To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Rzeszów: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 36 Beneficjentów Projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 205266 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131834 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 36 Beneficjentów Projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie usługi szkoleniowej z zakresu szkoleń zawodowych według potrzeb dla 36 Beneficjentów Projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu z dnia 30.11.2012 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części. Część nr 1 - moduł szkoleń biurowych. Część nr 2 - moduł szkoleń manualnych. Cześć nr 3 - moduł szkoleń żywieniowych. Część nr 4 - moduł szkoleń technicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 1a do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu AKTYWNOŚĆ-AKCEPTACJA-SAMOREALIZACJA, o numerze identyfikacyjnym KSI: WND-POKL.06.01.01-18-036/12-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich ....
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - moduł szkoleń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spółka Jawna, ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23970,40
Oferta z najniższą ceną: 19615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42092,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - moduł szkoleń manualnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spółka Jawna, Ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3429,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Cześć nr 3 - moduł szkoleń żywieniowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
- EDU-IT Augustyn, Niedbała, Pieprzycki Spółka Jawna, Ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8057,70
Oferta z najniższą ceną: 8057,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14049,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4 - moduł szkoleń technicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Damian Mazur prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: APTEKA WITAMINKA DM SYSTEM, Ul. Stanisława Jabłońskiego 3, 35-068 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40975,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20900,00
Oferta z najniższą ceną: 20900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40474,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej publicznej nr 984 Lisia Góra - Radomyśl Wielki - Mielec, polegająca na budowie chodnika w km 32+537,40 - 33+004,10 w m. Piątkowiec
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji "Rodzic na zastępstwo. Miłość na zawsze" wraz z Galą Rodzicielstwa Zastępczego
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dotyczącego tematyki Trudnego klienta i asertywności wraz z zakupem usługi trenerskiej, hotelarskiej, restauracyjnej oraz transportowej.
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wizyt edukacyjnych dotyczących obsługi programu MS Excel w ramach KPO
- usługa hotelowa, w tym zakwaterowanie, wyżywienie, wynajem sali konferencyjnej dla 200 osób, w związku z organizacją XXVI Zjazdu Hydrobiologów Polskich w Międzyzdrojach
- Aktywny Senior +
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.