Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Warszawa: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego
Numer ogłoszenia: 204806 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu sprzętu wyposażenia domowego z podziałem na 9 części zadań: Zadanie nr 1: 1. Kabina dekontaminacyjna - 2 kpl. Zadanie nr 2: 1. Łyżka stołowa nierdzewna - 400 szt. 2. Widelec stołowy nierdzewny - 400 szt. 3. Nóż stołowy nierdzewny - 400 szt. 4.Łyżeczka do kawy nierdzewna - 200 szt. 5. Łyżeczka do herbaty nierdzewna - 450 szt. 6. Widelczyk do ciasta nierdzewny - 350 szt. 7. Nóż do masła nierdzewny - 50 szt. 8. Łopatka do ciasta nierdzewna - 20 szt. 9. Widelec stołowy nierdzewny-gładki - 200 szt. 10. Łyżeczka do herbaty nierdzewna-gładka - 150 szt. Zadanie nr 3: 1. Talerz porcelanowy deserowy 19 cm - 200 szt. 2. Talerz porcelanowy deserowy 16,5-17 cm - 200 szt. 3. Filiżanka porcelanowa 200 ml-250 ml - 200 szt. 4. Spodek pod filiżankę - 200 szt. 5. Bulionówka z uszami 300 ml-350 ml- 300 szt. 6. Spodek pod bulionówkę - 250 szt. 7. Bulionówka porcelanowa z uchwytem 300-350 ml - 200 szt. 8. Spodek pod bulionówkę - 200 szt. 9. Talerz porcelanowy głęboki 22,5-24 cm - 150 szt. 10. Talerz porcelanowy płytki 22,5-24 cm - 150 szt. 11. Talerz porcelanowy deserowy 21 cm - 300 szt. 12. Spodek porcelanowy 14,5 cm - 250 szt. Zadanie nr 4: 1. Talerz porcelanowy deserowy 19 cm - 300 szt. 2. Talerz porcelanowy deserowy 17 cm - 150 szt. 3. Filiżanka porcelanowa 200ml-300 ml - 400 szt. 4. Spodek porcelanowy pod filiżankę - 400 szt. 5. Bulionówka porcelanowa 300 ml-400 ml - 200 szt. 6. Spodek porcelanowy pod bulionówkę - 200 szt. 7. Talerz porcelanowy głęboki 22,5-24 cm- 400 szt. 8. Talerz porcelanowy płytki 24 cm- 400 szt. Zadanie nr 5: 1. Pojemnik GN 2/1 perforowany - 3 szt. 2. Pojemnik GN 1/1 perforowany - 5 szt. 3. Pokrywa GN 1/1 -10 szt. 4. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/1, -28 l- 20 szt. 5. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/2,-12,5 l- 10 szt. 6. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/3,-7,8 l - 10 szt. Zadanie nr 6: 1. Termos transportowy z drzwiami - 2 szt. 2. Termos stalowy z pompką 2,5 l.- 37 szt. 3. Termos stalowy z przyciskiem 2 l. - 10 szt. 4. Dzbanek szklany 1,3-1,6 l- 24 szt. 5. Termos stalowy z kranem 10 l - 2 szt. 6. Garnek ze stali nierdzewnej z/p 50-51 l.- 2 szt. Zadanie nr 7: 1. Regał kuchenny ze stali nierdzewnej 4 półkowy - 8 szt. 2. Regał kuchenny ze stali nierdzewnej 6 półkowy - 6 szt. Zadanie nr 8: 1. Kloc masarski (pieniek) na podstawie ze stali nierdzewnej - 3 szt. Zadanie nr 9: 1. Pędzel płaski angielski 36 x 15 mm - 30 szt. Pędzel płaski angielski 63 x 15 mm - 30 szt. 2. Szczotka druciana - 30 szt. 3. Nóż do tapet - 30 szt.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.23.00.00-3, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3, 39.24.11.00-4, 39.22.42.10-3, 39.22.42.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: Certyfikat AQAP seria 2130 - dla dostawców krajowych lub dostawców zagranicznych z krajów należących do NATO lub z krajów, z którymi podpisano porozumienie MoU lub ISO 9001 - dla dostawców z krajów nie należących do NATO, (z którymi Polska nie ma podpisanego porozumienia MoU)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionego asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Kabina dekontaminacyjna - 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.23.