Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Poznań: Dostawa bielizny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 20514 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, fax 061 8691695.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 Lp Nazwa towaru Jm Ilość 1 obłożenie do kraniotomii wykonane z trójwarstwowego chłonnego i mocnego laminatu nieprzemakalnego o wymiarze min 240x320 cm posiadające otwór min 19x25cm wypełniony folią chirurgiczną, jak też wyposażone dodatkowo w długi worek do odprowadzania płynów, dodatkowo dwie serwety wykonane z laminatu nieprzemakalnego o wymiarze 50x50cm wykończone taśmami lepnymi, służące do zabezpieczenia headrestu, oraz obłożenie Mayo. Obłożenie owinięte w serwetę wykonaną z laminatu nieprzemakalnego o wymiarze 150x200cm służące jako przykrycie stolika szt 30 2 zestaw operacyjny do angiografii udowej/ skład minimalny/:1.obłożenie do angiografii udowej o wymiarze min.210x280cm, obłożenie powinno zawierać dwa otwory otoczone taśmą lepną oraz mocowanie do drenów 9x12,5cm. 2.owinięcie zestawu z nieprzemakalnego laminatu o wymiarze min. 150x180cm stanowiące po rozpakowaniu zestawu czyste przykrycie stolika szt 260 3 sterylna serweta samoprzylepna wykonana z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o dłuższym brzegu wykończonym taśmą lepną, wymiar 75x90, chłonna warstwa zewnętrzna szt 500 4 taśma włókninowa sterylna samoprzylepna o wym. min.10x50cm do mocowania kabli, przewodów na powierzchni serwet i obłożeń operacyjnych szt 200 5 serweta sterylna o wymiarze 75x90cm wykonana z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego z taśma lepną wokół otworu chłonna warstwa zewnętrzna, możliwość dostosowania otworu szt 1200 6 serweta sterylna z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego 75x90, chłonna warstwa zewnętrzna szt 300 7 sterylna serweta o wymiarze 45x75 wykonana z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o dłuższym brzegu wykończonym taśmą lepną, chłonna warstwa zewnętrzna szt 300 8 sterylna serweta o wymiarze 45x75 z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego, chłonna warstwa zewnętrzna szt 300 9 sterylna serweta z dwuwarstwowego laminatu nieprzemakalnego o wymiarze 200x150cm, chłonna warstwa zewnętrzna szt 300 10 sterylna serweta z dwuwarstwowego laminatu ni eprzemakalnego o wymiarze 100x150cm, chłonna warstwa zewnętrzna szt 300
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp) W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę dokumentów i certyfikatów rejestracyjnych dla poszczególnych wyrobów: W klasie I oraz IIa deklarację zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych bądź świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty, Są to dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP wyroby medyczne zgodnie z komunikatem Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w sprawie rejestracji wyrobów medycznych. Zamawiający wymaga złożenia katalogów i dokumentów technicznych lub opisów producenta potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej pozycji w pakiecie. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączyć próbki w minimalnych opakowaniach handlowych (w opakowaniach producenta). W przypadku wyrobów sterylnych muszą być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej. Parametry krytyczne oraz wymagania dotyczące obłożeń operacyjnych, serwet, fartuchów jednorazowych muszą być zgodne z normą PN-EN 13795 oraz ustawą o wyrobach medycznych z dnia 29.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać następującym wymogom: musi być w opakowaniu, które umożliwi łatwe, bezpieczne otwarcie przy zachowaniu pełnej sterylności zawartego asortymentu, wymagane jest, aby na opakowaniu jednostkowym widniało czytelne potwierdzenie sterylności w postaci znaku, wskaźnika oraz adnotacja o terminie przydatności do użycia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny UM Poznań Bud. O pak 5a.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Szpitala bud. C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.