Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Wrocław: Dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 204950 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu, a w szczególności: Bielizna pościelowa Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Ceramiczny, sanitarny osprzęt gospodarstwa domowego Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Gaśnice Obrabiarki Maszyny tkackie Tablice do pisania Komputery i drukarki Oprogramowanie komputerowe Odbiorniki telewizyjne Odtwarzacze wideo Pomoce naukowe Meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna pierwszego wyposażenia (stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ), w której określono zakres ilościowy wyposażenia oraz parametry techniczne urządzeń i sprzętu wchodzących w jego skład.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 32.32.34.00 - Odtwarzacze wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.34.00 - Sprzęt wideo do odtwarzania Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.19.21.40 - Tablice do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.59.10 - Tablice do pisania Oryginalny kod CPV: 29.54.13.00 - Maszyny tkackie Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.30.00 - Maszyny tkackie Oryginalny kod CPV: 29.40.00.00 - Obrabiarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.60.00.00 - Obrabiarki Oryginalny kod CPV: 29.24.24.10 - Gaśnice Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.13.00 - Gaśnice Oryginalny kod CPV: 28.51.00.00 - Wyroby metalowe do łazienek i kuchni Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne Oryginalny kod CPV: 26.21.40.00 - Ceramiczny, sanitarny osprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne Oryginalny kod CPV: 25.24.33.00 - Artykuły gospodarstwa domowego i toaletowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.30 - Wiadra Oryginalny kod CPV: 17.21.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 36.15.30.00 - Pomoce naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w części I zamówienia wykażą się, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem minimum 1 dostawy mebli i / lub sprzętu RTV-AGD o wartości minimum 100 tys. zł brutto; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4.Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 5.Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6.Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3.Dla Wykonawców składających oferty na Cześć I zamówienia: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wskazujący wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, minimum 1 dostawy mebli i / lub sprzętu RTV-AGD o wartości minimum 100 tys. zł brutto; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 4.Dla Wykonawców składających oferty na Cześć I zamówienia: Dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje). 5.Dla Wykonawców składających oferty na Cześć I zamówienia: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, pokój nr 429.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i budżetu województwa.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia: obejmuje pozycje wskazane w specyfikacji technicznej w pkt: część 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 25.24.33.00-9, 30.23.10.00-7, 32.30.00.00-6, 36.15.30.00-8, 30.24.10.00-0, 32.32.34.00-7, 28.51.00.00-0, 30.19.21.40-4, 17.21.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 zamówienia: obejmuje pozycje wskazane w specyfikacji technicznej w pkt: część 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.15.30.00-8, 29.40.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 zamówienia: obejmuje pozycje wskazane w specyfikacji technicznej w pkt: część 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 zamówienia: obejmuje pozycje wskazane w specyfikacji technicznej w pkt część 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Zakup oprogramowania
więcej: Tablice do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.