Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-24
Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 204579 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu. Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481 Dla Części 4 i 5 - do zakresu przedmiotu zamówienia należy również montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6.2 ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów prawnych związanych z wykonaniem umowy, 2) Działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron, których strony mimo dochowania należytej staranności nie mogły przewidzieć i mu przeciwdziałać - w zakresie koniecznym, 3) Działaniu osób trzecich niezależnych od stron mających wpływ na wykonywanie umowy - w zakresie koniecznym 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 5,08 zł + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 02.10.2012 r. o godz. 11:10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup kosiarek, zamiatarki i myjki ciśnieniowej w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Sprzedaż i dostarczenie wagi analitycznej i ph-metru dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego na Uniwersytecie Rzeszowskim w ramach projektu RID -"Migranci z Ukrainy w województwie podkarpackim
- Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej (uroczysta kolacja) na potrzeby "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka" organizowanego na Uniwersytecie Rzeszowskim w ramach projektu RID -
- Świadczenie usługi organizacji bankietu w dniu 11 grudnia 2024 r. dla uczestników "V Międzynarodowego Kongresu Praw Człowieka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-217/2024 Dostawa skaningowego mikroskopu elektronowego - 1 szt w ramach potrzeb Katedry Inżynierii Elementów Lekkich, Odlewnictwa i Automatyki Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Roboty budowlane polegające na montażu instalacji hipoksji oraz hiperoksji w budynku zlokalizowanym na terenie Kampusu Dydaktyczno Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa stanowisk badawczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych - 3 Części
- WIW.DA.272.23.2024 - Zakup, dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
- Sprzedaż z dostawą i montażem oraz uruchomieniem reaktora mikrofalowy z autosamplerem, kompresorem, termometrem światłowodowym i zestawem materiałów zużywalnych dla Wydziału Chemii UAM
- Dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.