Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Gierzwałd: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY
Numer ogłoszenia: 205041 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie , Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrunwald.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć w Gminnym Przedszkolu Publicznym w msc. Gierzwałd, gm. Grunwald w ramach projektu GRUNWALDZKIE SKRZATY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi edukacyjne według harmonogramów uzgodnionych i zatwierdzonych przez opiekunów projektu. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć, b. jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c. szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest: 1. przygotować program zajęć uwzględniający potrzeby uczniów prowadzonej grupy dydaktycznej w oparciu o cele szczegółowe opisane poniżej. Program będzie realizowany po uzyskaniu aprobaty koordynatora projektu. Na podstawie zaaprobowanego programu zajęć Zamawiający zakupi niezbędne pomoce dydaktyczne, 2. prowadzić wymaganą dokumentację dotyczącą realizowanych zajęć, 3. współpracować z rodzicami/opiekunami prawnymi oraz wychowawcami dzieci uczęszczających na zajęcia i informowanie ich o postępach dzieci. 4. promować projekt - informować o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 5. po wdrożeniu programu przedstawić w formie pisemnej osiągnięte efekty. Usługi będą realizowane w następujących specjalnościach (poniższe liczby godzin mogą ulec zmianie ze względu na możliwe zmiany w projekcie, godzina - 60 minut): Część 1 Prowadzący indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 72 godziny w 2013 r, 372 godz. w 2014 r i 156 godz. w 2015 r. (I i II nabór). Indywidualne zajęcia logopedyczne obejmujące poniższe obszary: 1. Diagnoza logopedyczna. Schemat badania logopedycznego: - badania wstępne (wywiad, obserwacja, orientacyjne badania mowy), - badania uzupełniające (badania sprawności aparatu artykulacyjnego, badania funkcji połykowej, funkcji oddechowej, orientacyjne badania słuchu, badanie słuchu fonematycznego, badanie pamięci słuchowej, kinestezji mowy, płynności i prozodii mowy, badanie emisji głosu, badanie praksji i gnozji), - badania podstawowe (badanie rozumienia, mówienia, czytania i pisania), - badania specjalistyczne (wg potrzeb), 2. Ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek: - ćwiczenia oddechowe (pogłębienie głosu, wydłużenie fazy oddechowej, rozruszenie przepony i usuwanie nadmiernego napięcia mięśniowego), - ćwiczenia narządów artykulacyjnych (języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy), - ćwiczenia emisyjno-głosowe. 3. Ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy w przypadku zaburzeń artykulacji: - wywołanie w izolacji prawidłowej artykulacji zaburzonej głoski, - utrwalenie wywołanego dźwięku w izolacji, w sylabach i wyrazach we wszystkich pozycjach (w nagłosie, śródgłosie, wygłosie) i sąsiedztwach fonetycznych, a także wykorzystując zdania, krótkie teksty i różnorodny materiał językowy (wiersze, piosenki, wyliczanki, powiedzenia), - automatyzacja wywołanego dźwięku w mowie spontanicznej - wypracowanie umiejętności autokontroli i autokorekcji. 4. Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną: - ortofoniczne, - stymulujące rozwój słuchu fonemowego, - ćwiczenia i zabawy z muzyką - logorytmika, - stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). Zamawiający w celu efektywnej i prawidłowej realizacji w/w zadań planuje zakup materiałów dydaktycznych. Część 2 Prowadzący zajęcia korekcyjne dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 18 godz. w 2013 r, 93 godz. W 2014 r i 39 godz. w 2015 r. (I nabór - 3 grupy i II nabór - 3 grupy). Program: ćwiczenia fizyczne prowadzące do korekcji zaburzeń ciała - wada kręgosłupa, stóp, nadwaga, podniesienia wydolności fizycznej, wyrabianie nawyku prawidłowej postawy, rekreacja ruchowa, stabilizacja mięśniowo - więzadłowa kręgosłupa. Formy pracy: gry, zabawy w elementy korekty, ćwiczenia indywidualne konkretnych wad postawy. W celu właściwej realizacji zadań Zamawiający zakupi odpowiednie akcesoria. Część 3 Prowadzący zajęcia języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-4 lat - umowa zlecenie, wymiar: 12 godz. w 2013 r, 62 godz. w 2014 r, 26 godz. w 2015 r (I nabór - 2 grupy i II nabór - 2 grupy). Zajęcia z j. angielskiego realizowane będą w oparciu o następujący program: - materiał leksykalny: przedstawianie, kolory, rodzina, przedmioty szkolne, liczby, części ciała, zwierzęta, jedzenie i garderoba. - materiał gramatyczny: rzeczownik, zaimek osobowy, przymiotnik, liczebnik, czasownik have got, tryb rozkazujący. - metody pracy: TPR (zrozum-wykonaj-powiedz), elementy metody komunikacyjnej, metoda bezpośrednia, metoda audiolingwalna. Wykorzystanie piosenek, rymowanek, aktywizujących form pracy wymagało będzie odpowiednich pomocy dydaktycznych, które zakupi Zamawiający. Część 4 Prowadzący warsztaty dla 36 rodziców (30K i 6M) dzieci w wieku przedszkolnym nt. istoty edukacji - psycholog (umowa zlecenie) - 32 godz. w 2013 r, 88 godz. w 2014 r, (I nabór - 2 grupy i II nabór - 1 grupa). Celem warsztatów jest podniesienie świadomości rodziców w zakresie wychowania przedszkolnego w dalszej edukacji przedszkolnej jak również przedstawienie korzyści i walorów edukacji przedszkolnej, wzbogacenie form pracy z własnym dzieckiem. Rodzice uczestniczący w warsztatach to w większości rolnicy, wśród których przeważają osoby z wykształceniem podstawowym i zawodowym, nieprzygotowane do stymulowania edukacji dzieci oraz osoby bezrobotne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi dokumenty określone w pkt.6.3. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, (Załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Jakość zaproponowanego programu zajęć - 40
