eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krypno KościelneWykonanie remontu dróg rolniczych dojazdowych do póla. Nr 643 na terenie wsi Peńskie b. Nr 75 na terenie wsi Dębina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-01

Krypno Kościelne: Wykonanie remontu dróg rolniczych dojazdowych do pól: a. Nr 643 na terenie wsi Peńskie b. Nr 75 na terenie wsi Dębina
Numer ogłoszenia: 204807 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krypno , Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie, tel. 085 7169033, fax. 085 7169035.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg rolniczych dojazdowych do pól: a. Nr 643 na terenie wsi Peńskie b. Nr 75 na terenie wsi Dębina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót: a. remont drogi rolniczej nr 643 we wsi Peńskie o szerokości ewidencyjnej 9,0m długość odcinka drogi 485 mb, szerokość korony górą 6m, szerokość dołem 6,50 m, nawiezienie pospółki, piasek na odcinku 485 mb drogi - grubość 10 cm warstwa odsączająca, warstwa jezdna drogi, zastosować warstwę żwiru o grubości 15 cm. Na całej długości 485 mb drogi żwir wefrezować, zagęścić, uwałować walcem. Karczowanie zakrzaczeń - 0,05 ha, wykonać przepusty poprzeczne średnicy 60 cm długości 6 m - szt.1, przepusty zjazdowe średnicy 40 cm - szt. 7, rowy odwadniające trójkątne 50 x 50 cm po obu stronach jezdni. b. remont drogi rolniczej nr 75 we wsi Dębina o szerokości korony górą 7,0 m długość odcinka drogi 325 mb, szerokość korony górą 7m, szerokość dołem 7,80 m- nawiezienie pospółki, piasek na odcinku 325 mb drogi -grubość 20 cm warstwa odsączająca, warstwa jezdna drogi zastosować warstwę żwiru o grubości 20 cm . Na całej długości 325 mb drogi żwir wefrezować, zagęścić, uwałować walcem. Ścięcie poboczy warstwa grubości 0,5 m pasem szerokości 1,5 m po obu stronach jezdni, wykonać rowy odwadniające trójkątne 50 x 50 cm po obu stronach jezdni, przepusty zjazdowe średnica 40 cm długości 6 m - szt. 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą : 1) Oświadczenie, że spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. : w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej, a. załączy wykaz dwóch robót wykonanych w ostatnim okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce ich wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, ( załączy dokument z potwierdzeniem ich wykonania - np. protokół końcowy odbioru robót ) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ( wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował). 3) Wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. przedłożą: a. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert, w celu wykazania płynności finansowej do zrealizowania zamówienia. 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a. przedłożą Polisę, a w przypadku jej brak inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 24 miesięcy i powyższy zapis umieszczą w formularzu ofertowym zał. Nr 1 do SIWZ. 6) Przedłożą wyceniony kosztorys ofertowy załącznik nr 7. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby żaden z jego członków, nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w rozdz. VI. pkt. 1 ppkt. 1-3 SIWZ, natomiast oświadczenie wymienione w pkt.1 p pkt 1 lit.d złożył każdy z członków oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale VI niniejszej specyfikacji, składa następujące dokumenty, 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, których mowa w pkt. 3 p pkt.1 lit. a i c, SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia nie spełnia). 5. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy musza przedłożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy- wzór nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem warunków (okres) gwarancji udzielony na wykonane roboty. 2) Oświadczenie, że spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. - wzór nr 2 do SIWZ. 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawców, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, należy przedłożyć: 1) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. : w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali co najmniej: a. załączy wykaz dwóch robót wykonanych w ostatnim okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce ich wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - np. protokół końcowy odbioru robót , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. w celu potwierdzenia warunków że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert, w celu wykazania płynności finansowej do zrealizowania zamówienia, 2) przedłożą Polisę, a w przypadku jej brak inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) przedłożą wyceniony kosztorys ofertowy załącznik nr 7 do SIWZ, 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału ( wszystkie oświadczenia ) pozostałe dokumenty jako kopia poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji na treść z art. 22 ust. 1 pkt. 4 P z p przedstawia każdy z członków konsorcjum oddzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale VI, SIWZ, składa następujące dokumenty, 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno pok.nr 4.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno pok.nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.