eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekDostosowanie budynku głównego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Orion w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1, do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap 2 - roboty uzupełniające



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Ciechocinek: Dostosowanie budynku głównego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Orion w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1, do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap 2 - roboty uzupełniające
Numer ogłoszenia: 20453 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych "Orion" w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2839100, faks 54 2836370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynku głównego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Orion w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1, do wymogów ochrony przeciwpożarowej - etap 2 - roboty uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót uzupełniających w zakresie branży budowlanej i sanitarnej w budynku głównym SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSW ORION w Ciechocinku przy ul. Warzelnianej 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Ogólnobudowlana INSTALTECH, Józef Sławianowski, ul. Budowlanych 5/12, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10641,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10641,70

  • Oferta z najniższą ceną: 10641,70 / Oferta z najwyższą ceną: 10641,70

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie realizacji umowy zaszła konieczność wykonania robót uzupełniających w zakresie dotyczącym robót branży sanitarnej i budowlanej, których na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po podpisaniu umowy z wykonawcą i przekazaniu mu placu budowy nie można było przewidzieć. Do takich robót należą 1. branża budowlana, wykonanie w niżej wymienionych pomieszczeniach wykładziny z tworzyw sztucznych typu Tarket wraz z robotami towarzyszącymi tj zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających, gruntowanie, pomieszczenie nr 301 gabinet lekarski. W pomieszczeniu tym miała pozostać istniejąca posadzka z tworzyw sztucznych PCV. Na etapie wykonawstwa robót okazało się, iż ww posadzka nie będzie spełniała wymagań sanitarno higienicznych, pomieszczenie nr 308 świetlica. W pomieszczeniu tym miała być wykonana nowa podłoga z paneli podłogowych. Na etapie wykonawstwa robót okazało się, iż ww podłoga nie będzie spełniała wymagań sanitarno-higienicznych. Ze względów na funkcję pomieszczenia świetlica i duże natężenie ruchu osób wskazane jest ułożenie wykładziny typu Market, pomieszczenie nr 305 przedpokój śluza wejściowa do izolatki W pomieszczeniu tym miała być wykonana nowa podłoga z płytek. Na etapie wykonawstwa robót okazało się, iż ww podłoga nie będzie spełniała wymagań sanitarnohigienicznych. Ze względów na funkcję pomieszczenia głównego izolatka wskazane jest również ułożenie wykładziny typu Tarket 2. branża sanitarna montaż hydrantów w ścianie na 2 piętrze w korytarzu, wraz z robotami towarzyszącymi tj: demontaż płytek na ścianie w pomieszczeniu gospodarczym na 2 piętrze, wykucie otworów, montaż hydrantów w ścianie, obrobienie otworów, zamurowanie otworu w ściance na 2 piętrze, ułożenie glazury na ścianie w pomieszczeniu gospodarczym na 2 piętrze. Hydrant pożarowy miał być wykonany jako naścienny. Na etapie wykonawstwa prac okazało się, iż hydrant naścienny zawęża drogę ewakuacyjną w korytarzu oraz stwarza niebezpieczeństwo dla osób poruszających się korytarzem, więc zasadne jest umieszczenie hydrantu w ścianie.Wykonanie powyższych zamówień uzupełniających będzie korzystne dla Zamawiającego ponieważ, zadanie zostanie wykonane dla potrzeb kuracjuszy, zakres robót będzie wykonany w tej samej technologii co zamówienie podstawowe,na tym samym placu budowy będzie ten sam wykonawca, co nie spowoduje wzrostu kosztów budowy związanych z wejściem na budowę innego wykonawcy,zakres zamówień uzupełniających został wyceniony na podstawie składników cenotwórczych przedstawionych w umowie podstawowej,wykonanie zamówienia uzupełniającego warunkuje realizację zamówienia podstawowego oraz uzyskanie właściwego pod względem użytkowym efektu rzeczowego,wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.