eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieUsługi szkoleniowe i terapeutyczne w ramach projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Świnoujście: Usługi szkoleniowe i terapeutyczne w ramach projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej.
Numer ogłoszenia: 205096 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu , ul. J. Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3225460, faks 0-91 3225461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe i terapeutyczne w ramach projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są usługi szkoleniowe i terapeutyczne, które zostaną przeprowadzone dla uczestników projektu systemowego pn. Stać Mnie na Więcej wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem (8) różnorodnych części: Część I - Terapia indywidualna, rodzinna i grupowa dla 16 osób i ich rodzin - zajęcia indywidualne i grupowe, Część II - Doradztwo zawodowe - grupowe i indywidualne, Część III - Kurs profesjonalnego handlowca z obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego, Część IV - Kurs opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego, Część V - Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego, Część VI - Usługa szkoleniowa, Część VII - Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego, Część VIII - Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1 (1a do 1 h) do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 85.14.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie złożonego wykazu usług w zakresie odpowiadającym części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie złożonego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania ofert na kilka części zamówienia wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej z części zamówienia odrębnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający spełnienie warunku oceni na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy, w następujących szczególnych okolicznościach polegających na: 1. Zmianie terminu rozpoczęcia lub zakończenia szkolenia wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub przyczynami niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego. 2. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może doprowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ. Zmiana ta wymaga zgody Zamawiającego. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.swinoujscie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPR Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4, pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 14:00, miejsce: MOPR Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4, sekretariat pok. 314.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt, w ramach którego przeprowadzone będą usługi szkoleniowe i terapeutyczne współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Terapia indywidualna, rodzinna i grupowa dla 16 osób i ich rodzin - zajęcia indywidualne i grupowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach usługi prowadzić będzie grupowe i indywidualne spotkania z zakresu terapii indywidualnej i rodzinnej z uczestnikami projektu, w liczbie do 16 osób, wskazanymi przez Zamawiającego, według opracowanego przez siebie (autorskiego) indywidualnego planu pomocy. Usługa świadczona będzie w wymiarze 170 godzin zegarowych ogółem, w tym: po 10 godzin spotkań indywidualnych na jednego uczestnika projektu oraz 10 godzin spotkań grupowych - 3 spotkania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doradztwo zawodowe - grupowe i indywidualne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia indywidualne i grupowe w ramach doradztwa zawodowego prowadzone będą dla 40 osób w 3 grupach: 16 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, nieaktywnych zawodowo lub bezrobotnych, - spotkania indywidualne 16 osób x 1 godzina zegarowa - spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe 14 osób bezrobotnych, w tym długotrwale, - spotkania indywidualne 14 osób x 1 godzina zegarowa - spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe 10 osób niepełnosprawnych, nieaktywnych zawodowo - spotkania indywidualne 10 osób x 1 godzina zegarowa x 2 spotkania - spotkanie grupowe 1 spotkanie x 3 godziny zegarowe Łączna liczba godzin: 59..