Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Poznań: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2008 r. na obiekcie nr 24 - Oborniki III
Numer ogłoszenia: 204916 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax. 061 8525561.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wzmiuw.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót konserwacyjnych w 2008 r. na obiekcie nr 24 - Oborniki III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych: - Rzeka Flinta - 2,900 km - Struga Kamionka A - 1,750 km - Struga Mierzyńska - 4,100 km - Rzeka Mogilnica Mała - 9,500 km - Rzeka Mogilnica Wschodnia - 5,850 km - Rzeka Ostroroga - 2,800 km - Kanał Przybrodzki - 0,200 km - Rzeka Sama - 10,600 km - Rzeka Samica - 2,400 km - Kanał Zaganka - 3,500 km - Wał rzeki Wełny - Jaracz - 0,350 km - Wał rzeki Warty - Mierzyn - 6,350 km - Wał rzeki Warty - Muchocin - 1,550 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: - wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty budowlane lub konserwacyjne rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych; - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonawcy wykonali w/w roboty w okresie prowadzenia działalności lub wykonały je osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat; - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności i specjalizacji odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę, 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 pzp złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów, 5. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub konserwacyjnych rzek, cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykaz wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat - wg załącznika nr 3 do SIWZ, 8. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty, w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie (referencje), 9. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami, 10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I.1
Osoby upoważ. do kontaktu z wykonawcami:
Jerzy Haufa - Kier. Działu EUM-pok.304, tel.(061)64-75-205
i Ryszard Szczechura - starszy insp. ds. konserwacji-pok.302, tel.(061)64-75-234.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pok. nr 201 - sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków higienicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 Jarocin - Tuliszków na odcinku Gizałki - granica gmin Gizałki/Grodziec etap II"
- NSZ-3/PP/2025 Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych przy ul.: Folwarczna, Bobrzańska, Milczańska w Poznaniu.
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
- Dostawę wyposażenia dydaktycznego tj. sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego na terenie Poznania
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na DK11 w m. Tarnowo.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie koryta rzeki Pszczynki w km 16+900-17+500, m. Pszczyna, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,600 km)
- Roboty budowlane na terenie ZZ w Stalowej Woli.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838-4+125 i 12+432-14+243, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy, Tychy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Przebudowa zbiorników (stawów) nr 2 i nr 3 położonych na terenie zabytkowego parku w miejscowości Cielądz
- Budowa zbiornika wodnego "Żeromin - Ruta"
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.