 9) Naprawianie drobnych uszkodzeń ciągów komunikacyjnych, chodników, schodów, parkingów znajdujących się na terenie Zamawiającego oraz dokonywanie napraw ogrodzenia otaczającego teren Zamawiającego. 10) Wykonywanie prac porządkowych na zewnątrz obiektów, w tym zbieranie nieczystości, zamiatanie ciągów komunikacyjnych, chodników, parkingów, zamiatanie i w razie potrzeby mycie podłogi garażu podziemnego, opróżnianie zewnętrznych pojemników na śmieci. 11) Koszenie trawy na terenie Zamawiającego oraz w razie potrzeby przycinanie krzewów. 12) W okresie jesiennym grabienie i usuwanie liści do podstawionego kontenera. 13) W okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie mieszanką (piasek + sól) pieszych ciągów komunikacyjnych, chodników, parkingów i niektórych fragmentów dróg (wyjazdy z garażów, podjazdy) znajdujących się na terenie Zamawiającego oraz usuwanie śniegu z innych powierzchni niewymagających prac wysokościowych. 2. W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia usługi, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-12, będą wykonywane w formie stałych dyżurów przez co najmniej dwóch pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od godziny 7:00 - 15:00. 3. W przypadku nagłej usterki, awarii wymagającej natychmiastowego usunięcia, usługi będą wykonywane poza terminami określonymi w ust 2. Czas stawiennictwa pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, od chwili telefonicznego zgłoszenia, nie powinien przekraczać jednej godziny. 4. Prace wyszczególnione w ust. 1 pkt. 13 wykonywane powinny być w okresie zimowym codziennie, ze szczególnym natężeniem prac w godzinach wczesno porannych, tak aby w przypadku nocnych opadów śniegu ciągi komunikacyjne określone w ust 1 pkt. 13 były odśnieżone i posypane mieszanką przed godziną 7:30. 5. Teren i obiekty Oddziału TVP S.A. w Gdańsku, w których świadczone będą usługi, położone są w Gdańsku Oliwie przy ul. Czyżewskiego 38, 40 i 42. Usługi wyszczególnione w ust 1 pkt. 12 i 13 wykonywane będą również na terenach bezpośrednio przylegających do granicy działek Oddziału TVP S.A. w Gdańsku, to jest od ulicy Opackiej, Grunwaldzkiej, Czyżewskiego i sąsiadującego terenu Akademii Wychowania Fizycznego. 6. Powierzchnia terenu Zamawiającego na których mają być świadczone usługi - ok. 44.000m2. 7. Sprzęt oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania usług zapewnia Zamawiający.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 7 ust. 6 Wzoru Umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: a) zmiany daniny o charakterze publicznoprawnym, w tym podatku VAT; b) konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; c) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Gdańsku; 80-336 Gdańsk, ul. Czyżewskiego 42, Blok B, poziom +3, pok. nr 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Gdańsku; 80-336 Gdańsk, ul. Czyżewskiego 42; Blok B, poziom +1, pok. nr 174 (Sekretariat Oddziału).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.07.2011 r. o godz. 11.15 w Telewizji Polskiej S.A. Oddział w Gdańsku; ul. Czyżewskiego 42; Blok A, sala konferencyjna, pok. 0/15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Konserwacja oraz naprawy instalacji wodno - kanalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych zlokalizowanych w parkach dzielnicy Ursynów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Utrzymanie w stałej sprawności technicznej agregatów wody lodowej
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.