Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Łomianki: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 204512 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych w podziale na części. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że oferowane produkty będą posiadały parametry takie same lub wyższe od wskazanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, więcej lub wszystkie części postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.83.12.00-4, 15.98.00.00-1, 15.89.73.00-5, 15.84.20.00-2, 15.81.21.00-4, 15.81.22.00-5, 03.22.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.89.43.00-4, 15.20.00.00-0, 15.80.00.00-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.30-5, 15.87.12.30-5, 15.13.11.34-3, 15.53.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana produktu na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty; warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji, 2) w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury lub pojemności niż określona w formularzu oferty Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury produktów konfekcjonowanych - po uzgodnieniu i akceptacji przez obie strony Umowy, 3) w przypadku zmiany gramatury lub pojemności artykułów spożywczych ceny jednostkowe będą przeliczane proporcjonalnie, 4) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5) przewiduje się możliwość zmiany umowy jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności, 6) w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia. Ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia z wyjątkiem pkt 3.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115,
pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urządu Miejski Łomianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KAWA, HERABATA, NAPOJE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.86.00.00-4, 15.83.12.00-4, 15.98.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PACZKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paczek ze słodyczami z okazji Świat Bożego Narodzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.73.00-5, 15.84.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SŁODYCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.21.00-4, 15.84.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CIASTA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OWOCE, ORZECHY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DANIA GOTOWE, WĘDLINY, PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę następować będzie na podstawie sukcesywnych dostaw uzależnionych od potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.43.00-4, 15.20.00.00-0, 15.81.10.00-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.30-5, 15.87.12.30-5, 15.13.11.34-3, 15.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wykonanie usługi polegającej na aktualizacji kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Konopnickiej na odcinku od DK7 w kierunku Szpitala w Dziekanowie Leśnym
- Budowa drogi gminnej ulicy Paderewskiego odcinek od ul. Rolniczej do ul. Wspólnej w Łomiankach w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ul. Paderewskiego" - zad. 2020/08.
- Zagospodarowanie terenu w celu utworzenia kompleksu rekreacyjnego przy Jeziorze Pawłowskim-w ramach zad. pn. Realizacja błękitno - zielonej infrastruktury na terenie gminy Łomianki-zad. 2021/03
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty oraz innych artykułów spożywczych.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na 3 części:
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.