eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Remont budynku Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli tj. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz usunięcie skutków wilgoci i zagrzybienia w pomieszczeniach piwnicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Stalowa Wola: Remont budynku Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli tj. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz usunięcie skutków wilgoci i zagrzybienia w pomieszczeniach piwnicznych
Numer ogłoszenia: 204980 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78235 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Metalowców 6, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 877 71 01, faks 15 877 71 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli tj. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz usunięcie skutków wilgoci i zagrzybienia w pomieszczeniach piwnicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont budynku Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli przy ul. Metalowców 6 tj. wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych oraz usunięcie skutków wilgoci i zagrzybienia w pomieszczeniach piwnicznych. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: -wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych (odkopanie ścian, oczyszczenie, odgrzybienie ścian, uszczelnienie, zaizolowanie, zakopanie), -ocieplenie cokołu (rozebranie obróbek blacharskich, skucie tynków, docieplenie ścian budynku, zagruntowanie, położenie tynku, pomalowanie), -przygotowanie pomieszczeń piwnicznych do robót budowlanych (przeniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce około 9 ton dokumentacji archiwalnej, demontaż regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych) przez pracowników Wykonawcy po uprzednim złożeniu oświadczenia o nie podejmowaniu działań w celu m.in. powzięcia wiadomości, zabrania, utraty, uszkodzenia lub zniszczenia informacji prawnie chronionych, z którymi mogliby się zapoznać podczas wykonywania zadań, -remont pomieszczeń piwnicznych (skucie tynków, osuszenie, odgrzybienie, położenie nowych tynków, pomalowanie), -(montaż regałów archiwalnych jezdnych i stacjonarnych oraz wniesienie około 9 ton dokumentacji archiwalnej). Remont pomieszczeń piwnicznych ze względu na ogromną ilość dokumentacji archiwalnej i problem z jej składowaniem po wyniesieniu z archiwum będzie realizowany etapowo tj. każde pomieszczenie archiwalne będzie remontowane oddzielnie najpierw poprzez przygotowanie pomieszczenia czyli wyniesienie dokumentacji archiwalnej, zdemontowanie regałów jezdnych i stacjonarnych, wykonanie robót budowlanych, a następnie montaż regałów i wniesienie dokumentacji niearchiwalnej. Po zakończeniu remontu jednego pomieszczenia będzie remontowane następne. Powyższe jest podyktowane składowaniem dokumentów w pomieszczeniach przewidzianych do remontu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.22.12 - Kopanie rowów 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Góreczny, Huta Deręgowska 48, 37-410 Ulanów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 292682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310767,07

  • Oferta z najniższą ceną: 268465,89 / Oferta z najwyższą ceną: 310767,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.