Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Gliwice: Świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie sali konferencyjno - szkoleniowej, na terenie województwa śląskiego dla pracowników gliwickiego okręgu sądowego
Numer ogłoszenia: 205041 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach , ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3380200, faks 032 3380102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie sali konferencyjno - szkoleniowej, na terenie województwa śląskiego dla pracowników gliwickiego okręgu sądowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarsko - restauracyjnej oraz zapewnienie Sali konferencyjno - szkoleniowej na terenie województwa śląskiego dla pracowników gliwickiego okręgu sądowego: a. dla 170 pracowników gliwickiego okręgu sądowego - w terminie 13-15 września 2010 roku (w dniu 13.09.2010 r. - obiad i kolacja + 1 przerwa kawowa; w dniu 14.09.2010 r. śniadanie, obiad i kolacja + 2 przerwy kawowe; w dniu 15.09.2010 r. - śniadanie i obiad + 1 przerwa kawowa). b. dla 147 pracowników gliwickiego okręgu sądowego - w terminie 11-13 października 2010 r. (w dniu 11.10.2010 r. - obiad i kolacja + 1 przerwa kawowa; w dniu 12.10.2010 r. śniadanie, obiad i kolacja + 2 przerwy kawowe, w dniu 13.10.2010 r. - śniadanie i obiad + 1 przerwa kawowa). c. dla 130 pracowników gliwickiego okręgu sądowego - w terminie 18-20 października 2010 r. (w dniu 18.10.2010 r. - obiad i kolacja + 1 przerwa kawowa; w dniu 19.10.2010 r. śniadanie, obiad i kolacja + 2 przerwy kawowe, w dniu 20.10.2010 r. - śniadanie i obiad + 1 przerwa kawowa). 2. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: - dwie sale wykładowe wyposażone w sprzęt audio video i rzutnik multimedialny(w tym jedna na co najmniej 150 osób, druga na co najmniej 90 osób), - dostęp do internetu, - parking dla uczestników szkolenia, - pokoje dwuosobowe, wyposażone w dwa oddzielne łóżka + łazienka, telewizor i telefon oraz 4 pokoje jednoosobowe. - ośrodek w okresie przeprowadzanych szkoleń winien być wyłącznie do dyspozycji uczestników szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Inne oferowane w ramach umowy przez ośrodek usługi, niewskazane w umowie - bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego i uczestników szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki 15, 44 - 100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Gliwicach, ul. Kościuszki 15, 44 - 100 Gliwice - Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice"
- Awaryjne wykonywanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach gminnych zarządzanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o. w Gliwicach - Rejony Obsługi Mieszkańców Nr 4, Nr 6 i Nr 10.
- Remont pokrycia dachowego budynek świetlicy i remizy w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Roboty remontowe - DS "Alaska" Zabrze. Znak sprawy: DZPZ.284.17.2025.AL
- [4WOG.1200.2712.33.2025] Wykonanie kontroli okresowej rocznej obiektów budowlanych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w podziale na 5 części
- ZESTAW DO BADAŃ PARAMETRÓW PRACY SILNIKÓW PRZEPŁYWOWYCH - OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE NAPĘDÓW. Znak sprawy DZPZ.282.39.2025.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 6 zadań (części)
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.