eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-24

Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 204579 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego drobnego sprzętu laboratoryjnego niezbędnego do wykonywania badań dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA w Rzeszowie. W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące Części: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów. Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu. Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481 Dla Części 4 i 5 - do zakresu przedmiotu zamówienia należy również montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i spełniać podane parametry techniczne (minimalne). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o parametrach lepszych od wymagań minimalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z fabrycznie nowych elementów, bez śladów uszkodzeń, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo i symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach takich samych bądź lepszych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określonego w niniejszym ogłoszeniu lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.6)1 ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6.2 ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) Zmiany przepisów prawnych związanych z wykonaniem umowy, 2) Działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron, których strony mimo dochowania należytej staranności nie mogły przewidzieć i mu przeciwdziałać - w zakresie koniecznym, 3) Działaniu osób trzecich niezależnych od stron mających wpływ na wykonywanie umowy - w zakresie koniecznym 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 5,08 zł + koszty przesyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: GDDKiA Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, pokój nr 7, dnia 02.10.2012 r. o godz. 11:10.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych sit prętowych okrągłych fi 300 mm o odległości między prętami (7,2?0,1) mm wraz z podstawą i pokrywą do każdego z sit wykorzystywanych do badania mechanicznych i fizycznych właściwości kruszyw zgodnie z normą PN-EN 1097-8 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej misy zbiorczej (podstawy) pod sita prętowe (kwadratowe) wykorzystywanej do badania płaskości ziaren kruszywa zgodne z normą PN-EN 933-3 dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego uchwytu do mocowania próbki do Wahadła Angielskiego firmy Morek Multiserw Typ: LWA, Serial no: 4613 do badania szorstkości próbek po badaniu PSV dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Dostawa i montaż 2 szt. fabrycznie nowych skrzyń dźwiękochłonnych dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Dostawa i montaż 1 szt. fabrycznie nowej skrzyni dźwiękochłonnej dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego akumulatorowego zagęszczacza betonu 12V dla Wydziału Technologii - Laboratorium Drogowego GDDKiA O/Rzeszów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - Dostawa 20 szt. fabrycznie nowych butelek plastikowych z nakrętkami o pojemności 5 litrów do objętościomierza piaskowego zgodnego z normą BN-77/8931-12 Oznaczanie wskaźnika zagęszczenia gruntu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - Dostawa fabrycznie nowych 3 szt. cylindrów wciskanych do oznaczania gęstości objętościowej gruntu - zgodne z normą PN-88/B-04481.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.