eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowiceBudowa chodnika i kanalizacji burzowej przy ul.Ks.Gołby w Bachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice -Bachowice -Witanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Spytkowice: Budowa chodnika i kanalizacji burzowej przy ul.Ks.Gołby w Bachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice -Bachowice -Witanowice
Numer ogłoszenia: 204840 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika i kanalizacji burzowej przy ul.Ks.Gołby w Bachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice -Bachowice -Witanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika i kanalizacji burzowej przy ul. Ks. Gołby w Bachowicach w ciągu drogi powiatowej nr 1769K Spytkowice -Bachowice -Witanowice o długości 190 mb Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1.Roboty przygotowawcze 1) roboty pomiarowe - 0,323 km 2) karczowanie samosiejek -0,020 ha 3) demontaż i montaż wiaty przystankowej na fundamencie betonowym - 1szt 4) rozbieranie przepustów rurowych o śr. 30cm - 7 m 2. Krawężniki i obrzeża. 1) ława pod krawężniki betonowa z oporem -12,391 m3 2) krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem.piaskowej - 215,500m 3) ława betonowa pod obrzeża betonowa -2,550 m3 4) obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cm.piaskowej 164,500m 3.Wjazdy 1) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr.15cm -63,190m3 2) wjazdy z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm - 63,190m2 4 Chodniki 1) warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr 15cm - 288,310 m2 2) chodnik z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm na podsypce - 288.310 m2 5. Poszerzenie jezdni 1) cięcie nawierzchni z masy mineralno -asfaltowych 11cm -190m 2) roboty ziemne - 66,500 m3 3) roboty remontowe frezowanie nawierzchni 95,000 m2 4) warstwa wzmacniające z geowłókniny -95,000 m2 5) warstwa górna podbudowy -95,000m2 6) podbudowa z mieszanek mineralno bitumicznych 10 cm -95,000m2 7) nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych o grubości 6cm - 95,000 m2 8) oczyszczanie mechaniczne drogi -190 m2 9) skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową -190m2 10) warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny -190m2 11) nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych o gr 5cm -190 m2 6. Kanalizacja burzowa 1) kanały z rur PCV-U -132,500m 2) przykanaliki z rur kielichowych z PCW o śr nom 200mm - 6m 3) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o sr 1000mm - 2szt 4) studnie rewizyjne z kręgów betonowych o sr 1500mm - 2szt 5) dostawa i montaż separatora lamelowego typu COALISATOR-L-BYPASS 30/300 6) studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr 500mm - 9 szt 7. Roboty uzupełniające. 1) humusowanie skarpy z obsianiem przy grubości warstwy humusu164,500m2 2) wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego - 1 kpl Zgodnie ze złączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.95.33.00 - Chodniki 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych spełniający warunki i wymagania w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia: Wykonawca wykaże, wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 200.000 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów zasada spełnia /nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej 1 osoby z uprawnieniami kierownika budowy w specjalności drogowej. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zasada spełnia /nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 200.000 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentu zasada spełnia /nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy 2 ) kosztorys ofertowy - opracowany metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Kosztorys ma uwzględniać przedmiar robót, opis przedmiotu zamówienia i opis sposobu obliczenia ceny, dokumentacji projektowej , warunki zawarte w istotnych postanowieniach umowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. c) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania budową i nadzorowania robót, Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21 w godzinach pracy Urzędu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.