eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieRemont drogi powiatowej Nr 1246N dr.woj.nr 538 - Skarlin - Nowe Miasto Lub. na odcinkach od km 0+006 do km 3+006 oraz od km 9+040 do km 11+400, położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Nowe Miasto Lubawskie: Remont drogi powiatowej Nr 1246N dr.woj.nr 538 - Skarlin - Nowe Miasto Lub. na odcinkach od km 0+006 do km 3+006 oraz od km 9+040 do km 11+400, położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie
Numer ogłoszenia: 20464 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4724220, faks 056 4724222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@powiat-nowomiejski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1246N dr.woj.nr 538 - Skarlin - Nowe Miasto Lub. na odcinkach od km 0+006 do km 3+006 oraz od km 9+040 do km 11+400, położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu drogi powiatowej Nr 1246N dr.woj.nr 538 - Skarlin - Nowe Miasto Lub. na odcinkach od km 0+006 do km 3+006 (od drogi woj. nr 538 do Skarlina) oraz od km 9+040 do km 11+400 (od Nawry do Nowego Miasta Lubawskiego), położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie. Łączna długość odcinków objętych remontem 5,36 km Zakres robót obejmuje: a) na odcinku od km 0+006 do km 3+006 - wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową w ilości 70 kg/m2 na odcinku o długości 3 000 mb i powierzchni 15 000 m2 - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5-8 mm oraz emulsją asfaltową K1-70 na ww. odcinku i zjazdach indywidualnych (długość odcinka 3 000 mb, łączna powierzchnia jezdni i zjazdów 15 420 m2) - ścinka pobocza szerokości 1 m po jednej stronie jezdni (powierzchnia plantowania 3 000 m2, średnia grubość ścinki ok.10 cm) - remont zjazdów indywidualnych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubość po zagęszczeniu 4 cm (łączna powierzchnia zjazdów 420 m2) - regulacja pionowa 3 szt. studzienek ściekowych - remont chodnika dla pieszych z wymianą krawężnika (długość chodnika 270 mb, średnia szerokość 1,5 m , powierzchnia chodnika 405 m2) - oznakowanie poziome dwóch przejść dla pieszych farbami odblaskowymi chlorokauczukowymi - wymiana znaków pionowych na odblaskowe (z wymianą słupków) : D-6 Przejście dla pieszych(4 szt.), Tabliczka T-27 Agatka (2 szt.). Zamówienie obejmuje zakup znaków, obejm i słupków przez wykonawcę. - wymiana znaków pionowych na odblaskowe (bez wymiany słupków) : A-17 dzieci (2szt.), A-6b skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po prawej stronie i A-6c skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po lewej stronie (po 1 szt.). Zamówienie obejmuje zakup znaków i obejm przez wykonawcę. b) na odcinku od km 9+040 do km 11+400 - wyrównanie profilu istniejącej nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową w ilości 90 kg/m2 na odcinku o długości 2 360 mb i powierzchni 11 856 m2 - powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5-8 mm oraz emulsją asfaltową K1-70 na ww. odcinku i zjazdach indywidualnych (długość odcinka 2 360 mb, łączna powierzchnia jezdni i zjazdów 12 454 m2) - wykonanie ścieku ulicznego z prefabrykatów betonowych na długości 363 mb - ścinka pobocza szerokości 1 m po obu stronach jezdni (na odcinku długości 1 300 mb i powierzchni plantowania 2 600 m2, średnia grubość ścinki ok.10 cm) - remont zjazdów indywidualnych obejmujących wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubość po zagęszczeniu 4 cm (łączna powierzchnia zjazdów 598 m2) - wymiana barier betonowych na energochłonne stalowe na łuku poziomym i na skarpie nasypu drogi (łączna długość bariery 315 mb) - regulacja pionowa 3 szt. studzienek ściekowych - montaż studzienek ściekowych we wskazanych przez inwestora miejscach (3 szt.) - wycinka drzew z korony drogi (11 szt.), karczowanie pnia (5 szt.) - wymiana znaków pionowych na odblaskowe (bez wymiany słupków) : A-4 niebezpieczne zakręty pierwszy w lewo (2szt.), A-22 niebezpieczny zjazd (1 szt.), A-7ustąp pierwszeństwa (1 szt.), A-3 niebezpieczne zakręty pierwszy w prawo (1 szt.), tabliczki T-2 tabliczka wskazująca długość odcinka drogi na którym powtarza się lub występuje niebezpieczeństwo (3 szt.). Zamówienie obejmuje zakup znaków i obejm przez wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu przewiduje się wniesienie przez Wykonawców wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000 PLN, słownie: piętnaście tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania robót budowlanych w zakresie budowy dróg kołowych, b) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie remontu dróg o specyfice odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i wykaże się co najmniej 3 wykonanymi rzetelnie robotami w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi recenzjami od inwestorów, c) Wykonawca dysponuje osobami o odpowiednich uprawnieniach do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Minimalny zakres posiadanych uprawnień to, w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. d) Wykonawca posiada sprzęt techniczny do wykonania zamówienia. e) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu, f) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wykluczy wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów (wymienionych w pkt. VI niniejszej SIWZ) musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) oświadczenie, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) oświadczenie, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w oparciu o załącznik nr 3 Wykaz kadry. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 Wykaz kadry , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Minimalny zakres uprawnień to - w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - w oparciu o załącznik nr 4 Doświadczenie zawodowe e) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a) Oświadczenie złożone w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wyżej wymienione dokumenty, za wyjątkiem oświadczeń, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wszelkie oświadczenia wykonawca składa w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (koszty tłumaczenia ponosi wykonawca).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowomiejski.bip.net.pl - zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Nowym Mieście Lubawskim ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie pokój nr 16 (sekretariat Starosty Nowomiejskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie przy współudziale środków finansowych pochodzących z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.