Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Biała Podlaska: Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej w celu dostosowania do wymogów rozporządzenia Ministra Zdrowia, sprawa znak: ZZP.3522/1/10
Numer ogłoszenia: 20523 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, faks 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej w celu dostosowania do wymogów rozporządzenia Ministra Zdrowia, sprawa znak: ZZP.3522/1/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej w celu dostosowania do wymogów rozporządzenia Ministra Zdrowia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 238.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną obejmującą co najmniej jeden z niżej wymienionych zakresów: remont, budowa, przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynków, o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują uprawnionymi osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie robót budowlanych, robót elektrycznych, robót sanitarnych (wod.-kan., c.o., instalacji wentylacji, gazu); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. V siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty i oświadczenia w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 2. Wykaz robót budowlanych (min. 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia (rozdz. II pkt.1 ppkt. 2 siwz), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy (robót) w zakresie robót budowlanych, robót elektrycznych, robót sanitarnych (wod.-kan., c.o., instalacji wentylacji, gazu) wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez te osoby w/w uprawnień zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo Budowlane oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami przez wykonawcę. 4. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu przedmiotowego zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdz. II pkt 1 siwz polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VBsiwz. B. Dokumenty i oświadczenia w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Oświadczenie Wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5-6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. C. Dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane roboty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z kosztorysami ofertowymi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 1260zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 1300zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 083/3420297.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Okopowa 3, pok. 105, 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Priorytet XII: Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Działenie 12.1: Rozwój systemu ratownictwa medycznego 1. Okres gwarancji jakości (rękojmi) na wykładziny bezspoinowe nie może by krótszy niż 60 miesięcy, na pozostałe roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia - nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 2. Zapłata za roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia nastąpi w n/w sposób: 1) faktura za wykonanie obszaru terapii natychmiastowej, obszaru laboratoryjno-diagnostycznego i punktu dekontaminacji wystawiona zostanie po wykonaniu tych części robót w oparciu o kosztorys powykonawczy, sporządzony na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót i cen przyjętych w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez inspektora nadzoru i zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz w oparciu o protokół odbioru częściowego. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 2) faktura za wykonanie obszaru konsultacyjnego, obszaru obserwacji, obszaru resuscytacyjno - zabiegowego i obszaru wstępnej intensywnej terapii wystawiona zostanie po wykonaniu tych części robót w oparciu o kosztorys powykonawczy, sporządzony na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót i cen przyjętych w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez inspektora nadzoru i zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz w oparciu o protokół odbioru częściowego. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 3) faktura za wykonanie obszaru segregacji medycznej i obszaru zaplecza administracyjno - gospodarczego wystawiona zostanie po wykonaniu tych części robót w oparciu o kosztorys powykonawczy, sporządzony na podstawie obmiaru faktycznie wykonanych robót i cen przyjętych w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez inspektora nadzoru i zaakceptowany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz w oparciu o protokół odbioru końcowego. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z warunkami umowy w terminach: 1) obszar terapii natychmiastowej - zabiegowy (obejmujący pomieszczenia nr 09, 10, 11 i 12), obszar laboratoryjno-diagnostyczny (obejmujący pomieszczenia nr 04B, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 i 23), punkt dekontaminacji (obejmujący pomieszczenia nr 02 i 39) - 77 dni od daty zawarcia umowy, 2) obszar konsultacyjny (obejmujący pomieszczenia nr 05, 06, 07 i 08), obszar obserwacji (obejmujący pomieszczenia nr 28, 31, 32, 33, 34 i 35), obszar resuscytacyjno - zabiegowy (obejmujący pomieszczenia nr 20, 21 i 22), obszar wstępnej intensywnej terapii (obejmujący pomieszczenia nr 25 i 26) - 90 dni licząc od 85 dnia od daty zawarcia umowy, 3) obszar segregacji medycznej (obejmujący pomieszczenia 01 z przeds., 03 i 37), obszar zaplecza administracyjno-gospodarczego (obejmujący pomieszczenia nr 36, 39, 40, 41,42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 i 50) - 55 dni licząc od 184-go dnia od daty zawarcia umowy. (Uwaga: numery pomieszczeń wg. oznaczenia w projekcie budowlanym.).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej"
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska.
- Zakup i dostawa paliw płynnych oraz dodatku ADBLUE do pojazdów i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej". Przetarg II
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.