eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Tarnowskie Góry: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 204870 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854273, faks 032 2854058 wew.424.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00 - Środki odkażające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; ( wymagane 3 dostawy ) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( wymagane 3 dostawy wraz z referencjami ), 4) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania a) Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby medyczne - dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 93/04 poz.896) - aktualne na dzień składania oferty. b) Dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o który mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U. 175/02 poz.1433) aktualne na dzień składania oferty. c) Dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie prawo farmaceutyczne (Dz.U. 126/01 poz.1381) aktualne na dzień składania oferty. d) Dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP 6) Karty charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych sporządzone wg wzoru określonego Rozporz.Min.Zdrowia z dn.03.07.2002r. (D.U.z 2002r. Nr 140 poz.1171 z późn.zm.) na proponowane środki dezynfekcyjne. Jeżeli dany środek dezynfekcyjny nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki, prosimy o złożenie stosownego oświadczenia. 7) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 oraz oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp 1.3. Wypełniony i zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby) projekt umowy. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część [C] wraz z formularzem cenowym, część [D].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsphager.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im dr B. Hagera ul. Pyskowicka 47-51 42-612 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji pok. 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dezynfekcja rąk, skóry i błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający sie z 8 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dezynfekcja i mycie endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dezynfekcja i mycie endoskopów do myjni - dezynfektora OLYMPUS EUROPE mini ETD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.25.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4- Dezynfekcja i mycie narzędzi oraz dezynfekcja powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dezynfekcja narzędzi, powierzchni, sprzętu medycznego i miejsc trudno dostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający sie z 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dezynfekcja i mycie narzędzi lekarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 2 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dezynfekcja i mycie narzędzi oraz małych powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 6 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 8 - Preparaty antyseptyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 4 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Preparaty antyseptyczne inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składający się z 3 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.