Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Milanówek: Budowa przyłączy kanalizacyjnych do posesji mieszkańców w Milanówku
Numer ogłoszenia: 205041 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185067 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy kanalizacyjnych do posesji mieszkańców w Milanówku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków przyłączy kanalizacyjnych do posesji mieszkańców Milanówka w ulicach Długiej, Fiderkiewicza, Granicznej, Łącznej, Nowowiejskiej, Okrzei, Parkowej, Podgórnej, Podwiejskiej, Północnej, Warszawskiej, Wigury oraz Wysockiego. Przykanaliki będą wykonywane na odcinku pas drogowy - pierwsza studnia. Zakres robót obejmuje: 1.Przyłącza sanitarne z rur PVC, d=0,16 m o łącznej długości 528 m - średnie zagłębienie 2,30 m. 2.Studnie rewizyjne PVC D 315 - 220 szt., 3.Przyłącza sanitarne D 160 PVC w ilości 220 szt. należy wykonać na odcinku od granicy pasa drogowego do pierwszej studni na posesji, włącznie ze studnią ( średnia długość przyłącza 2,4 m) Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 oraz w dokumentacji projektowej - Załącznik nr 2. Ze względu na ilość (osobny projekt na każdy przykanalik) dokumentacja jest udostępniana do wglądu w siedzibie Zamawiającego w referacie Technicznej Obsługi Miasta w Milanówku ul. Spacerowa 4. Zamawiający przewiduje, że w rejonie ulic Okrzei, Wysockiego i Łącznej może wystąpić woda gruntowa na głębokości ca. 1,5 m (ok. 50 szt. przykanalików) w związku z powyższym do wykonania niektórych przyłączy kanalizacyjnych niezbędne będzie odwodnienie terenu za pomocą agregatu z igłofiltrami. Łączny czas pracy pompy szacuje się na 720 godzin. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja powykonawcza będzie zawierała: - dokumentację techniczną z naniesieniem wprowadzonych zmian powykonawczych wynikłych w toku wykonania robót potwierdzonych przez projektanta i inspektora nadzoru, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów, -oświadczenie kierownika budowy Oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, przepisami i obowiązującymi normami oraz oświadczenia o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy i ulicy i o wbudowaniu ww. materiałów budowlanych, -zestawienia ilościowego wykonanych robót - długości sieci, kpl. urządzeń. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót (wykopów) w 90% ręcznie, w 10% mechanicznie ponieważ roboty wykonywane będą w większości przypadków w zagospodarowanych ogródkach przydomowych. Wykonawcy zobowiązani są do szczególnej staranności w trakcie prac ziemnych (rozkładanie folii ochronnych pod odkład, odtworzenie terenów zielonych poprzez obsianie trawą itp.) Wykonawca przed rozpoczęciem robót na danej posesji zobowiązany będzie do uzgodnienia z jej właścicielem terminu i zasad pracy na terenie prywatnym. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Na odcinku prowadzenia robót należy w sposób fachowy zabezpieczyć przed uszkodzeniem wszystkie drzewa. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne lub lepsze). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej funkcjonalności. Materiały i elementy budowli muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i innych wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje wypłatę należności za wykonane i odebrane roboty w dwóch etapach: Etap I: do wartości 85.000,00 zł w 2011 roku Etap II: pozostała część należności do końca 2012 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PTHU PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49667400,00
Oferta z najniższą ceną: 49667400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49667400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILANÓWKA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ PRZEDSZKOLA NR 1 W MILANÓWKU
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Milanówku w dniach, w których placówka pełni opiekę
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Milanówka
- "Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Milanówka"
więcej: przetargi w Milanówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.