Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Lubin: Trening kompetencji społecznych i Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego -Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 204568 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Kilińskiego 25 A, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 74-63-400, faks 076 74-63-401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops@mops.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Trening kompetencji społecznych i Trening kompetencji zawodowych w ramach projektu systemowego -Aktywność miarą sukcesu- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu treningów kompetencji społecznych oraz kompetencji zawodowych dla 40 podopiecznych MOPS, mieszkańców Lubina, w wieku aktywności zawodowej, bezrobotnych lub nieaktywnych zawodowo, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. Realizacja zamówienia obejmuje dwa rodzaje treningów prowadzonych grupowo, jak i indywidualnie, dla których Wykonawca zapewnia programy nauczania, doświadczoną kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych treningów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Uczestniczenie w przetargu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych i prawnych oraz wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, m.in.: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W zakresie pkt 1 ppkt 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1)wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, , tj. przeprowadzenie treningów grupowych oraz indywidualnych o takim samym lub zbliżonym profilu kształcenia, 2)dysponowali doświadczonymi pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi kwalifikacje: a)psychologa (ukończone studia psychologiczne na poziomie magisterskim), wpisanego na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów - część pierwsza i druga, b)doradcy zawodowego (ukończenie kierunkowych studiów wyższych lub licencja zawodowa) - część druga oraz c)co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, d)co najmniej po dwie osoby w każdym z ww zawodów. 3.O dopuszczeniu do udziału w postępowaniu lub wykluczeniu z niego a także o dokonaniu oceny spełniania wszystkich warunków decydować będzie komisja przetargowa na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty, a wymienionych w cz.IX SIWZ. Oświadczenia sporządzone przez składających ofertę podpisane muszą być przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy z datą złożenia lub przesłania oferty. 4.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie. 5.Część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz umożliwienia oceny, do oferty muszą zostać dołączone następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (na formularzu wg załączonego wzoru nr 2 do SIWZ); 2)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ); 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.), 4)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, tj. od 2006 do 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 4 do SIWZ, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ; 6)program nauczania (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 6 do SIWZ), 7)kalkulacje kosztów usługi z uwzględnieniem kosztu 1 osoby, 8)zaakceptowany Wzór umowy (na formularzu wg załączonego wzoru Nr 7 do SIWZ) 9)ewentualne pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops@mops.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 25a, pok. 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 25a, pok. 127.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Trening kompetencji społecznych oraz Trening kompetencji zawodowych dla uczestników projektu systemowego Aktywność miarą sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji społecznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Liczba uczestników: 40 osób 2.Czas trwania: Zajęcia grupowe - dwie grupy szkoleniowe po 20 osób, 30 godzin zajęć edukacyjnych dla jednej grupy, 60 godz. łącznie dla obu grup (1 godzina równa jest 45 minutom) realizowanych w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach między 800 a 1500, obejmujących nie mniej niż 5 godzin zegarowych dziennie dla jednej grupy, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. Zajęcia indywidualne - po 2 godziny zajęć na osobę (poradnictwo, terapia ), łącznie 80 godzin (1 godzina równa jest 45 minutom) realizowanych w dniach i godzinach ustalonych wspólnie przez prowadzącego i uczestnika treningu. 3.Termin rozpoczęcia: wrzesień 2009r. Dokładny termin rozpoczęcia i przeprowadzenia treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4.Cel treningu: zwiększenie poziomu kompetencji społecznych tj. podniesienie samooceny, poczucia własnej wartości i motywacji, stworzenia uczestnikom szans powrotu do pełnego życia społecznego, umiejętność budowania i utrzymania relacji międzyludzkich. 5.Wymagania: 1)zapewnienie doświadczonej kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania, tj.psycholog posiadający co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, 2)prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej w szczególności: program nauczania, dziennik zajęć wraz z listą obecności, a po zakończeniu treningu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie treningu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 3)zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, płyta CD itp.); rodzaj i ilość materiałów i pomocy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, 4)przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące); 5)ubezpieczenie uczestników treningu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia treningu; 6)niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 2 dni od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników treningu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania, 7)monitorowanie postępów uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji treningów, a następnie przekazania powyższej informacji Zamawiającemu; 8)przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, ich opracowanie łącznie z wnioskami i przekazanie Zamawiającemu; 9)poddanie się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zleconego zadania;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji zawodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Liczba uczestników: 40 osób 2.Czas trwania: Zajęcia grupowe - dwie grupy szkoleniowe po 20 osób, 30 godzin zajęć edukacyjnych dla jednej grupy, 60 godz. łącznie dla obu grup (1 godzina równa jest 45 minutom) realizowanych w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach między 800 a 1500, obejmujących nie mniej niż 5 godzin zegarowych dziennie dla jednej grupy, do których wlicza się zarówno czas realizacji zajęć edukacyjnych, jak i przerwy między zajęciami. Zajęcia indywidualne - po 2 godziny zajęć na osobę (poradnictwo, terapia ), łącznie 80 godzin (1 godzina równa jest 45 minutom) realizowanych w dniach i godzinach ustalonych wspólnie przez prowadzącego i uczestnika treningu. 3.Termin rozpoczęcia: wrzesień 2009r. Dokładny termin rozpoczęcia i przeprowadzenia treningu Zamawiający ustali z Wykonawcą zamówienia. 4.Cel treningu: zwiększenie poziomu kompetencji zawodowych oraz zwiększenie szansy powrotu na rynek pracy, podniesienie umiejętności poruszania się po rynku pracy, zdolność wykorzystania wiedzy, umiejętności, systemu wartości i cech osobowych do osiągnięcia celów, oczekiwanych rezultatów w związku z zatrudnieniem. 5.Wymagania: 1)zapewnienie doświadczonej kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzenia zajęć objętych programem nauczania, tj. psycholog oraz doradca zawodowy, posiadający co najmniej trzyletni staż pracy w zawodzie, 2)prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia obejmującej w szczególności: program nauczania, dziennik zajęć wraz z listą obecności, a po zakończeniu treningu przekazania kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi ukończenie treningu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) - potwierdzonych za zgodność z oryginałem, 3)zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych (podręczników i poradników) potrzebnych do przyswojenia wiedzy teoretycznej a także innych materiałów szkoleniowych i sprzętu niezbędnego do zajęć (np. zeszyt, długopis, płyta CD itp.); rodzaj i ilość materiałów i pomocy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, 4)przekazanie Zamawiającemu po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych i dydaktycznych (wymaganych przez podmioty kontrolujące); 5)ubezpieczenie uczestników treningu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie oraz w drodze do i z miejsca szkolenia - od pierwszego do ostatniego dnia treningu; 6)niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 2 dni od zaistniałej sytuacji) o absencji uczestników treningu lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania a także innych okoliczności mających wpływ na realizację programu nauczania, 7)monitorowanie postępów uczestników w zdobywaniu przekazywanej wiedzy i umiejętności oraz sporządzenie sprawozdania końcowego z realizacji szkolenia, a następnie przekazania powyższej informacji Zamawiającemu; 8)przeprowadzenie badań ewaluacyjnych, ich opracowanie łącznie z wnioskami i przekazanie Zamawiającemu; 9)poddanie się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zleconego zadania;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w formie online pt. Zatrudnienie socjalne i spółdzielczość socjalna. Obszary współdziałania publicznych służb zatrudnienia i podmiotów ekonomii społ.
więcej: Usługi e-learning »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.