Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH I PŁYNÓW INFUZYJNYCH (SZP/380//31/07)
Numer ogłoszenia: 204537 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA PŁYNÓW KRWIOZASTĘPCZYCH I PŁYNÓW INFUZYJNYCH (SZP/380//31/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211 000 euro, przedmiot zamówienia podzielono na 8 Pakietów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.42.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Oryginalny kod CPV: 24.45.15.20 - Immunoglobuliny Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.20 - Immunoglobuliny Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 04.01.2008; lub data zakończenia: 03.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia; nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki Nr: 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7 do oferty. 3. Wykaz osób reprezentujących prawnie WYKONAWCĘ do zawarcia Umowy - Załącznik Nr 7 do oferty. 4. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 8 do oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane płyny posiadają aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu i używania - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokument ten Wykonawca dołączy w formie oryginału. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba/y uprawniona/e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona/e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycja 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - PŁYNY KRWIOZASTĘPCZE NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.42.14.00-5, 24.45.15.20-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII - PŁYNY INFUZYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 211 000 euro, ilość pozycji 35.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 24.49.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2008; Zakończenie: 03.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres Niezmienności Cen - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- "Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych".
- Przebudowa pracowni dydaktycznej i warsztatów szkoleniowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego im. F. Dzierżanowskiego w Łańcucie
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
- Wykonanie robót wykończeniowych wraz z dostosowaniem budynku tzw. Rządcówki przy Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH ORAZ WSADU DO POSIADANYCH DOZOWNIKÓW DLA "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O."
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych - Dostawy leku Atezolizumab SC.
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Zakup i dostawa leków, z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i opatrunków dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa leków dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.