eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/ksero/skaner/fax) przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z. o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Wrocław: Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/ksero/skaner/fax) przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z. o.o.
Numer ogłoszenia: 205304 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem 3 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka/ksero/skaner/fax) przez spółkę Wrocławskie Inwestycje Sp. z. o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem 3 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka,ksero,skaner,fax), Urządzenia będą udostępnione w budynku przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, V piętro, we Wrocławiu. tj w siedzibie Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o. 1 Wszystkie urządzenia muszą posiadać na wyposażeniu lub posiadać funkcjonalność: 1.1.Wydruku kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie z szybkością 35str.-min w czerni i kolorze 1.2.Kserowania kolorowego i czarnobiałego do formatu A3 włącznie z szybkością 35str.-min w czerni i kolorze 1.3. Skanowania dokumentów minimum do formatu A3 w kolorze, 1.4.Pełny duplex (automatyczna kopia-wydruk dwustronny), 1.5.Podajnika automatycznego oryginałów z możliwością automatycznego skanowania-kopiowania wielu dokumentów do formatu A3 włącznie, 1.6. Wykonania kopii i skanowania zarówno z wykorzystaniem podajnika jak i bezpośrednio z szyby 1.7.Skanowania sieciowego z wykorzystaniem FTP, mail, zasób sieciowy do formatów PDF, TIFF, PDF skompresowany z rozdzielczością przynajmniej 300dpi, 1.8.Dwie tace o pojemności do 500 arkuszy z możliwością definiowania formatu A3 lub A4, 1.9.Ręczny-boczny podajnik obsługujący standardowe formaty kopert z kartkami A4 włącznie, 1.10.Wydruku poufnego-zabezpiecznego tak aby użytkownik wysyłający wydruk z komputera mógł go odebrać z urządzenia za pomocą jedynie sobie znanego identyfikatora, 1.11. Logowania za pomocą unikatowego identyfikatora każdego z użytkowników, tak aby niemożliwe było wykonanie jakiejkolwiek czynności z panelu maszyny bez zalogowania, 1.12.Utworzenia do 120 unikatowych kont użytkowników, 1.13.Utworzenia list adresowych użytkowników do 120 wpisów, 1.14.Ustalenia liczby wykonanych kopii-wydruków przez poszczególnych użytkowników-loginy, 1.15.W pełni polsko-języczny panel do obsługi urządzenia, 1.16. Zarządzania przez stronę WWW lub inne dostarczone oprogramowanie dostępne dla systemów Windows XP-2000-2003-7, 1.17.Pełnej konfiguracji i możliwości wykorzystania wszelkich funkcjonalności i konfiguracji w środowisku Windows XP-2000-2003-7, 2 Przynajmniej 2 z dzierżawionych urządzeń muszą: 2.1.Posiadać możliwość wysyłania i odbierania faksów, drukowania potwierdzeń i rejestru połączeń oraz posiadać dodatkowy pojemnik dużej pojemności na kartki A4 2.2.Wszystkie oferowane urządzenia muszą być identyczne co do modelu, wersji, oprogramowania i panelu użytkownika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został w Części II i III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euroimpex S.A., ul. Mydlana 3b, 51-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65378,53

  • Oferta z najniższą ceną: 65378,53 / Oferta z najwyższą ceną: 84031,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.