Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Krypno Kościelne: Wykonanie remontu dróg rolniczych dojazdowych do pól:
a. Nr 643 na terenie wsi Peńskie
b. Nr 75 na terenie wsi Dębina
Numer ogłoszenia: 204807 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krypno , Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie, tel. 085 7169033, fax. 085 7169035.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg rolniczych dojazdowych do pól: a. Nr 643 na terenie wsi Peńskie b. Nr 75 na terenie wsi Dębina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót: a. remont drogi rolniczej nr 643 we wsi Peńskie o szerokości ewidencyjnej 9,0m długość odcinka drogi 485 mb, szerokość korony górą 6m, szerokość dołem 6,50 m, nawiezienie pospółki, piasek na odcinku 485 mb drogi - grubość 10 cm warstwa odsączająca, warstwa jezdna drogi, zastosować warstwę żwiru o grubości 15 cm. Na całej długości 485 mb drogi żwir wefrezować, zagęścić, uwałować walcem. Karczowanie zakrzaczeń - 0,05 ha, wykonać przepusty poprzeczne średnicy 60 cm długości 6 m - szt.1, przepusty zjazdowe średnicy 40 cm - szt. 7, rowy odwadniające trójkątne 50 x 50 cm po obu stronach jezdni. b. remont drogi rolniczej nr 75 we wsi Dębina o szerokości korony górą 7,0 m długość odcinka drogi 325 mb, szerokość korony górą 7m, szerokość dołem 7,80 m- nawiezienie pospółki, piasek na odcinku 325 mb drogi -grubość 20 cm warstwa odsączająca, warstwa jezdna drogi zastosować warstwę żwiru o grubości 20 cm . Na całej długości 325 mb drogi żwir wefrezować, zagęścić, uwałować walcem. Ścięcie poboczy warstwa grubości 0,5 m pasem szerokości 1,5 m po obu stronach jezdni, wykonać rowy odwadniające trójkątne 50 x 50 cm po obu stronach jezdni, przepusty zjazdowe średnica 40 cm długości 6 m - szt. 2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą : 1) Oświadczenie, że spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. : w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej, a. załączy wykaz dwóch robót wykonanych w ostatnim okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce ich wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, ( załączy dokument z potwierdzeniem ich wykonania - np. protokół końcowy odbioru robót ) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, b. dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia ( wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz sprzętu którym dysponuje lub będzie dysponował). 3) Wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. przedłożą: a. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert, w celu wykazania płynności finansowej do zrealizowania zamówienia. 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, a. przedłożą Polisę, a w przypadku jej brak inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty min. 24 miesięcy i powyższy zapis umieszczą w formularzu ofertowym zał. Nr 1 do SIWZ. 6) Przedłożą wyceniony kosztorys ofertowy załącznik nr 7. 2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się, aby żaden z jego członków, nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełnili warunki określone w rozdz. VI. pkt. 1 ppkt. 1-3 SIWZ, natomiast oświadczenie wymienione w pkt.1 p pkt 1 lit.d złożył każdy z członków oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale VI niniejszej specyfikacji, składa następujące dokumenty, 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) Dokumenty, których mowa w pkt. 3 p pkt.1 lit. a i c, SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert, 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia nie spełnia). 5. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawcy musza przedłożyć następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy- wzór nr 1 do SIWZ z zaznaczeniem warunków (okres) gwarancji udzielony na wykonane roboty. 2) Oświadczenie, że spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2. - wzór nr 2 do SIWZ. 3) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawców, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, należy przedłożyć: 1) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. : w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że zrealizowali co najmniej: a. załączy wykaz dwóch robót wykonanych w ostatnim okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robót stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsce ich wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, - np. protokół końcowy odbioru robót , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 3. w celu potwierdzenia warunków że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert, w celu wykazania płynności finansowej do zrealizowania zamówienia, 2) przedłożą Polisę, a w przypadku jej brak inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3) przedłożą wyceniony kosztorys ofertowy załącznik nr 7 do SIWZ, 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1 SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału ( wszystkie oświadczenia ) pozostałe dokumenty jako kopia poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji na treść z art. 22 ust. 1 pkt. 4 P z p przedstawia każdy z członków konsorcjum oddzielnie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa rozdziale VI, SIWZ, składa następujące dokumenty, 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krypno
Krypno Kościelne 23 B
19-111 Krypno
pok.nr 4.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno pok.nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI KRYPNO KOŚCIELNE
więcej: przetargi KRYPNO KOŚCIELNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Równanie dróg gminnych
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.