eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieprawBudowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i przepompowniami P-1, P-6 we wsi Siepraw - Kawęciny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Siepraw: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i przepompowniami P-1, P-6 we wsi Siepraw - Kawęciny
Numer ogłoszenia: 205323 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, fax 012 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i przepompowniami P-1, P-6 we wsi Siepraw - Kawęciny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i przepompowniami P-1, P-6 we wsi Siepraw - Kawęciny tj;częćś robót budowlanych objętych prawomocnym pozwoleniem na budowę Starosty Myslenickiego Zn.ABVIII,7351/30/2006 Nr decyzji 145/2006 z dnia 17 marca 2006r z w obszarze następujacych działek wymienionych w pozwoleniu na budowę;1572/17, 1572/15, 1572/22, 1572/27, 1572/21, 1572/12, 1572/3, 1572/25, 1700, 1699/1, 1701/2, 1562/6, 1572/8, 1572/9, 1697/2, 1566, 2624/2, 2624/1, 1565/1, 1116/1, 1563/7, 1563/10, 1572/24, 1572/20, 1701/1, 1699/2, 1563/11, / dot Kolektora IV/; Prace stanowiące przedmiot zamówienia obejmują wykonanie; -kanału głównego o długości 941,30m - ø 200 z rur PCV litych, jednorodnych, -kanału głównego o długości 106,30m - ø 160 mm z rur PCV litych jednorodnych, -przyłączy do budynków dł 35 m z rur ø 160 mm z rur PCV litych, jednorodnych, -budowa pompowni P1 i P6 wraz z zasilaniem pompowni P1 i P6, -rurociągu tłocznego ø 90 mm PE długości 544,5 m do pompowni P1 -Rurociągu tłocznego ø110 mm,17,5 m do pompowni P6 Szczegółowy zakres prac dotyczący budowy kanalizacji Siepraw - Kawęciny stanowi; 1)Dokumentacja techniczna z częścią rysunkową zawierającą profile i sytuacje - stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ z tym zastrzeżeniem, że opis techniczny jest opracowany dla zadania wykraczającego poza przedmiar robót i należy do wykonania zadania stosować elementy opisu dotyczące kolektora IV/ 2)Przedmiar robót- stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ Wymagania dotyczące realizowanego zamówienia i uwzględnione w oferowanej cenie: -koszty robocizny, materiału i sprzętu, -koszty niezbędnych badań wynikających z norm, przepisów, wykonanych w celu kontroli jakości robót, -koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, -koszty obsługi geodezyjnej /wytyczenie i inwentaryzacja/, -organizacja ruchu i zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania umowy, -zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych. -naprawy zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na terenie budowy na swój koszt i swoim staraniem, odtworzenie terenu /trawa, nasadzenia, ogrodzenia/ itp. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia jego odbioru końcowego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (słownie; dziesięć tysięcy złotych). W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn.zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr KBS o/SIEPRAW nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony na - wadium. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i przepompowniami P-1, P-6 we wsi Siepraw - Kawęciny. Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Za termin wniesienia wadium przelewem w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach załączyć należy do oferty (oryginał). Wadium zostanie zwrócone, jeżeli; 1)upłynął termin związania z ofertą, 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczanie należytego wykonania tej umowy; 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielnie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto; Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy; 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana; 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne udziału w postępowaniu; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3)Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców : 1)Wykonawca musi dysponować : a).pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, b).osobą (osobami) wyznaczoną na kierownika budowy (robót) posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót objętych niniejszym zamówieniem i przynależną (przynależnymi) do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, c).maszynami, narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w SWIZ. 2)Wykonawca musi wykazać, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 3 roboty budowlane budowy kanalizacji wraz pompowniami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o wartości pojedynczego zamówienia nie mniej niż 1 000 000,00 zł. 3)Wykonawca udokumentuje wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN. 4)Wykonawca udokumentuje sumaryczny obrót w pracach budowlanych w latach 2005 i 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej kwocie 4 000 000 PLN. 5)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie ma obejmować zakres przedmiotu zamówienia, tj. wykonywanie robót budowlanych), na okres nie krótszy niż do upływu terminu związania z ofertą. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi w ofercie wskazać jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji robót będzie mogła nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 niniejszej specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4)Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca oraz wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 SIWZ 6)Uprawnienia, proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8)Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Dokumenty wymienione w punkcie 9.1. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania Wykonawcy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; a).do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji, wskazanie postępowania o udzielnie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo powinni podpisać wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, b).oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca ubiegający się wspólnie o zamówienie -tj dokumenty wymieniane w pkt 9.1. c).Ofertę składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców Wykonawca musi załączyć do oferty; a).Szczegółowy wykaz zakresu robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, b).uprawnienia posiadane przez wyznaczonych przez podwykonawcę pracowników i odpowiednie zaświadczenia, c).wzór umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcą. Wykonawca składa ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z kosztorysem ofertowym zgodnym z przedmiarem robót i dokumentami wymienionymi w niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siepraw Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw 1 pokoj nr 28 www.siepraw.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Siepraw Urząd Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw sala obrad nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.