To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Radom: Komputery
Numer ogłoszenia: 205277 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 141977 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komputery.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz skanera wielkoformatowego kolorowego dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Radomiu. Zamówienie podzielone jest na osiem części. 1.3.1. Część I zamówienia 1.3.1.1. Dostawa komputerów stacjonarnych z monitorami i oprogramowaniem w ilości 100 sztuk 1.3.1.2. Dostawa komputerów stacjonarnych z monitorami i oprogramowaniem w ilości 5 sztuk 1.3.1.3. Dostawa monitorów LCD 19 w ilości 14 sztuk 1.3.2. Część II zamówienia 1.3.2.1 Dostawa notebooka z torbą w ilości 12 sztuk 1.3.3. Część III zamówienia 1.3.3.1. Dostawa serwera HP ML 370 G5 lub równoważny z monitorem w ilości 1 sztuki, w celu rozbudowy istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowi głównej (serwer zastępczy) 1.3.4. Część IV zamówienia 1.3.4.1. Dostawa drukarki laserowej mono A4 w ilości 53 sztuk 1.3.4.2. Dostawa drukarki laserowej mono A4 w ilości 5 sztuk 1.3.4.3. Dostawa drukarki laserowej mono A4 w ilości 3 sztuk 1.3.4.4. Dostawa drukarki laserowej mono A4 w ilości 3 sztuk 1.3.4.5. Dostawa drukarki laserowej kolorowej A4 w ilości 1 sztuki 1.3.4.6. Dostawa drukarki laserowej mono A4 w ilości 7 sztuk 1.3.4.7. Dostawa skanera A4 w ilości 5 sztuk 1.3.4.8. Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego A4 w ilości 1 sztuki 1.3.4.9. Dostawa drukarki igłowej w ilości 1 sztuki 1.3.5. Część V zamówienia 1.3.5.1. Dostawa pamięci RAM w ilości 100 sztuk 1.3.5.2. Dostawa pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive) w ilości 60 sztuk 1.3.5.3. Dostawa zestawu bezprzewodowego Wi-Fi w ilości 1 sztuki (Router + bezprzewodowa karata sieciowa USB) 1.3.5.4. Dostawa projektora multimedialnego wraz z ekranem projekcyjnym w ilości 1 sztuki 1.3.5.5. Dostawa dysku zewnętrznego 2,5 USB 2.0 (zgodny z USB 1.1) o pojemności minimalnej 200 GB, zasilanego poprzez port USB w ilości 2 sztuk 1.3.5.6. Dostawa switch w ilości 1 sztuki 1.3.5.7. Dostawa switch w ilości 1 sztuki 1.3.5.8. Dostawa switch w ilości 30 sztuk 1.3.5.9. Dostawa dysku zewnętrznego 3.5 w ilości 3 sztuk 1.3.5.10. Dostawa kabla linki UTP kat. 5e w ilości 305 m 1.3.5.11. Dostawa kabla krosowego linka UTP kat. 5e 2xRJ45 o długości 1m w ilości 100 sztuk 1.3.6. Część VI zamówienia 1.3.6.1. Dostawa programu kosztorysowego Norma Pro z bazą cenową INTERCENBUD i aktualizacją roczną Buduj z Głową - rozbudowa o kolejne 2 stanowiska 1.3.7. Część VII zamówienia 1.3.7.1. Dostawa programu Adobe Photoshop CS3PL - licencja na 1 stanowisko 1.3.7.2. Dostawa programu Total Commander - licencja na 10 stanowisk 1.3.7.3. Dostawa programu Microsoft Works 9.0 PL BOX - licencja na 1 stanowisko. 1.3.8. Część VIII zamówienia 1.3.8.1. Dostawa wielkoformatowego skanera kolorowego w ilości 1 sztuka.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.16.00 - Procesory Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.16 - Mikroprocesory .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 377437.29 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TTI Sp. j., ul. Partyzantów 65a, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 222131.15
- Oferta z najniższą ceną: 222131.15 oferta z najwyższą ceną: 287401.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMP DATA Sp. z o. o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35880.00
- Oferta z najniższą ceną: 35880.00 oferta z najwyższą ceną: 35880.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GLOBAL TECHNOLOGY Sp. z o. o. ul. Jagiellońska 58/133a 03-468 Warszawa Filia Elbląg, al. Grunwaldzka 135, 82-300 Elbląg, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25118.00
- Oferta z najniższą ceną: 25118.00 oferta z najwyższą ceną: 25118.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMP DATA Sp.z o. o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 68272.40
- Oferta z najniższą ceną: 68272.40 oferta z najwyższą ceną: 68272.40
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Comp Data Sp. z o. o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18167.06
- Oferta z najniższą ceną: 18167.06 oferta z najwyższą ceną: 18468.70
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARRIS Computer Tomasz Stolarek, ul. Polna 21, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5178.68
- Oferta z najniższą ceną: 5178.68 oferta z najwyższą ceną: 5178.68
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII zamówienia
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARRIS Computer Tomasz Stolarek, ul. Polna 21, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2690.00
- Oferta z najniższą ceną: 2690.00 oferta z najwyższą ceną: 3650.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Cyberbezpieczny samorząd.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.