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs profesjonalnego handlowca z obsługą kasy fiskalnej, terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu profesjonalnego handlowca wraz z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego wraz z praktyczną znajomością języka niemieckiego. Zajęcia przeprowadzone zostaną dla 5 uczestników projektu i będą obejmować: - 120 h lekcyjnych kursu profesjonalnego handlowca wraz z obsługą kasy fiskalnej i terminala płatniczego, - 45 h kursu języka niemieckiego o tematyce handlu i obsługi klienta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu opiekuna osób starszych z praktyczną znajomością języka niemieckiego dla 3 uczestników projektu, który będzie obejmować: - 120 h lekcyjnych kursu opiekuna osób starszych, - 45 h kursu języka niemieckiego obejmującego w szczególności słownictwo odpowiednie do tematu szkolenia zawodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs małej gastronomii z praktyczną znajomością języka niemieckiego przeprowadzony zostanie dla 6 uczestników projektu i będzie obejmować: - 120 h lekcyjnych kursu małej gastronomii, - 45 h kursu języka niemieckiego obejmującego w szczególności słownictwo odpowiednie do tematu szkolenia zawodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa szkoleniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa obejmująca następujące moduły: 1) Spotkania indywidualne i grupowe z psychologiem, 2) trening kompetencji i umiejętności społecznych, 3) warsztaty z komunikacji, 4) warsztaty z autoprezentacji, 5) spotkanie o tematyce zdrowego i higienicznego stylu życia, 6) przeprowadzenie badań sanitarno-epidemiologicznych do tzw. książeczki zdrowia, 7) organizacja spotkania kończącego cykl szkoleń, warsztatów i kursów. Szczegółowy opis każdego z modułów stanowi załącznik nr 1f do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 14 - dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wraz z kursem rękodzieła użytkowego dla 10 osób niepełnosprawnych i 3 opiekunów. Wyjazd obejmuje przeprowadzenie kursu rękodzieła użytkowego - 60 h lekcyjnych szkolenia oraz warsztaty integracyjne (trening kompetencji i umiejętności społecznych) - 22 h lekcyjne. W ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: transport uczestników ze Świnoujścia do miejsca odbywania wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego i z powrotem, - zakwaterowanie wszystkich uczestników w komfortowych pokojach jedno, dwu lub trzyosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażonych w telewizor, wodę mineralną (0,5 litra na osobę dziennie), - pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w stołówce położonej na terenie ośrodka, a w dniu powrotu prowiant w związku z podróżą, - dostęp do napojów zimnych i ciepłych oraz przekąsek (ciastka, kanapki, itp.) podczas zajęć szkoleniowych, - salę szkoleniową położoną na terenie ośrodka w którym zakwaterowani zostaną uczestnicy, - co najmniej jedną wycieczkę poza miejsce pobytu, wieczorek zapoznawczy przy muzyce, grill lub ognisko oraz innego typu atrakcję miejscową wraz z poczęstunkiem odpowiednim do tego typu imprez, - dostęp do bezpłatnej bazy wypoczynkowo - rekreacyjnej wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego, - zorganizowanie czasu wolnego dla uczestników projektu, - opłacenie taksy klimatycznej za wszystkich uczestników jeśli będzie występowała, - ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna obejmujące dojazd uczestników projektu i opiekunów z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego oraz dojazd z miejsca odbywania się wyjazdu do miejsca zamieszkania uczestników projektu, całodobowy 14 dniowy pobyt na wyjeździe szkoleniowym, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę, - opiekuna grupy, który odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację wyjazdu, będzie do dyspozycji uczestników, przygotuje dokumentację opisową i w postaci zdjęć oraz przeprowadzi ankiety ewaluacyjne na koniec wyjazdu, - zakwaterowanie w pokoju dwuosobowym - 2 noclegi i całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) dla 2 osób - delegacji z MOPR w Świnoujściu - podczas trwania wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego - dokładny termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą, W ramach prowadzonych kursów podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego wykonawca zapewni: - materiały szkoleniowe, - obsługę techniczną szkolenia, - wykwalifikowaną kadrę, - wydanie zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu, w tym zaświadczeń zgodnych z rozporządzeniem MEN z dnia 3.02.2006 r. (Dz. U. Nr 31 poz. 216). Po zakończeniu wyjazdu szkoleniowego, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć sprawozdanie opisowe z wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego. Sprawozdanie powinno zawierać szczegółowe informację o przeprowadzonych kursach - terminy, temat szkolenia, itd., organizacji czasu wolnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ruchowe rekreacyjno-usprawniające przeprowadzone zostaną dla 10 osób niepełnosprawnych. Obejmują zorganizowanie 16 spotkań po 1 godzinę zegarową zajęć ruchowych - dwie różne formy, np. : - zajęcia na basenie - aerobic + pływanie, - ćwiczenia aerobowe usprawniające motorykę, koordynację ruchową, - ćwiczenia z elementami tańca, - ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu np. step, rowerki stacjonarne. Wszystkie zajęcia muszą odbywać się wewnątrz zaproponowanych przez Wykonawcę obiektów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.