Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Świdwin: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin - ulica Tałdykina i ulica Podgórna
Numer ogłoszenia: 204890 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin - ulica Tałdykina i ulica Podgórna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin. 1. Przebudowa ulicy Tałdykina - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 7 i nr 9 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2. Przebudowa ulicy Podgórnej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 10 i nr 12 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 3 do SIWZ). Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru robót, referencje itd.) - według załącznika nr 13 do SIWZ. Wykonawca musi udokumentować wykonanie minimum 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni jezdni z mas mineralno - bitumicznych odpowiadających swoim zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności. Wykonawca musi dysponować minimum 1 kierownikiem budowy w branży drogowej, , 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. kierownicy budowy muszą posiadać zaświadczenie stwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6) podpisane oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki upoważniające go do ubiegania się o zamówienie publiczne określone przepisami art. 22 - załącznik nr 4 do SIWZ oraz brakiem istnienia przesłanek wskazanych przepisami art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdwin
Plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin
pokój nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Świdwin Plac Konstytucji 3 Maja 1 78-300 Świdwin pokój nr 27 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa dojazdu pożarowego nr 32 w leśnictwie Oparzno
- Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Drawskiej 49 w Świdwinie
- ZP/27/2024 Remont sanitariatów w budynku nr 8 w JW w Mrzeżynie
- Remont sanitariatów w budynku nr 1 w KW 4064 w Mrzeżynie
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Budowa lub modernizacja wybranych odcinków dróg na terenie gminy Miejska Górka
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica w m. Rzemień
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.