Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Otwock: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 205126 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Bolesława Prusa 1/3, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794671, fax 022 7794671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Otwocku z siedzibą przy ul. B. Prusa 1/3, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu rehabilitacyjnego. 2.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa poniższego sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Zestaw laserowy ze skanerem o mocy 1000 mW szt 1 2.Aparat do krioterapii z zimnym powietrzem szt 1 3.Zestaw do terapii uciskowej z mankietami szt 1 4.Ergometr poziomy szt 1 5.Ergometr wioślarz szt 1 6.Stół rehabilitacyjny (I) szt 1 7.Stół rehabilitacyjny (II) szt 2 8.Urządzenie do ćwiczeń z wykorzystaniem oporu elastycznego szt 2 9.Fotel do ćwiczeń oporowych szt 1 10.Urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych kończyny dolnej szt 2 Urządzenia muszą spełniać parametry graniczne określone w załączniku do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły -spełnia nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 oraz art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mswia.civ.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 05-400 OTWOCK, ul. BOLESŁAWA PRUSA 1/3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:30, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL SPECJALISTYCZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI 05-400 OTWOCK, ul. BOLESŁAWA PRUSA 1/3 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw laserowy ze skanerem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do krioterapii z zimnym powietrzem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do terapii uciskowej z mankietami.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: doatawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ergometr poziomy ergometr wioślarz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół rehabilitacyjny (I) stół rehabilitacyjny (II).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do ćwiczeń z wykorzystaniem oporu elastycznego fotel do ćwiczeń oporowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie elektryczne do ćwiczeń biernych kończyny dolnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2024 r. do 31.03.2025 r.
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Modernizacja pomieszczeń świetlicy należących do OSP w Otwocku - Wólce Mlądzkiej stanowiących lokalne centrum integracyjno-kulturalne.
- Najem analizatorów wraz z dostawą odczynników umożliwiających wykonanie oznaczeń glukozy przy pomocy pasków testowych z krwi pełnej w miejscu opieki nad pacjentem wraz z systemem nadzoru.
- Dostawa miedzi beztlenowej do budowy struktury przyspieszającej wyrzutni elektronów oraz metali do budowy drzwi osłonowych ciężkich
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie fizycznej Sądu Rejonowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Dostawa noża ultradźwiękowego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Zakup urządzeń medycznych przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. - etap II"
- Zakup i dostawa probówek do pomiaru czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą aparatów
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.