eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego samochodu komunalnego do zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Nowy Targ: Dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego samochodu komunalnego do zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu
Numer ogłoszenia: 204720 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji , ul. Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 26 40 811, faks 0-18 26 40 814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzir.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego samochodu komunalnego do zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego samochodu komunalnego do zbierania i transportu odpadów komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu. 2. Opis przedmiotu zamówienia. 1/ Wymagania ogólne: a) samochód fabrycznie nowy, rok produkcji pojazdu 2015. b) Dostawa pojazdu do siedziby Zamawiającego w terminie 60 dni od daty podpisania umowy - w cenie oferty, c) dostarczany przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepisami umożliwiającymi rejestrację samochodu ciężarowego typu śmieciarka. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji samochodu wraz z osprzętem zostanie dostarczona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. d) Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: - pełną instrukcję techniczno- eksploatacyjną samochodu oraz osprzętu (schematy elektryczne i hydrauliczne oraz katalog części zamiennych w języku polskim); - zestaw kluczy i narzędzi (skrzynka narzędziowa), - trójkąt ostrzegawczy, - gaśnica, - apteczka, - komplet kluczyków, - książkę gwarancyjną. - książka pojazdu, - koło zapasowe, 2/ Opis podwozia; a) podwozie fabrycznie nowe rok produkcji 2015, b) kolor kabiny RAL 2011 fabryczny, c) rozstaw osi 4300-4400 mm, d) silnik o mocy min 150 KM, e) norma emisji spalin min Euro 5+, f) pojemność silnika min 2900 cm3, g) dopuszczalna masa całkowita podwozia od 7000 - 7400 kg, h) klimatyzacja automatyczna - climatronic, i) tempomat, j) centralny zamek z alarmem ze zdalnym sterowaniem, k) radio CD MP3, l) ilość miejsc w kabinie 3, m) osłona miski olejowej, n) okna w tylnej ścianie, o) sygnał biegu wstecznego, p) fabryczna przystawka odbioru mocy, q) blokada tylnego mostu, r) oświetlenie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz światła ostrzegawcze tzw. kogut z tyłu pojazdu, 3/ Opis osprzętu: 1) Urządzenie hakowe: a) nominalna moc załadunkowa min 4 tony, b) maksymalna techniczna moc załadunkowa min 5 ton, c) maksymalna długość przewożonych kontenerów do 3600mm, d) wysokość haka H= 1200mm, e) masa własna urządzenia od 550 do 600 kg, f) środek rolki- koniec haka K=70mm, g) ciśnienie robocze 15Mpa, h) zbiornik oleju, i) blokada hydrauliczna kontenerów, j) sterowanie z wnętrza kabiny, k) awaryjne sterowanie urządzeniem hakowym z zewnątrz, l) konstrukcja stalowa piaskowana oraz malowana, m) urządzenie przystosowane do współpracy z nadwoziem kontenerowym do zbiórki odpadów, n) dokumentacja do UDT. 2) Nadwozie kontenerowe: a) urządzenie fabrycznie nowe, wykonane na bazie kontenera KP-7, z bocznym ramieniem załadowczym, b) nadwozie przystosowane do wciągania na samochód hakowy do przewozu kontenerów z hakiem o wysokości 1200 mm, c) boczne ramię załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 240 litrów, d) czas cyklu załadowczego nie dłuższy niż 10 sekund, e) udźwig urządzenia załadowczego nie mniejszy niż 100 kg, f) pojemność skrzyni załadowczej nie mniejsza niż 6,0 m3, g) długość całego urządzenia około 3 600 mm, h) napęd urządzeń nadwozia kontenerowego - hydrauliczny, i) urządzenie wyposażone w instalację hydrauliczną umożliwiające szybkie podłączenie do układu hydraulicznego urządzenia hakowego poprzez szybkozłącza, j) urządzenie wyposażone w płytę zagniatającą, umieszczoną wewnątrz skrzyni ładunkowej, poruszającą się, co najmniej w 1/3 długości skrzyni. 