To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Warszawa: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędzi
Numer ogłoszenia: 204536 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 175102 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.) Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.) Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.) 2. iejsce dostawy: Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Lindleya 4 paw. 8. 3. Do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć odpowiednio oznaczone opisy techniczne, rysunki, katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. 4. Ostateczna kolorystka mebli do ustalenia z Użytkownikiem. 5. Wymagane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 6. Meble powinny być ustawione i zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do transportu, rozładunku i montażu zakupionego sprzętu i wyposażenia bloku operacyjnego 8. Montaż ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania i dygestoriów będących przedmiotem zamówienia oraz podłączeniu ich do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83462,3 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Umowa w całości finansowana i realizowana w ramach projektu: Podwyższenie jakości badań naukowych, diagnostyki i leczenia w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr WKP 1/1.4.3/2/2005/65 /184/371/2007/U z dnia 06-08-2007 roku.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Fotel dentystyczny (2 szt.).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZENI MED Fadi Zeyni, ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18.224,30
- Oferta z najniższą ceną: 18.224,30 / oferta z najwyższą ceną: 18.224,30
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Blat do laboratorium i szafki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALAB Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30 lok. 222, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16.241,00
- Oferta z najniższą ceną: 16.241,00 / oferta z najwyższą ceną: 16.241,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KENDROMED SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
KENDROMED SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- KENDROMED Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25a, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48.997,00
- Oferta z najniższą ceną: 48.997,00 / oferta z najwyższą ceną: 48.997,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Dostawa mebli biurowych oraz laboratoryjnych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 4 części
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla kierunku fizjoterapia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla kierunku fizjoterapia Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
więcej: Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.