To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-30
Krokowa: Świadczenie usług doradztwa zawodowego (personalnego), tj. przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach Grupy Kontraktów Socjalnych i Programu Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 205183 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170317 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, woj. pomorskie, tel. 58 675 41 29, faks 58 675 41 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradztwa zawodowego (personalnego), tj. przeprowadzenie kursów i szkoleń w ramach Grupy Kontraktów Socjalnych i Programu Aktywności Lokalnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja oraz przeprowadzenie kursów, szkoleń i konsultacji na rzecz Beneficjentów Ostatecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krokowej, w ramach GRUPY KONTRAKTÓW SOCJALNYCH (20 osób) i PROGRAMU AKTYWNOŚCI LOKALNEJ (również 20 osób), obejmujących: zadanie 1. Trening rozwoju osobistego - po 30 godzin zajęć w dwóch grupach: 19 i 21 osób, dwa odrębne terminy, zadanie 2. Fryzjerstwo, kosmetyka, wizaż - 12 osób , 80 godzin zajęć, zadanie 3. Obsługa kasy fiskalnej z minimum sanitarnym - 16 osób , 25 godzin, zadanie 4. Mała gastronomia z praktyką i badaniami profilaktycznymi - 9 osób , 30 godzin zajęć teoretycznych oraz 40 godzin zajęć praktycznych, zadanie 5. Profesjonalny sprzedawca - 8 osób, 25 godzin zajęć, zadanie 6. Edukacja finansowa - po 10 godzin zajęć w dwóch grupach: 19 i 21 osób, dwa odrębne terminy, zadanie 7. Kurs komputerowy: - podstawowy - 4 osoby, 40 godzin zajęć, - rozszerzony - 10 osób, 40 godzin zajęć, zadanie 8. Warsztaty psychologiczne - 20 osób, 30 godzin zajęć, zadanie 9. Spotkanie szkoleniowo-integracyjne na temat profilaktyki zdrowia i uzależnień - 40 osób (obie grupy), 5 godzin zajęć, zadanie 10. Konsultacje z psychologiem i pracownikiem socjalnym realizowane w cyklu spotkań indywidualnych z uczestnikami szkoleń (40 osób), łącznie 40 godzin konsultacji z psychologiem i 35 godzin konsultacji z pracownikiem socjalnym. W trakcie kursów i szkoleń wykonawca zapewnia uczestnikom (nie dotyczy zadania nr 10): - serwis kawowy - kawa, herbata, napoje i słodki poczęstunek, - obiad - minimum drugie danie oraz napoje).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.52.20.00 - Seminaria szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Podejmuję nowe wyzwania - idę do pracy, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMPETITUM Małgorzata Sypniewska, ul. Kołłątaja 26A, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8950,00
Oferta z najniższą ceną: 8950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18952,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR "SUPRA" IWONA ŻBIKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SZKOLENIA I PROMOCJI KADR "SUPRA" IWONA ŻBIKOWSKA
- Agencja Szkolenia i Promocji Kadr SUPRA Iwona Żbikowska, ul. Staromiejska 42, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10638,00
Oferta z najniższą ceną: 10638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17880,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Rachwał EDUKATOR, ul. okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Maria Rachwał EDUKATOR, ul. Okrzei 18/1, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9790,00
Oferta z najniższą ceną: 9790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADVISE & WIN POLSKA Ignacy Chyla
jakie przetargi wygrała firma
ADVISE & WIN POLSKA Ignacy Chyla
- Advise & Win Polska Ignacy Chyla, ul. Sobieskiego 221, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3063,00
Oferta z najniższą ceną: 3063,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKADEMIA EUROPA, Al. Zwycięstwa 36-108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2950,00
Oferta z najniższą ceną: 2950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8027,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADVISE & WIN POLSKA Ignacy Chyla
jakie przetargi wygrała firma
ADVISE & WIN POLSKA Ignacy Chyla
- Advise & Win Polska Ignacy Chyla, ul. Sobieskiego 221, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7436,00
Oferta z najniższą ceną: 7436,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKADEMIA EUROPA, Al. Zwycięstwa 36-108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3800,00
Oferta z najniższą ceną: 3800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9476,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKADEMIA EUROPA, Al. Zwycięstwa 36-108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 890,00
Oferta z najniższą ceną: 890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4359,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKADEMIA EUROPA, Al. Zwycięstwa 36-108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KROKOWA
więcej: przetargi KROKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
więcej: Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.