Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-25
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 205341 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - 74 zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 74.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 10 320,59 zł słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia zł 59/100 lub w rozbiciu na poszczególne zadania: 1. Pakiet 1 pozycja 1 6,00 38. Pakiet 7A poz2. 4,29 2. Pakiet 1 pozycja 2 375,90 39. Pakiet 7A poz.3 2,84 3. Pakiet 1 pozycja 3 1 790,00 40. Pakiet 8 600,00 4. Pakiet 1 pozycja 4 11,00 41. Pakiet 28B 108,00 5. Pakiet 1 pozycja 5 36,72 42. Pakiet 38D 56,00 6. Pakiet 1 pozycja 6 26,78 43. Pakiet 38E 5,00 7. Pakiet 1 pozycja 7 133,56 44. Pakiet 38J 90,00 8. Pakiet 1 pozycja 8 356,44 45. Pakiet 45C 20,00 9. Pakiet 1 pozycja 9 28,80 46. Pakiet 53 25,92 10. Pakiet 1 pozycja 10 28,80 47. Pakiet 53A 63,42 11. Pakiet 1 pozycja 11 0,82 48. Pakiet 67 200,00 12. Pakiet 1 pozycja 12 9,60 49. Pakiet 68 530,00 13. Pakiet 1 pozycja 13 186,00 50. Pakiet 70 344,00 14. Pakiet 1 pozycja 14 45,00 51. Pakiet 71 1 330,00 15. Pakiet 1 pozycja 15 23,60 52. Pakiet 74 poz. 1 3,40 16. Pakiet 2 pozycja 1 116,20 53. Pakiet 74 poz. 2 6,00 17. Pakiet 2 pozycja 2 60,00 54. Pakiet 74 poz. 3 6,00 18. Pakiet 2 pozycja 3 83,52 55. Pakiet 74 poz. 4 90,00 19. Pakiet 2 pozycja 4 79,20 56. Pakiet 74 poz. 5 0,38 20. Pakiet 2 pozycja 5 140,00 57. Pakiet 74 poz. 6 200,00 21. Pakiet 2 pozycja 6 8,40 58. Pakiet 74 poz. 14 120,00 22. Pakiet 2 pozycja 7 10,80 59. Pakiet 74 poz. 15 121,61 23. Pakiet 2 pozycja 8 13,80 60. Pakiet 74 poz. 16 113,60 24. Pakiet 2 pozycja 9 12,68 61. Pakiet 74 poz. 18 56,00 25. Pakiet 2 pozycja 10 1,46 62. Pakiet 74 poz. 20 108,00 26. Pakiet 2 pozycja 11 36,00 63. Pakiet 74 poz. 21 118,52 27. Pakiet 2 pozycja 12 14,80 64. Pakiet 74 poz. 22 40,20 28. Pakiet 2 pozycja 13 20,80 65. Pakiet 74 poz. 23 75,60 29. Pakiet 2 pozycja 14 150,00 66. Pakiet 74 poz. 25 60,00 30. Pakiet 2 pozycja 15 6,90 67. Pakiet 74 poz. 28 30,00 31. Pakiet 2 pozycja 16 3,00 68. Pakiet 74 poz. 29 25,36 32. Pakiet 2 pozycja 17 4,00 69. Pakiet 74 poz. 30 24,80 33. Pakiet 3 3,71 70. Pakiet 74 poz. 32 92,58 34. Pakiet 4 161,48 71. Pakiet 74 poz. 35 204,00 35. Pakiet 5 7,50 72. Pakiet 74 poz. 41 32,00 36. Pakiet 6 121,17 73. Pakiet 74 poz. 42 960,00 37. Pakiet 7A poz1. 18,62 74. Pakiet 74 poz. 44 320,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. Dokumenty należy ułożyć chronologicznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: - zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, - gwałtownej dekoniunktury, - ograniczenia dostępności surowców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń do działu Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim
- ZP-1510-2025 Doposażenie w urządzenia medyczne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - część VI
- Dzierżawa rezonansu magnetycznego z wyposażeniem w kontenerze mobilnym dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Dostawa sprzętów rehabilitacyjnych
- Zakup sprzętu dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Dostawa toru wizyjnego 4K ICG
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.