- 3 - Wykształcenie prowadzących zajęcia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana obowiązującego prawa w zakresie podatku VAT i innych uregulowań prawnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrunwald.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grunwald z siedzibą e Gierzwałdzie
Gierzwałd 33
14-107 Gierzwałd.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Grunwald z siedzibą e Gierzwałdzie Gierzwałd 33 14-107 Gierzwałd Sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków UE z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzący indywidualne zajęcia logopedyczne dla dzieci w wieku 3-4 lat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne zajęcia logopedyczne obejmujące poniższe obszary: 1. Diagnoza logopedyczna. Schemat badania logopedycznego: - badania wstępne (wywiad, obserwacja, orientacyjne badania mowy), - badania uzupełniające (badania sprawności aparatu artykulacyjnego, badania funkcji połykowej, funkcji oddechowej, orientacyjne badania słuchu, badanie słuchu fonematycznego, badanie pamięci słuchowej, kinestezji mowy, płynności i prozodii mowy, badanie emisji głosu, badanie praksji i gnozji), - badania podstawowe (badanie rozumienia, mówienia, czytania i pisania), - badania specjalistyczne (wg potrzeb), 2. Ćwiczenia przygotowujące artykulatory do wywoływania zaburzonych głosek: - ćwiczenia oddechowe (pogłębienie głosu, wydłużenie fazy oddechowej, rozruszenie przepony i usuwanie nadmiernego napięcia mięśniowego), - ćwiczenia narządów artykulacyjnych (języka, warg, podniebienia miękkiego, żuchwy), - ćwiczenia emisyjno-głosowe. 3. Ćwiczenia właściwe z zakresu korekcji wad wymowy w przypadku zaburzeń artykulacji: - wywołanie w izolacji prawidłowej artykulacji zaburzonej głoski, - utrwalenie wywołanego dźwięku w izolacji, w sylabach i wyrazach we wszystkich pozycjach (w nagłosie, śródgłosie, wygłosie) i sąsiedztwach fonetycznych, a także wykorzystując zdania, krótkie teksty i różnorodny materiał językowy (wiersze, piosenki, wyliczanki, powiedzenia), - automatyzacja wywołanego dźwięku w mowie spontanicznej - wypracowanie umiejętności autokontroli i autokorekcji. 4. Ćwiczenia wspomagające terapię logopedyczną: - ortofoniczne, - stymulujące rozwój słuchu fonemowego, - ćwiczenia i zabawy z muzyką - logorytmika, - stymulujące ogólny rozwój dziecka (rozwijanie słownictwa czynnego i biernego, koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, pamięci, myślenia, orientacji przestrzennej). Zamawiający w celu efektywnej i prawidłowej realizacji w/w zadań planuje zakup materiałów dydaktycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość zaproponowanego programu zajęć - 40
- 3. Wykształcenie prowadzących zajęcia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzący zajęcia korekcyjne dla dzieci w wieku 3-4 lat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program: ćwiczenia fizyczne prowadzące do korekcji zaburzeń ciała - wada kręgosłupa, stóp, nadwaga, podniesienia wydolności fizycznej, wyrabianie nawyku prawidłowej postawy, rekreacja ruchowa, stabilizacja mięśniowo - więzadłowa kręgosłupa. Formy pracy: gry, zabawy w elementy korekty, ćwiczenia indywidualne konkretnych wad postawy. W celu właściwej realizacji zadań Zamawiający zakupi odpowiednie akcesoria..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość zaproponowanego programu zajęć - 40
- 3. Wykształcenie prowadzących zajęcia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzący zajęcia języka angielskiego dla dzieci w wieku 3-4 lat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia z j. angielskiego realizowane będą w oparciu o następujący program: - materiał leksykalny: przedstawianie, kolory, rodzina, przedmioty szkolne, liczby, części ciała, zwierzęta, jedzenie i garderoba. - materiał gramatyczny: rzeczownik, zaimek osobowy, przymiotnik, liczebnik, czasownik have got, tryb rozkazujący. - metody pracy: TPR (zrozum-wykonaj-powiedz), elementy metody komunikacyjnej, metoda bezpośrednia, metoda audiolingwalna. Wykorzystanie piosenek, rymowanek, aktywizujących form pracy wymagało będzie odpowiednich pomocy dydaktycznych, które zakupi Zamawiający.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość zaproponowanego programu zajęć - 40
- 3. Wykształcenie prowadzących zajęcia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzący warsztaty dla 36 rodziców (30K i 6M) dzieci w wieku przedszkolnym nt. istoty edukacji - psycholog.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem warsztatów jest podniesienie świadomości rodziców w zakresie wychowania przedszkolnego w dalszej edukacji przedszkolnej jak również przedstawienie korzyści i walorów edukacji przedszkolnej, wzbogacenie form pracy z własnym dzieckiem. Rodzice uczestniczący w warsztatach to w większości rolnicy, wśród których przeważają osoby z wykształceniem podstawowym i zawodowym, nieprzygotowane do stymulowania edukacji dzieci oraz osoby bezrobotne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość zaproponowanego programu zajęć - 40
- 3. Wykształcenie prowadzących zajęcia - 10
INNE PRZETARGI GIERZWAŁD
więcej: przetargi GIERZWAŁD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.