Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Luboń: ZAGOSPODAROWANIE TERENU W REJONIE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ
Numer ogłoszenia: 205319 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Luboń , pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, fax. 061 81-30-097.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.lubon.pl; www.bip.lubon.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU W REJONIE HALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu w rejonie hali widowiskowo-sportowej w Luboniu, w tym m. innymi: A. Odwodnienie terenu, kolektor z rur PVC o śr. 250 mm ca 86,3 mb, B. Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej: ca 3490 m2. C. Do 10.12.2008r. wykonać drogę pożarową z jedną bramą wjazdową, wjazdem na posesję od strony ulicy Kołłątaja oraz chodniki z częścią miejsc postojowych i parkingów - łączna powierzchnia nawierzchni, do wykonania w roku 2008 to co najmniej 2000 m2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa pkt II.1.3 w ogłoszeniu o zamówieniu, Projekt Budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1).posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2).wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy lub przebudowy nawierzchni dróg, parkingów, chodników o łącznej powierzchni minimum 2000 m2 z betonowej kostki brukowej lub z asfaltu a wartość (netto) zrealizowanego zadania była nie mniejsza niż 500 000,00 PLN; - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej od trzech lat, ważne w dniu składania ofert, uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg /kierownik budowy/ oraz o specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych /kierownik robót kanalizacyjnych/; 3).posiadają środki finansowe lub dysponują kredytem w rachunku podstawowym bądź posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 PLN oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN; 4).nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych/. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia<, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A).oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym); B).wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ); C).aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); D).polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. E).informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w PLN;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. 103..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 08:55, miejsce: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, pok. Kancelaria w holu..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
- .Przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowej, wody zimnej, ciepłej oraz hydrantowej z remontem 2 łazienek w Zespole Szkół im. Kryptologów Poznańskich w Luboniu''
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ
- Modernizacja Boiska Asfaltowego w Szkole Podstawowej nr 4 im. prof. Adama Wodziczki w Luboniu
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- Remont mostu przez rzekę Złota Krzywula w km 617+409 drogi krajowej Nr 2 w m. Rogoźniczka
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102829L w miejscowości Lasocin i Rososz od km 0+007,05 do km 1+919,70"
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Busówno-Kolonia i Wierzbica-Osiedle
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.