Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-02
Toruń: Świadczenie usług w zakresie transportu dostawczego i osobowego
Numer ogłoszenia: 204649 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny , ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, faks 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie transportu dostawczego i osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu dostawczego oraz transportu osobowego dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu w okresie od 01.02.2009r. - 31.01.2012 r. Zadanie Nr 1 - świadczenie usług samochodem dostawczym przystosowanym do przewozu środków żywności oraz innych towarów z minimalną ilością 2 miejsc siedzących i czynnym uczestnictwem kierowcy w załadunku i rozładunku towarów . Zadanie Nr 2 - świadczenie usług transportowych samochodem osobowym w zakresie przewozu osób i rzeczy (przesyłki, inne drobne zapakowane materiały) odpowiednio do zaistniałych potrzeb u Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokument określony w rozdziale IX pkt.1 c SIWZ. 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on dokumenty (wykaz dostaw + referencje, wykaz środków transportu) określone w rozdziale IX pkt.1 d, e SIWZ. 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie oraz polisę OC określone w rozdziale IX pkt.1 b, f SIWZ. 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli przedłoży on oświadczenie określone w rozdziale IX pkt.1 b SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać n/w dokumenty: a/ wypełniony formularz ofertowy z określeniem ceny usług i okresu stałości cen jednostkowych (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ) b/ oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 3 do SIWZ) c/ aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . d/ wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zamawiających oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli załączony wykaz będzie zawierał co najmniej 3 usługi wykonane w tym czasie odpowiadające przedmiotowi zamówienia w danym zadaniu oraz przedłoży minimum 2 pisemne referencje potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. e/ wykaz niezbędnych do realizacji zamówienia środków transportu jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W poszczególnych zadaniach będących przedmiotem zamówienia należy określić środki transportowe (samochody) ze wskazaniem ich marki, typu, pojemności silnika, wielkości powierzchni załadunkowej. Zamawiający uzna, że Oferent posiada odpowiedni potencjał techniczny, jeśli dysponuje on: - w Zadaniu Nr 1 minimum 2 środki transportowe tj. samochody dostawcze z powierzchnią załadunkową o ładowności do minimum: pierwszy samochód - do 1,3 tony i drugi samochód - do 0,5 tony, przystosowane do świadczenia tych usług. Jeden z w/w samochodów przeznaczony do przewozu środków żywności musi posiadać aktualne zaświadczenie z właściwej Stacji Sanitarno- Epidem. o przystosowaniu samochodu do tego typu transportu. Kopia tego zaświadczenia lub pozytywnej opinii musi być dołączona do wykazu posiadanych środków transportowych i znajdować się w ofercie. - w Zadaniu Nr 2 minimum 2 środki transportowe tj. samochody osobowe przystosowane do świadczenia tych usług tj. zarejestrowane jako 5 - osobowe oraz o poj. silnika minimum 1,2 m 3. f/ polisa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana minimalna kwota ubezpieczenia: 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w okresie 01.02.2009 - 31.01.2012r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym. Dokumenty określone w pkt.1 muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres stałości cen jednostkowych - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny
87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a sekretariat szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług samochodem dostawczym przystosowanym do przewozu środków żywności oraz innych towarów z minimalną ilością 2 miejsc siedzących i czynnym uczestnictwem kierowcy w załadunku i rozładunku towarów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód ten pozostawał będzie do dyspozycji Zamawiającego w zależności od faktycznych potrzeb (głównie w poniedziałki, środy i piątki) i świadczyć będzie usługi w zakresie przewozu wszelkich środków żywności w godz. 6.00-9.30 oraz przewozu innych towarów z zakresu zaopatrzenia gospodarczo-technicznego w godz. 9.30-13.00. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamówienia w/w pojazdu w inne dni w razie zaistnienia takiej konieczności. Zamówienie pojazdu w inne dni i o innych godzinach następować będzie przynajmniej 1 dzień wcześniej. Samochód do przewozu środków żywności musi mieć czystą powierzchnię załadunkową i posiadać zaświadczenie z właściwej Stacji Sanit.-Epid. o przystosowaniu samochodu do tego typu transportu. Przewidywany szacunkowy przebieg pojazdu w okresie 1 miesiąca to: 1000 km i 80 wozogodzin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - świadczenie usług transportowych samochodem osobowym w zakresie przewozu osób i rzeczy (przesyłki, inne drobne zapakowane materiały) odpowiednio do zaistniałych potrzeb u Zamawiającego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych samochodem osobowym w zakresie przewozu osób i rzeczy (przesyłki, inne drobne zapakowane materiały) odpowiednio do zaistniałych potrzeb u Zamawiającego. W tym zadaniu wymagana jest pełna dyspozycyjność Wykonawcy, gdyż zgłoszenie potrzeby wykonania usługi następować będzie telefonicznie przez Izbę Przyjęć Zamawiającego i może mieć miejsce w różnych godzinach i we wszystkie dni tygodnia (także niedziele i święta). Przewidywany szacunkowy przebieg pojazdu w okresie 1 miesiąca to: 500 km ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen jednostkowych - 10
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 2 zadań pn:"1.Budowa windy osobowej dla SP nr 28 przy ul.Przy Skarpie 13 w Toruniu,2.Budowa windy osobowej dla ZSGH przy ul.Osikowej 15 w Toruniu"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne oraz NNW pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
- Budowa ul. Sieradzkiej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Sukcesywna dostawa kruszywa przeznaczonego na naprawy dróg gruntowych na terenie Gminy Lutomiersk
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Aktywny Senior +
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych w Lipnikach, Łysych i Zalasiu
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.