Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Warszawa: wywóz nieczystości stałych selekcjonowanych i nie selekcjonowanych, wywóz nieczystości płynnych z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia.
Numer ogłoszenia: 205267 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, fax 695-28-62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Prezydenta.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych selekcjonowanych i nie selekcjonowanych, wywóz nieczystości płynnych z obiektów należących do Kancelarii Prezydenta RP zgodnie ze szczegółowym opisem podanym w załączniku nr 2 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie jest podzielone na następujące części: Część I - Wywóz nieczystości z obiektów położonych na terenie Warszawy Część A - Wywóz nieczystości z obiektów Kancelarii Prezydenta RP położonych przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50 (Pałac Prezydencki) i ul. Karowej 10 (Biuro Bezpieczeństwa Narodowego) Część B - Wywóz nieczystości z obiektu Kancelarii Prezydenta RP położonego przy ul. Wiejskiej 10 Część C - Wywóz nieczystości z obiektu Kancelarii Prezydenta RP położonego przy ul. Augustówka 4/6 (Archiwum Prezydenta RP, Baza Transportowa, Budynek mieszkalny) Część D - Wywóz nieczystości z obiektów Kancelarii Prezydenta RP położonych przy ul. Belwederskiej 56 (Rezydencja Belweder) i ul. Flory 2 (Hotel Belweder) Część E - Wywóz nieczystości z obiektu Kancelarii Prezydenta RP położonego przy ul. Saneczkowej (Rezydencja Klarysew). Część II - Wywóz nieczystości z obiektu położonego w Juracie-Helu. Część III - Wywóz nieczystości z obiektu położonego w Lucieniu. Część IV - Wywóz nieczystości z obiektu położonego w Ciechocinku. Część V - Wywóz nieczystości z obiektu położonego w Wiśle. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum: dla części I A - 50.000 zł brutto; B - 40.000 zł brutto; C - 30.000 zł brutto; D - 50.000 zł brutto; E - 10.000 zł brutto; dla części II 10.000 zł brutto; dla części III 8.000 zł brutto; dla części IV 5.000 zł brutto; dla części V 10.000 zł brutto; oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości co najmniej: dla części I A - 50.000 zł brutto; B - 50.000 zł brutto; C - 30.000 zł brutto; D - 50.000 zł brutto; E - 10.000 zł brutto; dla części II 10.000 zł brutto; dla części III 8.000 zł brutto; dla części IV 5.000 zł brutto; dla części V 10.000 zł brutto; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.). 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o wartości co najmniej (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.3.): Wykonawca składający polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kilka części postępowania, zobowiązany jest złożyć polisę na każdą część z osobna lub jedną, ale o łącznej wartości nie mniejszej niż wymagana dla tych części. dla części I A - 50.000 zł brutto; B - 50.000 zł brutto; C - 30.000 zł brutto; D - 50.000 zł brutto; E - 10.000 zł brutto; dla części II 10.000 zł brutto; dla części III 8.000 zł brutto; dla części IV 5.000 zł brutto; dla części V 10.000 zł brutto; 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.2); dla części I A - 50.000 zł brutto; B - 40.000 zł brutto; C - 30.000 zł brutto; D - 50.000 zł brutto; E - 10.000 zł brutto; dla części II 10.000 zł brutto; dla części III 8.000 zł brutto; dla części IV 5.000 zł brutto; dla części V 10.000 zł brutto; Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (załącznik nr 4)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Knacelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Kancelaria Główna - wejście D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Wywóz nieczystości z obiektów Kancelarii Prezydenta RP położonych przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50 (Pałac Prezydencki) i ul. Karowej 10 (Biuro Bezpieczeństwa Narodowego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Wywóz nieczystości z obiektów Kancelarii Prezydenta RP położonych przy ul. Krakowskie Przedmieście 48/50 (Pałac Prezydencki) i ul. Karowej 10 (Biuro Bezpieczeństwa Narodowego).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Wywóz nieczystości z obiektu Kancelarii Prezydenta RP położonego przy ul. Wiejskiej 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - Wywóz nieczystości z obiektu Kancelarii Prezydenta RP położonego przy ul. Wiejskiej 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.