Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Warszawa: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 204829 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części A budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w części północno-wschodniej budynku Wydziału Geologii UW przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie. Zgodnie z projektem technicznym wymiany, instalacja podzielona jest na cztery podobnej wielkości złady, oznaczone literami A, B, C i D. Opisany wyżej zakres odpowiada części A instalacji. Instalacja zasilana jest z nowo wybudowanego węzła cieplnego, w którym wyodrębniono cztery moduły, z których każdy obsługuje jeden z w/w zładów. Nowa instalacja wykonana będzie z rur stalowych czarnych, łączonych przez spawanie, z pionami prowadzonymi po wierzchu ścian i wyposażona w grzejniki płytowe typu firmy Vogel & Noot typu K z bocznymi podejściami. Regulacja za pomocą zaworów termostatycznych typu TS -90 -V z głowicami Classic, z zabezpieczeniem przeciwko wandalom. Regulacja pionów zaworami typu Stroma -M.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 3.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.2.1.Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące roboty. -Wykonawca wykaże, ze zrealizował - ukończył - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie roboty o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (wymiana instalacji centralnego ogrzewania). Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200.000,00 zł. 3.2.2.Wykonawca musi dysponować w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia. 3.2.3.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę spełniającą poniższe wymogi: a)kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 5.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 6.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy: 1)Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4 ÷ 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy - PODMIOTY ZBIOROWE, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, 2)Formularz Nr 2 - oświadczenie - wykaz robót, wraz z załącznikami. Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (wymiana instalacji centralnego ogrzewania). Każda z wykazanych robót o wartości brutto nie niższej niż 200 000,00 zł. Należy załączyć kserokopię dokumentów (np. opinie, referencje itp) potwierdzających, że wykazane roboty w Formularzu Nr 2 zostały wykonane z należytą starannością 3) Formularz Nr 3 - oświadczenie, że wykonawca będzie dysponował, w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 4)Formularz Nr 4 - oświadczenia dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla osób wskazanych w Formularzu Nr 4 Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a)kierownik robót - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych. b)aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wraz z kopią ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w przypadku zawarcia odrębnej umowy ubezpieczeniowej dla kierownika robót. 5)Formularz Nr 5 - informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 6)Poprawnie sporządzony kosztorys ofertowy, zgodny z załączonym przedmiarem. 7)Zaleca się dołączenie zaakceptowanego wstępnie (podpisanego) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy wzoru umowy. 8)Zaleca się sporządzenie szczegółowego zestawienia (spis) wszystkich dostarczanych oświadczeń i dokumentów itp. jako Formularz Nr 6. 2.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33 Cena brutto: 100,00 PLN.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 2.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 3.Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Izabela Talarek - Dział Zamówień Publicznych tel. 0-22 55-20-831, fax: 0-22 55-22-507
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Marysin Wawerski" 04-550 Warszawa, ul. Begonii 9, tel. 22/ 815-46-07, 22/ 812-02-78 ogłasza przetarg nieograniczony na budowę placu zabaw na terenie Osiedla ,,Olszynka Grochowska" w Warszawie
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Marysin Wawerski" 04-550 Warszawa, ul. Begonii 9, tel. 22/ 815-46-07, 22/ 812-02-78 ogłasza przetarg nieograniczony na remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Biskupia 52, Cukrownicza 5, Makowska 29,31,33,35 będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Marysin Wawerski" w Warszawie
- Dostosowanie wnętrza, remont i wymiana instalacji, naprawa powierzchni laboratoryjnej dla Grupy Badawczej BB w bud. nr 1A parter - w siedzibie Zamawiającego, 01-793 Warszawa ul. Rydygiera 8.
- Dostawa nici chirurgicznych niewchłanialnych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- Remont poziomej instalacji centralnego ogrzewania w budynku FSUSR w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 7
- Remont pomieszczeń do dekontaminacji i przechowywania odpadów medycznych w budynku nr 42 WIHE w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Remont instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji sali operacyjnej nr 1 Bloku Operacyjnego w Szpitalu ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Wymiana instalacji wod-kan
- Wykonanie dla Nadleśnictwa Brzeziny w Kaletniku robót budowlanych w 2024 roku II
- Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch
- REMONT SZATNI I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH MIESZĄCYCH SIĘ W BUDYNKU KLUBOWYM NA STADIONIE MIEJSKIM W LĘBORKU
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej w miejscowości Wilkszyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.