Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Lubicz: Selektywna zbiórka odpadów
Numer ogłoszenia: 205025 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lubicz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i wywóz posegregowanych odpadów opakowaniowych z 6 sołectw położonych na terenie gminy Lubicz. Selektywna zbiórka odpadów ma być realizowana w systemie workowym na terenie sołectw: Grębocin, Krobia, Lubicz Górny, Lubicz Dolny, Nowa Wieś, Złotoria w szacunkowej ilości 2000 nieruchomości. Worki muszą różnić się kolorystycznie oraz być opisane z podziałem na tworzywa sztuczne, papier i tekturę, szkło. Worki do selektywnej zbiórki odpadów dostarcza wykonawca bezpośrednio do gospodarstw domowych. Wykonawca zabezpiecza w worki mieszkańców uczestniczących w selektywnym zbieraniu odpadów z minimum trzymiesięcznym wyprzedzeniem. Odbiór worków z posegregowanymi odpadami wykonawca będzie realizował zawsze w ostatnią sobotę każdego miesiąca. Wykonawca za odbiór i wywóz odpadów posegregowanych nie będzie pobierał dodatkowo opłat od mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić akcję informacyjno-edukacyjną w zakresie selektywnej zbiórki odpadów oraz terminów odbioru odpadów posegregowanych na terenie poszczególnych wsi gminy Lubicz, objętych programem. Wykonawca jest zobowiązany do składania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o ilości zebranych i wywiezionych odpadów posegregowanych z podziałem na poszczególne kody odpadów wraz z kartami przekazania odpadów włącznie. Odbiór odpadów wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U z 2008 r., Nr 25, poz. 150 - tekst jednolity ze zmianami/, - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 - tekst jednolity ze zmianami/, - ustawy z dnia 21.04.2001 r. o odpadach / Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 - tekst jednolity ze zmianami/ - ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,poz.1655-tj. ze zmianami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.53.00 - Usługi recyklingu Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - załącznik Nr 1, b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 2, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2, d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia - załącznik Nr 2. e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 2. Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS - załącznik nr 3, b) decyzję właściwego organu na odbiór i wywóz posegregowanych odpadów komunalnych - załącznik nr 4 c) kserokopia umowy/ umów potwierdzających przyjmowanie posegregowanych odpadów przez zakłady recyklingu - załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
ul. Toruńska 36 A, 87-162 Lubicz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ul. Toruńska 36 A, 87-162 Lubicz pokój księgowości.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usuwanie miejsc nielegalnego nagromadzenia odpadów w Gminie Strzegowo
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w Kętrzynie przy Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 4
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi recyklingu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.