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Łyżka stołowa nierdzewna - 400 szt. 2. Widelec stołowy nierdzewny - 400 szt. 3. Nóż stołowy nierdzewny - 400 szt. 4. Łyżeczka do kawy nierdzewna - 200 szt. 5. Łyżeczka do herbaty nierdzewna - 450 szt. 6. Widelczyk do ciasta nierdzewny - 350 szt. 7. Nóż do masła nierdzewny - 50 szt. 8. Łopatka do ciasta nierdzewna - 20 szt. 9. Widelec stołowy nierdzewny-gładki - 200 szt. 10. Łyżeczka do herbaty nierdzewna-gładka- 150 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Talerz porcelanowy deserowy 19 cm - 200 szt. 2. Talerz porcelanowy deserowy 16,5-17 cm - 200 szt. 3. Filiżanka porcelanowa 200 ml-250 ml - 200 szt. 4. Spodek pod filiżankę - 200 szt. 5. Bulionówka z uszami 300 ml-350 ml- 300 szt. 6. Spodek pod bulionówkę - 250 szt. 7. Bulionówka porcelanowa z uchwytem 300-350 ml - 200 szt. 8. Spodek pod bulionówkę - 200 szt. 9. Talerz porcelanowy głęboki 22,5-24 cm - 150 szt. 10. Talerz porcelanowy płytki 22,5-24 cm - 150 szt. 11. Talerz porcelanowy deserowy 21 cm - 300 szt. 12. Spodek porcelanowy 14,5 cm - 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.10.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Talerz porcelanowy deserowy 19 cm - 300 szt. 2. Talerz porcelanowy deserowy 17 cm - 150 szt. 3. Filiżanka porcelanowa 200ml-300 ml - 400 szt. 4. Spodek porcelanowy pod filiżankę - 400 szt. 5. Bulionówka porcelanowa 300 ml-400 ml - 200 szt. 6. Spodek porcelanowy pod bulionówkę - 200 szt. 7. Talerz porcelanowy głęboki 22,5-24 cm- 400 szt. 8. Talerz porcelanowy płytki 24 cm- 400 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Pojemnik GN 2/1 perforowany - 3 szt. 2. Pojemnik GN 1/1 perforowany - 5 szt. 3. Pokrywa GN 1/1 -10 szt. 4. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/1, -28 l- 20 szt. 5. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/2,-12,5 l- 10 szt. 6. Pojemnik gastronomiczny GN z poliwęglanu z pokrywą szczelną GN 1/3,-7,8 l - 10 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówiena jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Termos transportowy z drzwiami - 2 szt. 2. Termos stalowy z pompką 2,5 l.- 37 szt. 3. Termos stalowy z przyciskiem 2 l. - 10 szt. 4. Dzbanek szklany 1,3-1,6 l- 24 szt. 5. Termos stalowy z kranem 10 l - 2 szt. 6. Garnek ze stali nierdzewnej z/p 50-51 l.- 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilosciach: 1. Regał kuchenny ze stali nierdzewnej 4 półkowy - 8 szt. 2. Regał kuchenny ze stali nierdzewnej 6 półkowy - 6 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jets dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Kloc masarski (pieniek) na podstawie ze stali nierdzewnej - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.22.11.30-7, 39.00.10.00-7, 37.92.21.20-0, 39.22.11.50-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu wyposażenia domowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu sprzętu wyposażenia domowego w niżej wymienionych ilościach: 1. Pędzel płaski angielski 36 x 15 mm - 30 szt. Pędzel płaski angielski 63 x 15 mm - 30 szt. 2. Szczotka druciana - 30 szt. 3. Nóż do tapet - 30 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.20.00.00-4, 39.24.11.00-4, 39.22.42.10-3, 39.22.42.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Dostawa AGD wyposażenie kuchni ( talerze, kubki, salaterki, sztućce, chochle, deski, sitka, dzbanki itp.) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.