eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 205341 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 74 zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 74.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 10 320,59 zł słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia zł 59/100 lub w rozbiciu na poszczególne zadania: 1. Pakiet 1 pozycja 1 6,00 38. Pakiet 7A poz2. 4,29 2. Pakiet 1 pozycja 2 375,90 39. Pakiet 7A poz.3 2,84 3. Pakiet 1 pozycja 3 1 790,00 40. Pakiet 8 600,00 4. Pakiet 1 pozycja 4 11,00 41. Pakiet 28B 108,00 5. Pakiet 1 pozycja 5 36,72 42. Pakiet 38D 56,00 6. Pakiet 1 pozycja 6 26,78 43. Pakiet 38E 5,00 7. Pakiet 1 pozycja 7 133,56 44. Pakiet 38J 90,00 8. Pakiet 1 pozycja 8 356,44 45. Pakiet 45C 20,00 9. Pakiet 1 pozycja 9 28,80 46. Pakiet 53 25,92 10. Pakiet 1 pozycja 10 28,80 47. Pakiet 53A 63,42 11. Pakiet 1 pozycja 11 0,82 48. Pakiet 67 200,00 12. Pakiet 1 pozycja 12 9,60 49. Pakiet 68 530,00 13. Pakiet 1 pozycja 13 186,00 50. Pakiet 70 344,00 14. Pakiet 1 pozycja 14 45,00 51. Pakiet 71 1 330,00 15. Pakiet 1 pozycja 15 23,60 52. Pakiet 74 poz. 1 3,40 16. Pakiet 2 pozycja 1 116,20 53. Pakiet 74 poz. 2 6,00 17. Pakiet 2 pozycja 2 60,00 54. Pakiet 74 poz. 3 6,00 18. Pakiet 2 pozycja 3 83,52 55. Pakiet 74 poz. 4 90,00 19. Pakiet 2 pozycja 4 79,20 56. Pakiet 74 poz. 5 0,38 20. Pakiet 2 pozycja 5 140,00 57. Pakiet 74 poz. 6 200,00 21. Pakiet 2 pozycja 6 8,40 58. Pakiet 74 poz. 14 120,00 22. Pakiet 2 pozycja 7 10,80 59. Pakiet 74 poz. 15 121,61 23. Pakiet 2 pozycja 8 13,80 60. Pakiet 74 poz. 16 113,60 24. Pakiet 2 pozycja 9 12,68 61. Pakiet 74 poz. 18 56,00 25. Pakiet 2 pozycja 10 1,46 62. Pakiet 74 poz. 20 108,00 26. Pakiet 2 pozycja 11 36,00 63. Pakiet 74 poz. 21 118,52 27. Pakiet 2 pozycja 12 14,80 64. Pakiet 74 poz. 22 40,20 28. Pakiet 2 pozycja 13 20,80 65. Pakiet 74 poz. 23 75,60 29. Pakiet 2 pozycja 14 150,00 66. Pakiet 74 poz. 25 60,00 30. Pakiet 2 pozycja 15 6,90 67. Pakiet 74 poz. 28 30,00 31. Pakiet 2 pozycja 16 3,00 68. Pakiet 74 poz. 29 25,36 32. Pakiet 2 pozycja 17 4,00 69. Pakiet 74 poz. 30 24,80 33. Pakiet 3 3,71 70. Pakiet 74 poz. 32 92,58 34. Pakiet 4 161,48 71. Pakiet 74 poz. 35 204,00 35. Pakiet 5 7,50 72. Pakiet 74 poz. 41 32,00 36. Pakiet 6 121,17 73. Pakiet 74 poz. 42 960,00 37. Pakiet 7A poz1. 18,62 74. Pakiet 74 poz. 44 320,00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

6. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, - gwałtownej dekoniunktury, - ograniczenia dostępności surowców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.