To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Sanok: Zakup i wykonanie druków medycznych, biurowych, ksiąg medycznych i innych
Numer ogłoszenia: 205254 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 180091 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 800-lecia 26, Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wykonanie druków medycznych, biurowych, ksiąg medycznych i innych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Postępowanie prowadzone jest w trybie: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej wartości zamówienia mniejszej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) 2) Postępowanie prowadzone jest zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity DZ.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655) zwaną dalej Ustawą Pzplub Pzp. 3) Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego - art.10 ust.1 i 39-46 Prawa zamówień publicznych. 4) Postępowanie niniejsze prowadzone jest przez komisję przetargową powołaną do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11650.94 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie druków medycznych, biurowych innych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
jakie przetargi wygrała firma
"IMPACT" S.C. DARIUSZ NOWAK, MAŁGORZATA NOWAK
- IMPACT s.c. Daruisz Nowak Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 21, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1502.24
- Oferta z najniższą ceną: 1502.24 oferta z najwyższą ceną: 9708
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie ksiąg medycznych i innych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remi - B Krzysztof Boiński i Adam Krokowski Sp. j., ul. strażacka 35, 43-382 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4836
- Oferta z najniższą ceną: 4836 oferta z najwyższą ceną: 9830
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup druków biurowych gotowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Remi - B Krzyszrtof Boiński i adam Krokowski Sp.j., ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1672.70
- Oferta z najniższą ceną: 1672.70 oferta z najwyższą ceną: 2003.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup druków medycznych gotowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPACT s.c. Dariusz Nowak Małgorzata Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Musłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3640
- Oferta z najniższą ceną: 3640 oferta z najwyższą ceną: 7048.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niebieszczany na terenie gminy Sanok
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa artykułów sypkich, słoików, makaronów dla SPZOZ Sanok
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa druków na wykonywanie uprawnień na krajowy transport drogowy dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.