eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 częściCzęść 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Olsztyn: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych.
Numer ogłoszenia: 205049 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190837 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna, ul. Mariańska 3A, 10-052 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 527 44 62, faks 0-89 527 44 62 wew. 38.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego oraz pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych: Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: a) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.1 - Dostawa i montaż wyposażenia medycznego b) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa - załącznik nr 1.1.2 - Dostawa pozostałego wyposażenia Wszystkie oferowane urządzenia dopuszczone są do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadają polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 1.2.1 -oświadczenie.Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: II.1.4) Czy przewiduje się udzielenia) Opis przedmiotu zamówienia i Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 2.1.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, ze wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Rysunki: - załącznik 2.1.2 plik; Zal2.1.2widok pracowni1.jpg - załącznik 2.1.3 plik; Zal2.1.3widok pracowni2.jpg - załącznik 2.1.4 plik; Zal2.1.4kredens pracowni1.jpg - załącznik 2.1.5 plik; Zal2.1.5szafki stojace.jpg - załącznik 2.1.6 plik; Zal2.1.5krzesło i stolik.jpg Wszystkie oferowane meble muszą odpowiadać polskim normom oraz posiadać wymagane certyfikaty, atesty - załącznik nr 2.2.1 -oświadczenie. Część 3 - Dostawa i instalacja wymaganego oprogramowania do pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych Wyszczególnienie, szczegółowy zakres i ilość zawiera: e zamówień uzupełniającychdotyczy przetargu niea) Opis przedmiotu zamówienia Tabela asortymentowo-cenowa ? załącznik nr 3.1.1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne 33.19.11.10 - Autoklawy 33.12.60.00 - Urządzenia stomatologiczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne 33.13.10.00 - Stomatologiczne instrumenty ręczne 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.12.80.00 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii 33.13.11.00 - Przyrządy chirurgii stomatologicznej 33.13.70.00 - Akcesoria profilaktyki stomatologicznej 33.13.11.41 - Lusterka dentystyczne 33.13.30.00 - Akcesoria do odcisków stomatologicznych 33.13.11.61 - Nożyczki dentystyczne 33.13.11.24 - Ekskawatory dentystyczne 33.13.11.23 - Dźwignie dentystyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.13.11.32 - Kleszcze dentystyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup wyposażenia oraz adaptacja pomieszczeń na potrzeby uruchomienia nowego kierunku kształcenia - asystentki stomatologicznej, jako dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy, Uchwała nr 25-498-10-III o dofinansowanie projektu zarejestrowanego pod numerem WMD-RPWM.03.01-28-017-10 realizującego cel osi priorytetowej nr 3 Infrastruktura społeczna Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury 2007 - 2013- spełniającego cel Działania 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawę wyposażenia pracowni dydaktyczno-stomatologicznych i sali gimnastycznej z podziałem na 3 części: Część 2 - Dostawa i montaż mebli i pozostałego wyposażenia dydaktycznego do pracowni dydaktyczno-stomatologicznych oraz sali gimnastycznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Studio Kuchenne A.B. Piwek s.c. Buzderewicz Krzysztof, Aszkiełowicz Józef, Ul. Szarych Szeregów 5, 10-072 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97436,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88444,63

  • Oferta z najniższą ceną: 88444,63 / Oferta z najwyższą ceną: 88444,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.