Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Pyrzyce: Dostawa produktów i artykułów spożywczych
dla Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie.
Numer ogłoszenia: 204722 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie , Żabów 31, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 5777-641; 5777-642, faks 0-91 5777-641.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu pyrzyckiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów i artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne produktów i artykułów spożywczych różnych w ilościach i asortymentach podanych w formularzach cenowych, z podziałem na grupy towarowe - pakiety. Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Prowadzą działalność gospodarczą w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia 6.Dysponują środkiem transportu, który spełnia określone przepisami wymagania sanitarne do transportu artykułów i produktów spożywczych. oraz: 1. Złożą ofertę ważną i nie podlegającą odrzuceniu w myśl art. 89 Ustawy; 1.Gwarantują wysoką jakość produktów i artykułów spożywczych, oraz przestrzegają procedur systemu HACCP. 2.Uchybienia w zakresie jakości towaru (produktu), naruszenie w sposób rażący warunków umowy bądź specyfikacji przedmiotu zamówienia będą podstawą do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 3.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oferta + formularz cenowy (oferta oraz formularz cenowy musi być wypełniony według wzoru druku załączonego do niniejszej specyfikacji) - załączniki nr 1, nr 2 i nr 3 dla poszczególnych grup towarowych - pakietów, załączonego do niniejszej SIWZ. 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1. Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 4. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. 5.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, LUB: 6.Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, Weterynaria itp.) potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom. 8.Zaparafowany wzór umowy - wg załącznika nr 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dpspyrzyce/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie
Żabowie 31
74-200 Pyrzyce.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Pyrzycach z siedzibą w Żabowie Żabowie 31 74-200 Pyrzyce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - JAJA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JAJA.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - Warzywa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa, warzywa strączkowe, nowalijki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - Owoce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce, owoce cytrusowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa detalicznych ilości produktów żywnościowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Baranów Sandomierski"
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2025 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2025 roku". Przetarg 2.
- Zakup i dostawa żywności do Przedszkola Parkowe Skrzaty w Koźminie Wielkopolskim w roku 2025
- Dostawa warzyw, owoców i jaj dla DPS Ruda Różaniecka
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Radzyniu Chełmińskim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.