Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Otwock: Dostawę tablic do rejestracji pojazdów:
Stałe:
1. Samochodowe - 15.500 szt.
2. Motocyklowe - 500 szt.
3. Motorowerowe - 500 szt.
4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt.
Numer ogłoszenia: 204691 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Otwockiego, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, fax 022 7793295.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 15.500 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 500 szt. 4. Na przyczepy i naczepy - 500 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic do rejestracji pojazdów: Stałe: 1. Samochodowe - 15.500 szt. 2. Motocyklowe - 500 szt. 3. Motorowerowe - 500 szt. Na przyczepy i naczepy - 500 szt. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówionych tablic do 30% Dostawca tablic powinien zapewnić następujące warunki dostawy: 1. Dostawa bezpośrednio do Starostwa Powiatowego w Otwocku ( koszty dostawy wliczone w cenę tablicy) 2. Tablice dostarczone powinny być w opakowaniu gwarantującym prawidłowy transport i przechowywanie 3. Nieodpłatne utylizowanie wyzłomowanych tablic 4. Mycie i odklejanie znaków 5. W razie zmiany przepisów dotyczących wzorów tablic , w czasie trwania umowy, dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostosowania produkcji tablic do wymogów określonych przepisami Wielkość i terminy dostawy sukcesywnie w zależności od potrzeb Wydziału Komunikacji ustalona bezpośrednio z Kierownikiem Wydziału Komunikacji i Transportu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.00.00 - Wyroby metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.91.36.00 - Śruby napędowe do statków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1. Posiadają zezwolenie właściwego marszałka na wykonywanie tablic 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia : b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, co najmniej, 2 zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów Referatów- Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości jak w niniejszym postępowaniu jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok. 2.1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz prac zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie zamówienia dotyczące dostaw tablic rejestracyjnych do Wydziałów ( Referatów) Komunikacji w jednostkach samorządu terytorialnego i wartości jak w niniejszym postępowaniu jako 1 zamówienie uważana będzie umowa zawarta minimum na 1 rok. - minimum 2 prace z podaniem ich wartości , przedmiotu i dat wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 1.4 Zezwolenie na wykonywanie tablic rejestracyjnych wydane przez właściwego marszałka 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt XIII mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym ewidencyjnym, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Górna 13 05-400 Otwock pok 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Górna 13 05-400 Otwock Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r.
- Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą 2 aparatów do diagnostyki Mycobacterium Tuberculosis complex
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2025-30.06.2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.