3) kontener osiatkowany na odpady segregowane i na odpady zielone: a) kontener fabrycznie nowy wykonany według standardu KP, obsługiwany przez urządzenie hakowe o wysokości haka 1200 mm, b) pojemność od 6 do 7 m3, c) podłoga kontenera wykonana z blachy o grubości minimum 2 mm, ściany i dach kontenera wykonane z siatki stalowej o prostokątnych oczkach o wymiarach około 100x50 mm, d) górna pokrywa siatkowa w kształcie dwuspadowego daszku, w którym znajduje się osiem otworów wrzutowych o średnicy około 200 mm (po cztery z każdej strony), e) z tyłu kontenera otwierane wrota siatkowe, zabezpieczone przed samoczynnym otwarciem, f) kontener malowany, kolor zielony, 4) Urządzenie HDS a) urządzenie zamontowane między kabiną a urządzeniem hakowym, b) dźwig wyposażony w systemy zabezpieczające zgodne z obowiązującymi przepisami, c) zasilanie dźwigu z pompy hydraulicznej napędzanej od przystawki odbioru mocy, d) cylindry hydrauliczne podwójnego działania, e) masa żurawia nie większa niż 530 kg f) kąt obrotu żurawia min 400° g) zasięg hydrauliczny min 5,7 m h) udźwig na maksymalnym zasięgu hydraulicznym min 450 kg, i) udźwig maksymalny minimum 995 kg, j) urządzenie przystosowana do obsługi pojemników typu -DZWON, k) niezbędna dokumentacja do UDT. 4/ Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby zamawiającego wraz z zamawianym osprzętem, wszystkie instrukcję obsługi winny być sporządzone w języku polskim, wykonawca zobowiązuje się przeszkolić pracowników zamawiającego na warunkach określonych umową. b) Wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący serwis, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany samochód wraz z osprzętem przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi. Wskazać adres, telefon i fax placówki serwisowej. c) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym. - czas przybycia serwisu od momentu zgłoszenia awarii: do 3 godzin. d) pisemną gwarancję na dostarczony samochód wraz z osprzętem, która musi być nie krótsza niż 24 miesiące, e) W okresie gwarancji koszt dojazdu i czynności serwisowych po stronie Zamawiającego. f) Oferent składający ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia musi przedstawić oraz potwierdzić warunki Zamawiającego tj.: - harmonogram przeglądów do 1000 Rbh - koszty poszczególnych przeglądów wg harmonogramu przeglądu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który w okresie ostatnich 24 miesięcy liczonych od daty wszczęcia niniejszego postępowania wykonał minimum dwie dostawy samochodu typu śmieciarka będącego przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. potwierdzone przynajmniej jednym listem referencyjnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają przeszkolony personel w zakresie wykonywania serwisów gwarancyjnych całego przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) wraz z dowodem jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1/ Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych). 2/ formularz ofertowy (wg załączonego druku-załącznik nr 1 do SIWZ), 3/ harmonogram przeglądu urządzeń do 1000 Rbh wraz z kosztami poszczególnych przeglądów. 4/ pisemne oświadczenie, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyraził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie. 5/ list referencyjny świadczący, że w okresie ostatnich 24 miesięcy liczonych od daty wszczęcia niniejszego postępowania wykonawca wykonał minimum dwie dostawy samochodu typu śmieciarka będącego przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 6/ pisemne oświadczenie że czas przybycia serwisu do siedziby Zamawiającego od momentu zgłoszenia awarii będzie nie dłuższy niż 3 godziny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgzir.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji w Nowym Targ ul. Parkowa 14 pok nr 101 34-400 Nowy Targ.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Zakład Gospodarczy Zieleni i Rekreacji w Nowym Targ ul. Parkowa 14, 34-400 Nowy Targ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.