To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Warszawa: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędzi
Numer ogłoszenia: 204536 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 175102 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia dla bloku operacyjnego w podziale na pakiety: Pakiet 1: Unit dentystyczny (1 szt.) Pakiet 2: Fotel dentystyczny (2 szt.) Pakiet 3: Fotel operacyjny (1 szt.) Pakiet 4: Blat do laboratorium i szafki Pakiet 5: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.) Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.) Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.) 2. iejsce dostawy: Klinika Chirurgii Czaszkowo-Szczękowo-Twarzowej, Chirurgii Jamy Ustnej i Implantologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Lindleya 4 paw. 8. 3. Do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć odpowiednio oznaczone opisy techniczne, rysunki, katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. 4. Ostateczna kolorystka mebli do ustalenia z Użytkownikiem. 5. Wymagane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 6. Meble powinny być ustawione i zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do transportu, rozładunku i montażu zakupionego sprzętu i wyposażenia bloku operacyjnego 8. Montaż ma polegać na ustawieniu i wypoziomowaniu poszczególnych elementów umeblowania i dygestoriów będących przedmiotem zamówienia oraz podłączeniu ich do istniejącej w budynku instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.24.10 - Fotele stomatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.40 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83462,3 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Umowa w całości finansowana i realizowana w ramach projektu: Podwyższenie jakości badań naukowych, diagnostyki i leczenia w zakresie chirurgii szczękowo-twarzowej realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr WKP 1/1.4.3/2/2005/65 /184/371/2007/U z dnia 06-08-2007 roku.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Fotel dentystyczny (2 szt.).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZENI MED Fadi Zeyni, ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18.224,30
- Oferta z najniższą ceną: 18.224,30 / oferta z najwyższą ceną: 18.224,30
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Blat do laboratorium i szafki.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALAB Sp. z o.o., ul. Stępińska 22/30 lok. 222, 00-739 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16.241,00
- Oferta z najniższą ceną: 16.241,00 / oferta z najwyższą ceną: 16.241,00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Stolik narzędziowy dwublatowy (2 szt.), Stołek z regulowaną wysokością (2 szt.), Szafki na sprzęt sterylizacyjny (3 szt.).
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KENDROMED Sp. z o.o., ul. Sołtysowicka 25a, 51-168 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48.997,00
- Oferta z najniższą ceną: 48.997,00 / oferta z najwyższą ceną: 48.997,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Oddziału Laboratoryjnego PSSE w Zgorzelcu (8 części)"
więcej: Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.