Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Radom: Konserwacja i remont budowli piętrzących rzeki Strzyżynki w km 10+500-15+000 gm. Stromiec i Grabów n.Pilicą
Numer ogłoszenia: 204913 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, fax. 048 3624453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i remont budowli piętrzących rzeki Strzyżynki w km 10+500-15+000 gm. Stromiec i Grabów n.Pilicą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1. Wykonanie robót konserwacyjnych rzeki Strzyżynki w km 10+500-15+000 obejmujących m.in. mechaniczne odmulenie koryta rzeki oraz robót remontowych na jazach w km 8+610 i 10+180 i zastawkach w km 12+140, 12+570, 13+190. Naprawa jazów i zastawek polegać będzie na ręcznym skuciu uszkodzonych części przyczółków przy pomocy młotów, wykonaniu deskowania, ułożeniu mieszanki betonowej oraz zatarciu na gładko powierzchni betonu po rozebraniu deskowań. Ponadto przewidziano naprawę ubezpieczeń skarp i dna przy tych urządzeniach. Naprawa ubezpieczeń polegać będzie na rozbiórce zniszczonych i zdeformowanych ubezpieczeń, wyrównaniu podłoża i ponownym ułożeniu płyt chodnikowych lub bloczków betonowych na podsypce z pospółki. Zniszczone płyty chodnikowe lub bloczki należy wymienić na nowe. W ramach naprawy zastawek należy również wykonać nowe kładki robocze. Namuł pochodzący z odmulenia rzeki należy równomiernie rozplantować i zagospodarować wykonując podsiew mieszanką traw..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp oraz spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp i niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: - wykonali w ostatnich 5 latach tj. w okresie od 31.08.2003 ÷ 01.09.2008 min. 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. - osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać właściwe uprawnienia budowlane do wykonywania robót w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdzą złożonym oświadczeniem, a ponadto posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres min 12 m-cy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia) - (nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawcy łącznie z ofertą (wzór Nr 1) dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i pkt 5 SIWZ złożą następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że zakres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru nr 2. 1.3. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - właściwe uprawnienia do kierowania robotami w specjalności wodno - melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej (obiekty budowlane gospodarki wodnej, obiekty budowlane melioracji wodnych) z potwierdzeniem przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 1.4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat tj. 31.08.2003 ÷ 01.09.2008 r. robót budowlanych z podaniem dat wykonania, wartości oraz odbiorców wg wzoru Nr 3. 1.5. Potwierdzenie należytego wykonania ww. prac. 1.6. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.8. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg wzoru Nr 4. 1.9. Projekt umowy parafowany przez wykonawcę. 1.10. Kalkulację ceny oferty sporządzoną zgodnie ze SIWZ. Wykonawcy, którzy nie przedłożą wymaganych wymienionych w pkt 1.1 - 1.8. dokumentów z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 pzp, zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego a ich oferty uznane zostaną za odrzucone. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży jednego lub więcej z wymienionych w pkt 1.9 - 1.10 dokumentów jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. 2. Oferty składane wspólnie. 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2.1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2.3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 2.4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: - oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.6, 1.8 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 1, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu. 2.5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2.6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 2.4. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul, Wernera 4a, pok. 115.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul, Wernera 4a, pok. 102.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul, Wernera 4a, pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś
- Budowa zbiorników retencyjnych w Kodniu
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
- Działania czynnej ochrony przyrody - Użytek ekologiczny Stawek w Złatnej
- "Remont Jazu na rzece Kolna w km 3+315"
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.